Garantálni nem garantálja, hogy az olajat bele is töltötték, de arra tökéletes választ ad, amire nekünk most kell :-)
Tehát effektív fizettél az oljacsere miatt is, tehát a számlán szerepel, így az álatalad mondott kb 25e HUF összeg tartalmaz mindent...
Nagyon remélem, hogy nekem sem lesz most ennél több, és mivel a kocsin 1 év a teljes garancia, ezért mindenképp el kell vinnem legkésőbb dec első felében, hogy ha találnak valamit akkor az még garanciális javítás legyen!
De, ha túl leszek majd a dolgon és nem felejtem el, akkor közzé teszem az összeget:)
Hát ezt Én nem tudhatom, de érdekelne a dolog nagyon...
Ha megnéznéd a szervízkönybe, onnan kiderülne :-)
De elvileg a szervíz intervallum 1 év, vagy 30e km. Nem hiszem, hogy nem cserélték, mert akkor, ha rá 2 hónapra sokat mennél vele és meglenne a 30e km, akkor menned kellene még1x?!
Hát nem tudom, elképzelhető, hogy akkor csak a telefonos tájékoztatás nem a megfelelő embertől jött, illetve kaptam, de Én is nagyon sokaltam a dolgot...
Neked is ilyen éves szervíz volt az amit említettél?Ilyen 30es?
És nekem az olcsóbb fél szintis olaj van benne nem a full szintetikus, szvsz bőven elég bele erre a 30e km-re és évente úgy is csere van meg szervíz.
Amikor az első 2000 km-es szervízen volt az autó, akkor kérdezték, hogy melyik legyen, de azt mondták, hogy éves szintem 30.000 km alatt elég az olcsóbb, és akkor az enyém volt 11e HUF a másik lett volna az említett 18e HUF!
Akkor ezek szerint nem lesz annyi?Nem volt valaki mostanában 30-es szervízen 1.2 benzinessel?
Az említett INSP jelzés mennyivel jön be hamarabb, vagy mikor kezd el jelezni?
Elvileg a 2000-es szervíz után az első 30e majd 32-nél lesz meg, tehát akkor majd 32e-nél kezd bejelezni?
a kocsival való "összelövést" te is megoldhatod. nekem a skodán én magam csináltam meg. elvileg le van írva valahol a műszaki leírásban hogy hogy kell. valami olyasmi hogy kullcsal nyitod az ajtót és közben hosszan nyomva tartod a nyitó gombot és ugyanez a zárással de nem tom pontosan.
Ha megvan a kulcskódod, akkor az alapján megrendelik a kulcsot. Tizenegynehányezer a kulcs (csak a toll+a műanyag keret) + ugyanennyi a bele való távírányító, darabja. Plusz 3-4 e Ft-ért lövik össze a kocsival.
Ha nincs meg a kód akkor lekérik (személyi, forgalmi) ez néhány hét + idő és 4 e Ft.
Szóval jól átb...... vertek, ha nem kapod meg a kulcsokat, mert 2 kulcs több mint 50e....
Az enyém 2004 12. havi, de nálam csak 2 hónapja van. A fogyasztás eddig full várossal 5,5 l / 100 km, (országútra nem nagyon jutottam ki eddig még... ) és ugyancsak 185/55/15 Conti Premium... :) Kanyartartást meg tom erősíteni dettó.... meg az is, hogy igazán 4-es 5-ös sebességben érzi jól megát 2000 fordulat körül. A váltót én megszoktam hamar, nekem előtte is Opelem volt, fel voltam rá készülve. De azért en mannyira gáz a váltó....
Nekem is az első dizelem. 2002-es a gép. 1,7DTI Sport.
Én nagyon szeretem. Vegyes használatnál 4,5 l / 100 km ha megy a klíma akkor is.
185/55 15 Conti Premium van rajta, eszméletlenül jó kanyarokban, nagy sebességnél is. Azt nem tudom hogy a menetstab mennyit segít, de biztos jó hogy van.
Persze hangosabb mint a benzines, de meg lehet szokni.
1-ben, 2-ben, nem olyan dinamikus mint a benzines, de jó nyomatéka van viszonylag.
90-100 nál nem kell visszaváltogatni, olyan 2000 fordulatnál elkezd nagyon menni. Jó vele előzni is, van benne kakaó.
A váltóját annyira nem szeretem, de ez minden C-ben egyforma. Sztem nem elég karakteres, olyan semmilyen. Mondjuk rövid útja van a váltónak, kényelmes váltani, de könnyen "mellé" megy.
Az ISO csatlakozóban minden érintkezőnek van egy kihajló része ami bennt tartja a műanyag foglalatában, így nem tud hátrafelé kicsúszni mikor összedugod a csatlakozókat. Az adott érintkező mellet egy vékony csarhúzóval (pl. órás) előről benyúlva vissza tudod hajlítani ezt a kiálló részt, és így az érintkező hátrafelé (a kábelköteg felé) kihúzható.
Én is szeretnék tőletek kérdezni:
Valaki szedte már szét a középső féklámpát?
Egy bogárnak pont az üveg és a búra közt volt kedve jobb létre szenderülni, azt szeretném kivenni valahogy. Gondolom a burkolat lepattintható, de nem szeretném össze-vissza sértegetni.
szeintem is generátor lesz a hunyó de azért az akksit is néld meg.
