Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AstraÖcsi Creative Commons License 2009.03.10 0 0 5324

Kösz nem, plüssből van nekem is még 2 garniturám :-)....

Előzmény: veciv6 (5320)
AAAAAAAAAAAAAAA
imate Creative Commons License 2009.03.10 0 0 5323
Blaupunkt, kenwood. Mindegyikhez van kijelző átalakító Opelhez.

Üdv
Előzmény: ateszx20xev (5321)
SzJoco_ Creative Commons License 2009.03.10 0 0 5322
Általában új fejegységgel nem működik a kiiratás, mert annak ugye saját kijelzője van. Asszem a VDO márkájú fejegységekkel működik ez a funkció. Átalakítóval nem találkoztam még, ennek az lehet az oka, hogy a fejegység ált. nem küld kifelé ilyesfajta információkat, azaz nincs ilyen kimenete, tehát nem is tudsz mit átalakítani. Valószínű azokkal működhet ez a funkció, amelyiknek nincs saját kijelzője (mint a gyárinak)
Előzmény: ateszx20xev (5321)
ateszx20xev Creative Commons License 2009.03.10 0 0 5321
Hali skacok!

Tudtok olyan autós fejegység márkát mondani, amelyik kompatibilis a gyárival? Tehát az utólagosan beépített rádió a gyári kijelzőre írja ki a dolgokat. Vagy átalakító?
Tudom, volt már szó erről, de most nincs időm keresgélni és egy kollegámnak választ kéne adnom. Köszi a segítséget.
veciv6 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 5320
Mondtam mar:Adok erte 45.000-t es 1 hibatlan futheto komplett plusbelsot.... :-))
Előzmény: AstraÖcsi (5318)
SzJoco_ Creative Commons License 2009.03.10 0 0 5319
Heli! Itt van egy link, amitígértem: Kormánytáv átalakító másfajta fejegységhez
AstraÖcsi Creative Commons License 2009.03.10 0 0 5318

Eladó a képen látható feket fűthető bőr belső, ülések plusz kárpitok. Nagyon szép állapotban!!! Valamint eldó 1.8 és 2.0 vectra B alkatrészek

Ár.:90.000FT

Tel.:0670-311-3667 v. 0670-311-3739

Vlad19 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5317
akkor jól kezdődött a hét :)
részemről igazán nincsmit
Előzmény: SzJoco_ (5316)
SzJoco_ Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5316
Nemrég megkaptam Heli közvetítésével a TC GOMBOT. :)Még egyszer köszönöm Vladnak és Helinek! Hétvégén behelyezem, meglássuk, jó lesz-e :)
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5315
Hat, abban is bizom..... :-DD
Előzmény: djkoxi (5314)
djkoxi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5314
Valld be nyugodtan, hogy jó hifit akarsz hallani:))))
Előzmény: veciv6 (5312)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5313
Az joo.... :-))
Csak majd a szamod kuld mar el legyszi az email cimemre,mert a tied elkallodot.... :-((
Előzmény: djkoxi (5311)
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5312
Ah,az elektromossag nem az en asztalom,valamint lenne nehany kerdesem is....
Előzmény: SzJoco_ (5310)
djkoxi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5311

Itt vagyok én szinte mindennap, csak passzívan. És bármikor hívhatsz, szívesen segítek mindabban amihez értek és konyitok egy kicsit is.

 

Én is mindig megvárom amíg magától lecsökken az alapjárat. Csak nekem nagyon furcsa és szokatlan volt ez az emelt fordulat, mert a 89-es évjáratú M40-es BMW soha nem csinált ilyet.

