A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A Volvokat se vitték el. A mostani árverésen többek között azokat is megpróbálták eladni, de senkinek nem kellettek. Csak a BPO-370 és az OFF 257-es GVM kelt el.
Más: mint a facebookon többen is jelezték, a kelenföldi nyílt nap pont a tapolcai Ikarus találkozóra esik... Nem lehetne egy másik időpontra áttenni? Gondolom sokakat érdekelne mindkét rendezvény.
Nem egy kettő kapott sárgát, hanem mindegyik, akkoriban ez volt a feltétele a különjárati tevékenység végzésének. Mind a 150-en persze nem lett volna indokolt, illetve fehér rendszámos Ikarusokkal is különjáratoztak ugyanúgy.... Pár éve kezdték fehérre cserélgetni elhasználódás miatt.
Valami '60-as vagy '70-es évekbeli újságban vagy könyvben olvastam, hogy a cikkírót a busszal össze-vissza rázta egy "digitális sofőr" (gáz-fék-gáz...), a végállomáson meg is kérdezte, hogy valami baj van-e talán a busz szerkezetével. A sofőr büszkén elmondta, hogy semmi, sőt azelőtt ő paradicsomot fuvarozott teherautóval, és soha nem tört össze egy szem sem. A kérdésre, hogy ez hogy lehet, azt válaszolta: - Ja kérem, azt meg kellett volna fizetnem!
A kamionosok között se keres azért mindenki 1 millát, mint ahogy a buszosoknál se a 200 ezer a jellemző, ezekkel az összegekkel a szélsőségeket emelted ki... A kamionnál az van megfizetve, hogy napokig, hetekig távol vagy és a fülkében élsz, de turistabusznál például simán lehet szintén 6 számjegyű a fizetés ugyanezen okok miatt. A BKV-nál amúgy pont a fizetésekre hallom a legkevesebb panaszt, vagyis az utóbbi időben szinte semmit, szerintem most korrekt, amit ad a cég, biztos nem véletlen, hogy van is ember bőven.
Nem mindenkinél a pénz a fő hajtóerő, valaki csak simán jobban érzi magát, ha vezethet és utál otthon ülni... Sokan járnak például hobbiból motorozni vagy autóversenyezni is, pedig ezek csak viszik a pénzt.
Amikor mi havi "csak" havi 210 órát mehettünk + háromhavonta még plusz 60 órát, akkor is volt olyan kolléga aki a garázs előtt ült be a taxiba és a buszon kívül végig taxizott.
Szerintem meg volt neki havonta - együtt - a kb. 400 órája.......................:-(((
Hívtak pár éve ugyanilyen munkarendben,akkor adtak volna kb netto 1500-1600-at olyan járatra ami mindkét végén szállodás,plusz fizette volna a haza-kiutazást.Azóta biztosan több a pénz.
Ismerek is ilyet.14 nap flixezik egy német alvállalkozónál,itthon meg 5-6 napot oda megy beugróban ahova épp kell ember.Billencs/multi kiszállítás/egy kör olasz/bármi ami az 5-6 napba belefér,és adódik.Egy munkaközvetítőn át szerzi az itthoni munkákat mindig.
Kezd egy-egy ember lenni aki igyekszik egy azon idôben x hetet buszozni utána y-t kamionozni. Hogy ez jogilag, emberileg, anyagilag hogy az majd kialakul.
OFF: Szerintem az akasztásból ítélve nem, de (hacsak nem BKV busszal kamionozik valaki) akkor nagyon félrement a téma az utóbbi hozzászólásokban... Szerintem térjünk ON mezőkre, mielőtt a moderáció is akaszt...
Lehető legszarabb munka városon belül kamionozni.1 napot csináltatták velem anno,mikor jöttem haza 3 hétúniózás után,győrben kellett 2 gyár közt jönni/menni.Akasztás itt,akasztás ott.12 óra,10 kanyar,már előre megírták hogy nagyon figyeljek rá hogy nehegy 45 percnél több pihenőt vegyek ki,mert kötbért számol fel a multi.Napi 50 ezerért sem csinálnám minden nap,nem is nagyon találtak olyan embert aki pár hónapnál többet maradt.