Ha diesel az autód,akkor valami apró kütyü bekrepált amit a computered nem jelez ki,de a motort gyári alapra állítja,és nem veszi figyelembe az érzékelők jeleit!Légtömeg mérő,valamelyik vákumcső,kűlső hőmérséklet jeladó,üzemanyag hőmérséklet,stb!!! COMPUTER DIAGNOSZTIKA!!!!
Ha a kasztnin is érzed hogy "kattan" a gázadáskor,az nem kuplung,hanem motortartó gumibak!Szerintem azért tedd fel elöszőr egy komolyabb hibakódoló gépre,ami mindent szövegesen is kijelez nem csak egyszerű kódokat ír ki!Megér pár darab ezrest,hogy tisztán láss!Okosan a szerelőkkel,szeretnek kopasztani!!!!
Már itthon vagyok pár napja,megúsztam a nagy havazást. Ma voltam szerelőnél Két silent csere,meg lehet hogy kuplung is. Elől kopog valami amikor sebességbe a gázra lépkedtünk/gázról leléptünk. Mondta a szaki hogy lehet hogy a kuplung,ideje a cserének,a megtett kilométer már indokolná.A zárral addig nem is foglalkozunk. Meg mondta hogy szerinte nincs meg a 130 lóerő,de az sokmindentől lehet. Én azt olvasom sok helyen hogy valami turboval kapcsolatos a legvalószínübb(szelep,vacuum csövek). Ezért lehet felhívom a Ferry-kert hogy jövő héten felmennék valamikor egy turboújításra-mint neked. Közbe meg festeni megy a motorháztető ,meg a balos nagy tükör is. Sűrű a program :) ....
Nekem sajnos mikor megvettem a felniket egy nyár alatt elloptak 2 garnitúra króm szelepet úgy hogy most szép feketék a szelepek. :) Remélem neked több szerencséd lesz vele. Nekem a következő ami lesz rajta a nyáron az rejtett szelep lesz, azt szedjék ki az enyveskezűek!
Az a cabrió csak tanulmány autónak indult,de a nagy érdeklődés miatt,lehet,hogy Vw-ék elkezdik a gyártását,és a Porsche is kivizik a tervekre!Csak akkor kezdik el a gyártást ha az Audi,és a Seat is belemegy a hasonló autó gyártásba!
Nekem a Pick-up is nagyon dúrva,és az már létező model!Most tesztelik a Dakaron!!!
Nekem van egy letöltött .pdf formátumú, csak az a baj, hogy talán a legelső Borákhoz volt kiadva, nekem sok minden másképp van a kocsin, visszajelzők, riasztó működtetés, stb.
Engem is érdekelne egy frissebb változat, de olyat nem találtam a neten.
Leírást, használati útmutatót vagy valami füzetet honnan lehetne letölteni a Borához? Ha valaki tudna segíteni azt megköszönöm ugyanis semmit nem kaptam a kereskedőtől hozzá!
Az csak akkor segíthet ha agyonolajozzák a zárat,és ezért az beázik az olajtól,ezt talán kioldja a féktisztító!
Azt hogy valaki kiszedi a mikrókapcsolót egy 1centis lukon,azt azért megnézném!Biztos vagyok hogy ez lehetettlen!!!Oda van a műanyag háza hegesztve a zárszerkezethez,vagy egy erős acélpánt fogja,és akkor még ott van a vezeték,ami igen csak kúrtára van szabva!
Ha segít a leírásom,inkább próbáld azt,és még a mikrókapcsolót sem kell eldobnod és venni 1 bontott zárat, /-10 ezer pénz/ mert kitudod javítani 1 kis kézügyeségel a kapcsolót!
Köszi a gyors választ! Olvastam...valószínüleg nálam is ez lehet. Még megpróbálom a fékspray befújást,valahol azt olvastam hogy néha az is megoldja. 1 kanna sprayt fújt be valaki ajtónként és működött,de olvastam olyat is,hogy kivágtak egy darabot az ajtóból-1x1 cmes lyukat,és azon keresztül cserélték a kapcsolót :) . Én inkább a leírásod szerint próbálom majd....
Mi újság? Rég igen,sűrű volt a program... Most olvastam hogy próbáltad az ASRt. Nekem néha még sípol is ha elforog valamelyik kerék,meg mintha remegne is a pedál. ABSre gondoltam hogy nem szereti a hóban farolást :) .