Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinettu Creative Commons License 2005.11.03 0 0 2791
Nem kell, de érdemes. Én 9000 km környékén vitem el anno "kiegészítő" olajcserére, csupa fémreszelék volt az olaj.
Előzmény: emtiza (2789)
t_boy Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2790

Köszi Johnniee ha megnézed!

 

Van egy kicsi lyuk a gumiperem és az üveg között szerintem ott ment be a dög, de

ott kiporszívózni lehetetlen. Ma időm se volt vele foglalkozni.

Előzmény: Johnniee (2773)
emtiza Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2789
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy új Corsát (júliusi) kell-e olajcserére vinni, vagy elég az 1 éves szervizkor. 6ezer km van benne. Köszi a választ.
Yoku Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2788

Garantálni nem garantálja, hogy az olajat bele is töltötték, de arra tökéletes választ ad, amire nekünk most kell :-)

Tehát effektív fizettél az oljacsere miatt is, tehát a számlán szerepel, így az álatalad mondott kb 25e HUF összeg tartalmaz mindent...

Nagyon remélem, hogy nekem sem lesz most ennél több, és mivel a kocsin 1 év a teljes garancia, ezért mindenképp el kell vinnem legkésőbb dec első felében, hogy ha találnak valamit akkor az még garanciális javítás legyen!

De, ha túl leszek majd a dolgon és nem felejtem el, akkor közzé teszem az összeget:)

Yoosku

Előzmény: no_holy_shit (2787)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2787
termesztesen a szervizkonyvben es a szamlan rajta van... de ez nem garantal semmit.
Előzmény: Yoku (2786)
Yoku Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2786

Hát ezt Én nem tudhatom, de érdekelne a dolog nagyon...

Ha megnéznéd a szervízkönybe, onnan kiderülne :-)

De elvileg a szervíz intervallum 1 év, vagy 30e km. Nem hiszem, hogy nem cserélték, mert akkor, ha rá 2 hónapra sokat mennél vele és meglenne a 30e km, akkor menned kellene még1x?!

Yoosku

Előzmény: no_holy_shit (2785)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2785
ez elso eves szerviz volt 9500km-rel, lehet hogy nem csereltek olajat (?)
Előzmény: Yoku (2784)
Yoku Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2784

Hát nem tudom, elképzelhető, hogy akkor csak a telefonos tájékoztatás nem a megfelelő embertől jött, illetve kaptam, de Én is nagyon sokaltam a dolgot...

Neked is ilyen éves szervíz volt az amit említettél?Ilyen 30es?

És nekem az olcsóbb fél szintis olaj van benne nem a full szintetikus, szvsz bőven elég bele erre a 30e km-re és évente úgy is csere van meg szervíz.

Amikor az első 2000  km-es szervízen volt az autó, akkor kérdezték, hogy melyik legyen, de azt mondták, hogy éves szintem 30.000 km alatt elég az olcsóbb, és akkor az enyém volt 11e HUF a másik lett volna az említett 18e HUF!

Akkor ezek szerint nem lesz annyi?Nem volt valaki mostanában 30-es szervízen 1.2 benzinessel?

 

Az említett INSP jelzés mennyivel jön be hamarabb, vagy mikor kezd el jelezni?

Elvileg a 2000-es szervíz után az első 30e majd 32-nél lesz meg, tehát akkor majd 32e-nél kezd bejelezni?

 

Üdv: Yoosku.

Előzmény: no_holy_shit (2769)
Johnniee Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2783

a kocsival való "összelövést" te is megoldhatod. nekem a skodán én magam csináltam meg. elvileg le van írva valahol a műszaki leírásban hogy hogy kell. valami olyasmi hogy kullcsal nyitod az ajtót és közben hosszan nyomva tartod a nyitó gombot és ugyanez a zárással de nem tom pontosan.

Előzmény: puchinszki (2782)
puchinszki Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2782

Na hi!

 

Megjött az info.

Ha megvan a kulcskódod, akkor az alapján megrendelik a kulcsot. Tizenegynehányezer a kulcs  (csak a toll+a műanyag keret) + ugyanennyi a bele való távírányító, darabja. Plusz 3-4 e Ft-ért lövik össze a kocsival.

