Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2024.03.27 0 2 164377

Ezek el is jutottak Ukrajnáig? Azt lehetett hallani hogy Kisvárdán vannak azóta is.

Előzmény: Kisvolvó (164376)
Kisvolvó Creative Commons License 2024.03.27 -1 3 164376

Ötöt elvittek, rendszám szerint: MFW-503, 519, 531, illetve NCZ-549 és 566.

Előzmény: torqmatic (164373)
nemeza Creative Commons License 2024.03.27 0 0 164375

Mi lett a szóló kocsikkal? Rohadnak valahol?

Előzmény: MCA-001 (164371)
Törölt nick Creative Commons License 2024.03.27 -3 2 164374

A Volvokat se vitték el. A mostani árverésen többek között azokat is megpróbálták eladni, de senkinek nem kellettek. Csak a BPO-370 és az OFF 257-es GVM kelt el. 

Előzmény: torqmatic (164373)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.27 -2 1 164373

https://mandiner.hu/belfold/2024/03/ezert-nem-kellettek-ukrajnanak-karacsony-gergely-ajandekai

 

5 Volvót végül tényleg elvittek az ukránok vagy csak a veke halózta be?

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.03.27 -2 1 164372

Elnézést?

Volvóval kevés volt a különjárat.

No pláne nem volt feltétele a sárga rendszám.

Előzmény: Obus (164366)
MCA-001 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 164371

És hogy került hozzájuk?
Mégis vannak buszos terveik?

Előzmény: Törölt nick (164370)
Törölt nick Creative Commons License 2024.03.26 0 3 164370

A proto M168d gyanús hogy a Heros telepén áll hónapok óta.

Előzmény: MCA-001 (164369)
MCA-001 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 164369

A Goldi csuklós Modulo buszával mi lett?
És az eredeti hosszú M168 megvan még?

 

Előzmény: MCA-001 (144618)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.26 -2 3 164368

Más: mint a facebookon többen is jelezték, a kelenföldi nyílt nap pont a tapolcai Ikarus találkozóra esik... Nem lehetne egy másik időpontra áttenni? Gondolom sokakat érdekelne mindkét rendezvény.

torqmatic Creative Commons License 2024.03.26 -1 3 164367

Nem egy kettő kapott sárgát, hanem mindegyik, akkoriban ez volt a feltétele a különjárati tevékenység végzésének. Mind a 150-en persze nem lett volna indokolt, illetve fehér rendszámos Ikarusokkal is különjáratoztak ugyanúgy.... Pár éve kezdték fehérre cserélgetni elhasználódás miatt.

Előzmény: A210 820 08 21 (164363)
Obus Creative Commons License 2024.03.26 0 0 164366

Mire gondolsz? Ha végeztek különjáratot velük, akkor teljesen jogos volt a sárga rendszám.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (164364)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.03.26 -1 0 164365

Köszönöm szépen!

Előzmény: szintetikusdizelolaj (164364)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.03.26 0 6 164364

Őszintén: egy konkrét munkatàrs félreértése/túlbuzgósàga amit semelyik felettese nem ismert fel/nem foglalkozott vele.

Előzmény: A210 820 08 21 (164363)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.03.26 -1 0 164363

Urak, egy kérdés: az miért van, hogy bár a buszok többsége fehér rendszámmal van ellátva, egy-két sorozat Volvo sárga táblát kapott anno?

Alien Angel Creative Commons License 2024.03.25 0 4 164362

"Előnyei, hogy az árú nem beszél."

 

Valami '60-as vagy '70-es évekbeli újságban vagy könyvben olvastam, hogy a cikkírót a busszal össze-vissza rázta egy "digitális sofőr" (gáz-fék-gáz...), a végállomáson meg is kérdezte, hogy valami baj van-e talán a busz szerkezetével. A sofőr büszkén elmondta, hogy semmi, sőt azelőtt ő paradicsomot fuvarozott teherautóval, és soha nem tört össze egy szem sem. A kérdésre, hogy ez hogy lehet, azt válaszolta: - Ja kérem, azt meg kellett volna fizetnem!

Előzmény: trizs77 (164346)
attus germanicus Creative Commons License 2024.03.25 0 0 164361

Felteszem, 7 számjegyre gondoltál. 

