...vannak olyan VAG motorok amikben nincs nívópálca! A csatornája megvan, de nem pálca van benne, hanem csak simán le van dugózva. ...mondjuk 2.0 R4 TDI-ben még ilyet nem láttam, csak 3.0 V6 TDI-ben, de simán el tudom képzelni, hogy az erősebb változatokban a 2.0 R4 TDI-ben sincs... Elég feltűnő, ha van ahhoz, hogy ne lehessen eltéveszteni!
Olaj és a szűrők, amik elő vannak írva + a 2 éves tennivalók és egy garnitúra ablaktörlő! (akkor emlékeim szerint nem kértek a felszereléséért külön pénzt. De ha érdekel akkor holnap megnézem pontosan a számláról.
60 ezres szerviz a Ferihegyautónál tavaly ~85 ezer körül volt! Idén a 90 ezres + ablaktörlők + térképfrissítés ~160 környéke lett!
Egy tipp: olyasmit amit te is el tudsz végezni, pl ablaktörlők cseréje stb... ne velük végeztesd! Vedd meg náluk mert nem vészesen drága, ellenben a legjobb, de a felszerelésért is súlyos ezreket kérnek!
Sziasztok! Nemsokára 1 éve vagyok nyugodt tulaja egy Passat b7 3c-nek. 140 Le, 2.0 CRTDI 6-os Dsg. 214 e km-el vettem. Belement nálam 51 e km. Ezalatt elöregedett 3 kerékcsapágy amit cseréltem meg az olaj es szűrő cserék voltak még rendszeresen. Minden hibátlan azóta is. Nagyon szeretem, jól élhető autó. Ennyi.
235/45 r17 van fent. És jó nagyon. Kényelmes pedig gyárilag kicsit alacsonyabb az autó de még nem zavaró. 205 nem lesz keskeny? Azért a súly megvan és kell a tapadó felület a rendes támadáshoz.