Ha nincs meg a kód akkor lekérik (személyi, forgalmi) ez néhány hét + idő és 4 e Ft.

Szóval jól átb...... vertek, ha nem kapod meg a kulcsokat, mert 2 kulcs több mint 50e....

Előzmény: lajos35 (2755)
tipcsi_76 Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2781
Az enyém 2004 12. havi, de nálam csak 2 hónapja van. A fogyasztás eddig full várossal 5,5 l / 100 km, (országútra nem nagyon jutottam ki eddig még... ) és ugyancsak 185/55/15 Conti Premium... :) Kanyartartást meg tom erősíteni dettó.... meg az is, hogy igazán 4-es 5-ös sebességben érzi jól megát 2000 fordulat körül. A váltót én megszoktam hamar, nekem előtte is Opelem volt, fel voltam rá készülve. De azért en mannyira gáz a váltó....
Előzmény: puchinszki (2780)
puchinszki Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2780

Nekem is az első dizelem. 2002-es a gép. 1,7DTI Sport.

 Én nagyon szeretem. Vegyes használatnál 4,5 l / 100 km ha megy a klíma akkor is.

185/55 15 Conti Premium van rajta, eszméletlenül jó kanyarokban, nagy sebességnél is. Azt nem tudom hogy a menetstab mennyit segít, de biztos jó hogy van.

Persze hangosabb mint a benzines, de meg lehet szokni.

1-ben, 2-ben, nem olyan dinamikus mint a benzines, de jó nyomatéka van viszonylag.

90-100 nál nem kell visszaváltogatni, olyan 2000 fordulatnál elkezd nagyon menni. Jó vele előzni is, van benne kakaó.

A váltóját annyira nem szeretem, de ez minden C-ben egyforma. Sztem nem elég karakteres, olyan semmilyen. Mondjuk rövid útja van a váltónak, kényelmes váltani, de könnyen "mellé" megy.

Előzmény: tipcsi_76 (2779)
tipcsi_76 Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2779

Amúgy a Tied mennyi idős? Mik a tapasztalataid eddig, fogyasztás...stb...? (nekem ez előtt még nem volt soha diesel kocsim...)

 

Köszi, üdv: T.

Előzmény: puchinszki (2778)
puchinszki Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2778
Vígasztaljon a tudat hogy az 1,3-asba nem kell annyi olaj mint az én 1,7-embe.....:)
Előzmény: tipcsi_76 (2777)
tipcsi_76 Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2777

Sziasztok,

 

köszi a szervízárakat, most jól megnyugtattatok... :)

 

Üdv. T.

puchinszki Creative Commons License 2005.11.02 0 0 2776

De igen, ott a kijelzőn kiírja hogy INSP.

A CDTI kötelező szervíze biztos több, mint  a benzines, mert az enyém is dizel és majdnem 5e Ft/l-es olaj kell bele.... (4,5 L)....:(((

De legalább gyertyát nem kell vennem!!! :)))

Előzmény: Yoku (2768)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.11.01 0 0 2775
"pont az üveg és a búra közt volt kedve jobb létre szenderülni"

nalunk is detto ugyanigy... engem meg ennyire nem zavart(mondjuk muttere a kocsi en csak alkalomadtan hasznalom es van sajatom is...)
Előzmény: t_boy (2772)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.01 0 0 2774

Köszönöm a válaszodat!

Én is erre gondoltam, de gondoltam inkább megkérdezem, mielött hülyeséget csinálnék.

 

Nekem az első búra alá költöztek be pókok...

 

Segíteni nem tudok :-(

 

Üdv:

CCorsa

 

Előzmény: t_boy (2772)
Johnniee Creative Commons License 2005.11.01 0 0 2773

a kérdés csak az: a bogár hogy ment oda be???

amugy nem tom hogy hogy lehet szétszedni, még ne próbáltam...

de megnézem és ha holnapig nem sikerül kiszedni lehet hogy tok' majd tanácsot adni...addig is jó próbálkozást.

(próbáld meg porszívóval:-)

 

Előzmény: t_boy (2772)
t_boy Creative Commons License 2005.11.01 0 0 2772

Szia!