Előzmény: veciv6 (5308)
SzJoco_ Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5310
Én is azt hittem, hogy ez mennyire bonyolult dolog, aztán rá kellett szánnom az időt... semmi extra nincs benne. :) annyi, hogy a sárga és piros vezetékeket felcseréled. Ahogy az angolok mondanák: "It isn't a rocketscience" ;)
Előzmény: veciv6 (5308)
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5309
Aaa,ez v6 -mint a Paksi atomeromu.... :-DD
Aztan beall 650-re.....
Előzmény: Vlad19 (5307)
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5308
Na mar hianyoltalak..... :-))
Nemsokara hivlak(majus) es akkor megnezhetnenk a cd jatszot-tudod mikor is nem menti el a beallitasokat.....-persze csak,ha nem problemo....
Előzmény: djkoxi (5306)
Vlad19 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5307
nekem télen -10ben is max 1000-1100ra ment fel autómata szivatóval és szépen lassan engedte vissza mindig.
ősszel illetva garázsban viszont előfordult olyan hogy felnyomta 1500ra és csak 1-2 perc utána engedte lejjebb, de akko hirtelen vissza 750 körülire
amúgy én is megszoktam várni mig bemelegszik picit..
Előzmény: veciv6 (5302)
djkoxi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5306
X16XEL-es erőmű:)) nekem semmi gondja a kinti hőfokokkal. Max az emelt alapjárat nálam is megszűnik gázfröccsre.
Előzmény: joci-01 (5304)
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5305
En biztos nem....
Minden automnal megvarom mig beall magatol es csak utanna megyek barhova is...
Ez telen 7-10 perc nyaron kb. 2 perc.....-nekem ennyit meger....
Előzmény: joci-01 (5304)
joci-01 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5304
Viszont ha nyomsz neki egy kis gázfröccsöt akkor visszaáll alapjáratra!
Előzmény: veciv6 (5302)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5303
Ezzel a legtobb auto igy van.... :-))
Huvosebb idoben oxigen dusabb a levego,es ezt felhasznalva a motor jobb hatasfokkal dolgozik.....
Előzmény: joci-01 (5301)
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5302
Nekem kb. 1400 rol engedi vissza szepen,melegebb idoben gyorsabban,de semmi erdekes jelensegem nem volt homersekletettel kapcsolatban....
Előzmény: Vlad19 (5300)
joci-01 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5301
Érdekes de azt én is észre vettem hogy a 5 celsius fok körüli levegő hőmérsékletet nagyon szereti sokkal jobban huzz mint 15 celsius fokban
Előzmény: Vlad19 (5300)
Vlad19 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5300
Üdv kollégák!

érdekes jelenségre lettem figyelmes: Vekim valamiért nem szereti a 10 fok körüli hőmérsékletet. hétvégén bennt állt garázsban otthon, és produkált 1-2 nagyon érdekes dolgot...
helyzetleirás: zárt garázs, 12 celsius-fok, veki beindit, mintha autómata szivató bemondta volna unalmast, 700 körüli alapjárat, közbe eszement durrogások valahonnan. gázra picit rálép, 1000es fordulattól megszűnik. garázsból kijár, 50 métert megtéve kereszteződésnél már normális hangja van. télen ilyet nem csinált, -10 fokban is gyönyörű hangja volt hidegen, szebb mint melegen ! :)) (persze csak mikor öninditó hajlandó volt működni)
egyébként már ősszel is felfigyeltem 1-2 érdekes dologra amikor 10 fok körüli hőmérsékletek voltak: autómata szivatóval nem volt ritka az 1500 körüli alapjárat, ami szerintem rettentően sok, és akkor sem fokozatosan vette vissza a fordulatot, hanem mihelyt "bemelegedett", hirtelen esett vissza 750 körülire...
szóval érdekes, meleget szereti, hideget szereti, de ez a köztes, ez nem tudom mi....
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5299
Igen,a rugok,teleszkopok,betetek,tarcsak,feknyereg,felni,kipuffogo alkatreszei,levegoszuro,kuplungtarcsa,valto-ami hirtelen eszembejutott.......
Előzmény: Vlad19 (5291)
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5298
Minimalisan..... :-((
Előzmény: Vlad19 (5286)
veciv6 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 5297
Nem fugg evjarattol......
Az I-500 mas teszta es a kesobbi 2.6 v6 is maradt 171 Le ,pedig az omegaban 181 Le.... :-o
Előzmény: SzJoco_ (5284)
SzJoco_ Creative Commons License 2009.03.08 0 0 5296
Az azért nem tudom, kinek tűnt fel, hogy 1.6-1.8-ig a hátsó féktárcsa átmérője nagyobb, mint az elsőé (270, 256) :D
Jó, mondjuk az első úszónyerges, a hátsó fix, az első hűtött, a második teli, és hátul még a dobféknek is kell a hely, szóval kisebb a felület.
De a legjobb, hogy a Veciben nincs fékerőszabályzó, hanem az ABS vezérli a féknyomást mindegyik kerékben. :)
SzJoco_ Creative Commons License 2009.03.08 0 0 5295
Fékek különböznek... elől 288-as kell a V6-nak (és a 20-nek is), gondolom a fékrásegítő is más, de a futómű ugyanaz (elől McPherson, hátul Weissach) még a beállítások is azonosak. Mondjuk 1.6-ot alulról nem láttam, csak V6-os :)
Előzmény: Vlad19 (5291)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!