Szerintem vedd fel Ring Istvánnal a kapcsolatot, valamikor Ő kezdeményezett egy összeírásfélét motorkuli és pille ügyben, szerintem erre is tud válaszolni. Elérhetősége: ITT
A kereket és a prizmakeretet csiszolni, krómoztatni vittem. Nem ilyen bevonat volt rajta gyárilag, viszont remélem, hogy szép marad sokáig.
Lassan-lassan elkészül a doboz is, a kiegészítőalkatrészeket össze kell válogatni. Így ma a gumiválogatás volt. Emergé köpenyek Cordatic belsőkkel. Nem talicska vagy targonca gumik, rendes utánfutóra való. A belsők okoznak rendesen fejtörést. A nyomást hiába tartják szépen, a korrodált szeleptalp nem túl bizalomgerjesztő. Ebből érdemes lenne új után körbenézni, a méretet átszámolni. Mondjuk egy esetleges defekt esetén sem kellene kétségbe esni, mivel az Emergé köpenyek enyhe túlzással olyan kemények, hogy ha belsőt sem tennék bele, az sem tűnne talán fel.
Szép, hiánytalan ez a kerék. Szétszedése nem volt egyszerű feladat. Egyik csapágyfészek ki van kopva, de még ragasztható bele a csapágy. A felni belső részeit nem lesz könnyű felcsiszolni, kipolírozni a horganyzáshoz. Ezt a csatlakozót vacakok között találtam egy piacon, szép vonóvillára való "apa", esztergált befogó közdarabbal együtt. Ritka lelet..
Elvileg szép állapotba van mindkettő sokat nem húzták őket, egyik ilyen a másik olyan, elvileg enyém lesz a torziós cimborámé a telós mert ő Honda után kötné
Pedig ki fognak azok jönni! Húzd és tekergesd őket. A csavar vége csak simán benne van a rugótartó furatában. Kicsit bele szokott szorulni ennyi év után.
Felújítasz eseteleg? Kérhetünk további képeket is róla?