 

Az ISO csatlakozóban minden érintkezőnek van egy kihajló része ami bennt tartja a műanyag foglalatában, így nem tud hátrafelé kicsúszni mikor összedugod a csatlakozókat. Az adott érintkező mellet egy vékony csarhúzóval (pl. órás) előről benyúlva vissza tudod hajlítani ezt a kiálló részt, és így az érintkező hátrafelé (a kábelköteg felé) kihúzható.

 

Én is szeretnék tőletek kérdezni:

Valaki szedte már szét a középső féklámpát?

Egy bogárnak pont az üveg és a búra közt volt kedve jobb létre szenderülni, azt szeretném kivenni valahogy. Gondolom a burkolat lepattintható, de nem szeretném össze-vissza sértegetni.

 

Köszi: t-boy

Előzmény: Törölt nick (2767)
Johnniee Creative Commons License 2005.11.01 0 0 2771

hát látom neked is van problémád...

szeintem is generátor lesz a hunyó de azért az akksit is néld meg.

én a flokkolás ötletét onnan gondoltam hogy az autószalonon volt egy két demoautó és az egyik pont corsa volt. abban nagyon jól nézett ki. szerintem jobb mint az eredeti kökemény fekete műanyagok. én nem az egész belsőt akarnám kiflokklni

p hanem a felső részét a műszerfalnak. meg esetleg a kormány műanyag részeit ajtókárpitot...

a kormányra, az oszlopokra, kézifékkarra, alsó részekre mehet bőr is

jó lenne ha az egészet lehetne bőrrel de hát az megint más kategória.

...

 

itt a nagy szünetben(mer ugye aki még tanul... :-) nem tk mit csinálni... gondoltam holnap megyek letesztelek egy 140 lovas 2.0-ás uj Leont...

majd írom a tapasztalatokat. :-)

 

nem tudja valaki hogy a Laczházi repteret honnan kell megközelíteni (és hogy hol van pontosan)?

csúszkálhatnékom van...

Előzmény: bemzaks (2770)
bemzaks Creative Commons License 2005.11.01 0 0 2770

Sziasztok!

 

Húhúúú.Ez nagyon dúúrva :-) (flokkolás)

Mondjuk nem tudom, ez a műanyag nem egy álom, de azért lehet, hogy nekem egy ilyen plüsszőrkocsi azért nem jön be....:-)

Készülődnek, de sajna lassú a dolog..Ezen a héten megyek a cd-rádiómért(alpine :-) )

Dehát előjött egy hiba, ami félek nem lesz olcsó mulatság :-(

 

Ingadozott néha a világítás erőssége aztán a következő történt:rövid időn belül(két nap) másodjára jön elő a töltés kontrollámpa jelzés :-( Az autó pöccre indul, úgyhogy generátor problémára gyanakszom(persze ez nem az én nagyszerű,tényfeltáró munkámnak köszönhető, kérdeztem egy embert, aki saccolt),szerintetek?

Attól félek, Puchinszkihez nem beépítőkeretért megyek, hanem egy új generátorért,ha drága lenne a javítatás, ha egyátalán igazam van, és nem valami nagyobb baj :-(

Joccakát,holnap jövök: BZ.

Előzmény: Johnniee (2763)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.11.01 0 0 2769
mi tavyl augusztusban csinaltattuk a TOTH-nal az ulloi uton es 23 vagy 24 Eft-t fizettunk. Ok mondtak a legolcsobb arat Bp-n. Illetve azt mondtak hogy 18 ha 10w-40-t kerunk bele
Előzmény: Yoku (2768)
Yoku Creative Commons License 2005.11.01 0 0 2768

Szia Tipcsi!

 

Nekem nem CDTi a Corsám, hanem 1,2 benzin, de most kell vinnem nekem is az első 1 éves, illetve 30e km-es szervízre és hát enyhén szólva is dobtam egy hátast...Nem tom mennyiben más a Te CDTi-d szervíz ára, de ha jól gondolom olcsóbb tuti nem lesz...Szóval múlt héten hívtam a szervízt ahol vettem ( Üllői út - Opel Tóth) és azt mondták előzetesbe, hogy ha minden csak a papírforma szerint zajlik és nincs semmi javítás csak a kötelező körök akkor 45-50e HUF :-( Ez sajna tipikus esete annak, hogy a garanciát és a pecsétet veszi meg az ember, mert amúgy amit csinálni kell a kocsin az kb 15-20-ból meg lenne!