én a flokkolás ötletét onnan gondoltam hogy az autószalonon volt egy két demoautó és az egyik pont corsa volt. abban nagyon jól nézett ki. szerintem jobb mint az eredeti kökemény fekete műanyagok. én nem az egész belsőt akarnám kiflokklni
p hanem a felső részét a műszerfalnak. meg esetleg a kormány műanyag részeit ajtókárpitot...
a kormányra, az oszlopokra, kézifékkarra, alsó részekre mehet bőr is
jó lenne ha az egészet lehetne bőrrel de hát az megint más kategória.
...
itt a nagy szünetben(mer ugye aki még tanul... :-) nem tk mit csinálni... gondoltam holnap megyek letesztelek egy 140 lovas 2.0-ás uj Leont...
majd írom a tapasztalatokat. :-)
nem tudja valaki hogy a Laczházi repteret honnan kell megközelíteni (és hogy hol van pontosan)?
Mondjuk nem tudom, ez a műanyag nem egy álom, de azért lehet, hogy nekem egy ilyen plüsszőrkocsi azért nem jön be....:-)
Készülődnek, de sajna lassú a dolog..Ezen a héten megyek a cd-rádiómért(alpine :-) )
Dehát előjött egy hiba, ami félek nem lesz olcsó mulatság :-(
Ingadozott néha a világítás erőssége aztán a következő történt:rövid időn belül(két nap) másodjára jön elő a töltés kontrollámpa jelzés :-( Az autó pöccre indul, úgyhogy generátor problémára gyanakszom(persze ez nem az én nagyszerű,tényfeltáró munkámnak köszönhető, kérdeztem egy embert, aki saccolt),szerintetek?
Attól félek, Puchinszkihez nem beépítőkeretért megyek, hanem egy új generátorért,ha drága lenne a javítatás, ha egyátalán igazam van, és nem valami nagyobb baj :-(
mi tavyl augusztusban csinaltattuk a TOTH-nal az ulloi uton es 23 vagy 24 Eft-t fizettunk. Ok mondtak a legolcsobb arat Bp-n. Illetve azt mondtak hogy 18 ha 10w-40-t kerunk bele
Nekem nem CDTi a Corsám, hanem 1,2 benzin, de most kell vinnem nekem is az első 1 éves, illetve 30e km-es szervízre és hát enyhén szólva is dobtam egy hátast...Nem tom mennyiben más a Te CDTi-d szervíz ára, de ha jól gondolom olcsóbb tuti nem lesz...Szóval múlt héten hívtam a szervízt ahol vettem ( Üllői út - Opel Tóth) és azt mondták előzetesbe, hogy ha minden csak a papírforma szerint zajlik és nincs semmi javítás csak a kötelező körök akkor 45-50e HUF :-( Ez sajna tipikus esete annak, hogy a garanciát és a pecsétet veszi meg az ember, mert amúgy amit csinálni kell a kocsin az kb 15-20-ból meg lenne!
Akartam is kérdezni amúgy, hogy nincs valaki köztünk aki esetleg márkaszervízben dolgozik és hozzáfér a pecséthez?? :-D
Akinek van hozzáfűzni valója nem nyílvánosan az írjon ide: yooskukukacinvitelponthu
Lenne egy olyan kérdésem is, hogy a Corsában a kijelzőn, ahol a totál km állás van, illetve a napi, ott nem ír ki INSP figyelmeztetést, amikor aktuális a kötelező szervíz?Mennyivel előbb írja ki, ha kiírja?
Ha hallott valaki valakiről, aki állt már buszmegállóban olyan ember mellett, akinek a szomszédja vagy annak a rokona árul jó állapotban levő 14-es C Corsa lemezfelnit, esetleg téligumival, az legyen szíves keressen meg! Köszke!
Johnniee! Én tégedet egyre jobban!! Mint a fene! Lyó lehetett az az alfa!
jaja én most haverommal ezzel hülyülök hogy potencális vásárlónak adom ki magam és kipróbálok egy csomó olyan járgányt amit soha nem fogok megvenni (bárcsak ne lenne igazam)
lesz még elvleg 3 héten belül uj Civic RX-8 meg toyota Prius :-)
Egy utolsó évjáratos B vagy első évjáratok körüli C Corsát készülök venni, 2 személyes van változatot, lehetőleg dízelt. 2000-2003 évjáratban.
Nincs tapasztalatom a tipussal, ezért minden érdekel a 2 corsákról, tipushibák, szervízigény, alkatrészárak. A C szimpatikusabb lenne, árban viszont sokkal több a B-hez képest és azt hallottam hogy több a baj vele, szervízigényesebb autó.
Ebből nem tudom mennyi igaz, akinek mindkét tipussal van konkrét tapasztalata, ossza meg velem. Alkatrészárak, fenntartás, kényelem, fogyasztás.
B Corsánál az isuzu dízelről ódákat hallottam, gondolom nem alaptalanul. Az opel dízel milyen benne? Fogyasztás, szervízigény stb.
És a C corsa dízelekről (dti?) valamit általánossagban ha tudnátok mondani.
Vásárlásnál milyen tipushibákra kell odafigyelni stb.