Előzmény: torqmatic (164360)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.25 -1 6 164360

A kamionosok között se keres azért mindenki 1 millát, mint ahogy a buszosoknál se a 200 ezer a jellemző, ezekkel az összegekkel a szélsőségeket emelted ki... A kamionnál az van megfizetve, hogy napokig, hetekig távol vagy és a fülkében élsz, de turistabusznál például simán lehet szintén 6 számjegyű a fizetés ugyanezen okok miatt. A BKV-nál amúgy pont a fizetésekre hallom a legkevesebb panaszt, vagyis az utóbbi időben szinte semmit, szerintem most korrekt, amit ad a cég, biztos nem véletlen, hogy van is ember bőven.

Előzmény: 0010011 (164345)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.25 0 3 164359

Nem mindenkinél a pénz a fő hajtóerő, valaki csak simán jobban érzi magát, ha vezethet és utál otthon ülni... Sokan járnak például hobbiból motorozni vagy autóversenyezni is, pedig ezek csak viszik a pénzt.

Előzmény: riezaK (164355)
zsig Creative Commons License 2024.03.25 0 2 164358

Kéne ilyen a cégen belül ágazatok között. Pótlás esetén sem lenne gond a személyzettel. Egy jelentkező már van:-)

Előzmény: szintetikusdizelolaj (164353)
trizs77 Creative Commons License 2024.03.24 0 5 164357

Amikor mi havi  "csak"   havi 210 órát mehettünk + háromhavonta még plusz 60 órát, akkor is volt olyan kolléga aki a garázs előtt ült be a taxiba és a buszon kívül végig taxizott.

 

Szerintem meg volt neki havonta  - együtt - a kb. 400 órája.......................:-(((

bz79 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 164356

Hívtak pár éve ugyanilyen munkarendben,akkor adtak volna kb netto 1500-1600-at olyan járatra ami mindkét végén szállodás,plusz fizette volna a haza-kiutazást.Azóta biztosan több a pénz.

Előzmény: riezaK (164355)
riezaK Creative Commons License 2024.03.24 0 2 164355

Az isten pénze nem elég..... 

 

Pont elég lenne a 14 nap Flixezés.... 

Előzmény: bz79 (164354)
bz79 Creative Commons License 2024.03.24 0 2 164354

Ismerek is ilyet.14 nap flixezik egy német alvállalkozónál,itthon meg 5-6 napot oda megy beugróban ahova épp kell ember.Billencs/multi kiszállítás/egy kör olasz/bármi ami az 5-6 napba belefér,és adódik.Egy munkaközvetítőn át szerzi az itthoni munkákat mindig.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (164353)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.03.24 0 3 164353

Nèmileg on-nà tegyem.

Kezd egy-egy ember lenni aki igyekszik egy azon idôben x hetet buszozni utána y-t kamionozni. Hogy ez jogilag, emberileg, anyagilag hogy az majd kialakul.

Előzmény: Nbbarcs (164351)
trizs77 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 164352

Jogos.

Ez inkább a Városi közlekedés topikba való.

 

 

Előzmény: Nbbarcs (164351)
Nbbarcs Creative Commons License 2024.03.24 0 4 164351

OFF: Szerintem az akasztásból ítélve nem, de (hacsak nem BKV busszal kamionozik valaki) akkor nagyon félrement a téma az utóbbi hozzászólásokban... Szerintem térjünk ON mezőkre, mielőtt a moderáció is akaszt...

Előzmény: trizs77 (164349)
trizs77 Creative Commons License 2024.03.24 0 2 164350

Lehető legszarabb munka városon belül kamionozni.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

nagyon egyetértek.

 

Már a 4 tengelyes billencsekkel se leány álom városban forgolódni de egy szép, hosszú, egészséges nyergessel pláne nem.

 

Előzmény: bz79 (164348)
trizs77 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 164349

Nem kevered a városon belüli kamionos fuvarozást (min. 20 tonna hasznos raksúly kapacitás) a városon belüli teherautó fuvarozással ?

 

 

Előzmény: riezaK (164347)
bz79 Creative Commons License 2024.03.24 0 3 164348

Lehető legszarabb munka városon belül kamionozni.1 napot csináltatták velem anno,mikor jöttem haza 3 hétúniózás  után,győrben kellett 2 gyár közt jönni/menni.Akasztás itt,akasztás ott.12 óra,10 kanyar,már előre megírták  hogy nagyon figyeljek rá hogy nehegy 45 percnél több pihenőt vegyek ki,mert kötbért számol fel a multi.Napi 50 ezerért sem csinálnám minden nap,nem is nagyon találtak olyan embert aki pár hónapnál többet maradt.

Előzmény: trizs77 (164346)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!