 

Akartam is kérdezni amúgy, hogy nincs valaki köztünk aki esetleg márkaszervízben dolgozik és hozzáfér a pecséthez?? :-D

Akinek van hozzáfűzni valója nem nyílvánosan az írjon ide: yooskukukacinvitelponthu

 

Lenne egy olyan kérdésem is, hogy a Corsában a kijelzőn, ahol a totál km állás van, illetve a napi, ott nem ír ki INSP figyelmeztetést, amikor aktuális a kötelező szervíz?Mennyivel előbb írja ki, ha kiírja?

 

Yoosku

Előzmény: tipcsi_76 (2766)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.01 0 0 2767

Sziasztok!

Hogyan tudok kikötni az ISO csatlakozóból egy vezetéket?

Corsa gyári csokik.

 

Köszi!

CCorsa

 

 

puchinszki Creative Commons License 2005.10.31 0 0 2765

Jah, ide is beszúrom, tisztelettel.

Ha hallott valaki valakiről, aki állt már buszmegállóban olyan ember mellett, akinek a szomszédja vagy annak a rokona árul jó állapotban levő 14-es C Corsa lemezfelnit, esetleg téligumival, az legyen szíves keressen meg! Köszke!

Johnniee Creative Commons License 2005.10.30 0 0 2764
szokott itt olyan lenni hogy topiktali?
Johnniee Creative Commons License 2005.10.30 0 0 2763

Üdv Bemzaks! jól átom átalakítások késülnek?

én si be vagyok most indulva, de hát a pénz a péz...

kinn voltam, az autószalonon... hát a szép kis felniknél neke is járt az agyam meg mot is.

azt már elhatároztam hogy kap egy uj sport hátsó dobot. meg na jóóó. egy 15-ös felniszettet.

(nekem a O.Z a kadvenkec de hát az drága..)

lehet hogy Alessio lesz.

megnézem majd a műszerfalvilágítást is.

de(nem tm volt-e kinn valaki) vlt a tunungrészlegen egy Corsa...

abban volt Flokkolt belső

nagyon álat volt el is határoztam hogy teszek érte.

(Velur dekor Bt. DUNAKESZI)

www.flokkolas.hu

 

ajánlom mindenkinek

 

Johnniee! Én tégedet egyre jobban!! Mint a fene! Lyó lehetett az az alfa!

jaja én most haverommal ezzel hülyülök hogy potencális vásárlónak adom ki magam és kipróbálok egy csomó olyan járgányt amit soha nem fogok megvenni (bárcsak ne lenne igazam)

lesz még elvleg 3 héten belül uj Civic RX-8 meg toyota Prius :-)

üdv,

az Usb még mindig nem jó

Előzmény: bemzaks (2754)
puchinszki Creative Commons License 2005.10.29 0 0 2762

Beírod a keresőbe hogy "hibák", vagy "típushiba" és a C-ről mindent megtudsz...:)

Vagy egyszerűbb, ha visszaolvasgatsz, topictársaim sok okossággal tűzdelték meg az oldalakat, érdemes.

Előzmény: Scholl4 (2761)
Scholl4 Creative Commons License 2005.10.29 0 0 2761

Hello

 

Egy utolsó évjáratos B vagy első évjáratok körüli C Corsát készülök venni, 2 személyes van változatot, lehetőleg dízelt. 2000-2003 évjáratban.

 

Nincs tapasztalatom a tipussal, ezért minden érdekel a 2 corsákról, tipushibák, szervízigény, alkatrészárak. A C szimpatikusabb lenne, árban viszont sokkal több a B-hez képest és azt hallottam hogy több a baj vele, szervízigényesebb autó.

Ebből nem tudom mennyi igaz, akinek mindkét tipussal van konkrét tapasztalata, ossza meg velem. Alkatrészárak, fenntartás, kényelem, fogyasztás.

B Corsánál az isuzu dízelről ódákat hallottam, gondolom nem alaptalanul. Az opel dízel milyen benne? Fogyasztás, szervízigény stb.

És a C corsa dízelekről (dti?)  valamit általánossagban ha tudnátok mondani.

Vásárlásnál milyen tipushibákra kell odafigyelni stb.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!