Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2018.11.21 0 0 124507

Nem a szín a lényeg. A renault márkaszerviz zöld fagyállót használ és gyárilag citromsárgával jön ki az autó, hogy uv fénynél lássák ha valahol folyik. Ez a mai "piros" szerintem a leggagyibb. Semmit nem lehet róla tudni, csak ráírták hogy alu és kész. Lehet kapni több színben. Én a citromsárgát szeretem mert egyből látszik a szinén ha gond van. Igaz drágább, de gyári minőség 😁

Előzmény: FeZ_ (124505)
FeZ_ Creative Commons License 2018.11.21 0 0 124506

"Az autógyártók válasza: semmi közöd hozzá."

 

No, a PSA-nál pont ezért szoktak a felhasználók bekötni (vagy beköttetni) egy led-et a tükörfűtésre. Ha világít a led, de nem kapcsolt a sofőr hátsó ablakfűtést, akkor tudhatja, hogy éppen regenerál az autó.

Előzmény: hegizoli 307 SW (124504)
FeZ_ Creative Commons License 2018.11.21 0 0 124505

A fagyálló színe csak egy szín. A lényeg az összetétele. A hiedelem abból fakad, hogy régebben amikor megjelentek az "aluprotect" fagyállók, azok pirosak (vagy rózsaszínűek) voltak. Ma már viszont van mindenféle színben "aluprotect" fagyálló. Tehát kérdezz rá a műhelyben, ahol beletették, hogy mi az összetétele a fagyállónak (vagy mi a jelölése, száma)! Abból kiderül mihez való.

 

 

Előzmény: kundtm (124502)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.11.21 0 0 124504

De vajon honnan tudjuk, hogy autónk épp regenerál?

Az autógyártók válasza: semmi közöd hozzá. Így néhány teherautótól és exkavátortól eltekintve nem jelzik a vezetőnek, hogy most épp történik valami, sőt mindent megtesznek azért, hogy eltüntessék a nyomokat, és a dologból semmit se vegyünk észre. De vannak árulkodó jelek. A regeneráció ki- és bekapcsolásakor fellépő apró rángatást nagyon nehéz észrevenni, hiszen alig több, mint amikor a klímát bekapcsoljuk, vagy az automata váltót N-ből D-be toljuk. Ennél feltűnőbb, hogy megváltozik a motor hangja: csendesebb, mélyebb, igazából kellemesebb lesz, mert a későbbre tolt befecskendezéstől csökken a kemény, kopogó dízelzaj. Aztán meleg lesz. Elsősorban télen, városban feltűnő, hogy az utastér sokkal hamarabb felmelegszik. Lehúzott ablakoknál viszont minden évszakban érezhető a forró, olajos vas jellegzetes, összetéveszthetetlen szaga. Mintha kétszázzal csapattunk volna a sztrádán, pedig csak harminccal pattogunk a fekvőrendőrökön. A legárulkodóbb mégis a fedélzeti számítógép. A kijelzőt fél szemmel figyelve ha a pillanatnyi fogyasztás látszólag minden ok nélkül a duplájára nő, a hatótáv pedig felére csökken, biztosak lehetünk benne, hogy épp regenerálunk. Aki pedig mindezen átrágta magát, most már tényleg megérdemli, hogy valami használható infót is kapjon a kezébe Következő cikkünk témája a részecskeszűrő helyes használata 

Előzmény: viko307 (124499)
Ducsai Máté Creative Commons License 2018.11.21 0 0 124503

Sziasztok! 

 

Úgy néz ki megy van a hiba. Az első lambdaszonda a hibás. 1 nap után nem tapasztaltam a hibát, úgyhogy remélem mostmár jó lesz. 

Előzmény: kundtm (124501)
kundtm Creative Commons License 2018.11.21 0 0 124502


Sziasztok!

 

307 sw 1.6 2007 benzin.

 

Másfél éve van a tulajdonomban az auto és azóta is zöld fagyálló van benne. Müszakikor szintén zöldel töltötték fel, most nagy szakértő ismerösök a fülembe rágták h ez csak réz hütőre van és megeszi a tömitéseket a pumpánál stb..

Kérdés most tényleg rossz a zöld fagyálló?

Eddig semmi baja nem volt. Régi kocsinkba is volt h zöldet kapott semmi baja nem lett. Nem értem.:(

kundtm Creative Commons License 2018.11.21 0 0 124501

Szia

Nekem is elöjött ez a hiba kiírás de 3 km után teljesen feladta elesett a fordulat szám nem ment hiába tiportam neki végül teljesen megállt. Szervizbe megtaláltáka hibát a trafoház volt eltörve. 44 ezer volt bele az uj kapott 4 uj gyertyát. Elinditották ment 5 percet aztán megint megállt. Találtak nagy nehez meg egy kábel sérülést ahol le testelt. Szakszerüen kapott szikszalagot azt jo lett.

Előzmény: Ducsai Máté (124479)
soryton Creative Commons License 2018.11.20 0 0 124500

...előfordulhat ....   nekem Berli-ben volt ez a motor és lazán felülről kitudtam venni az önindítót  .... csak a kábeleket jegyezd meg melyik hol volt .... és igen szét lehet kapni a szén de lehet bronz kefék cseréjéhez ...

Előzmény: B11114 (124496)
viko307 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 124499

Üdv mindenkinek

Lehet hogy nem ide tartozik a kérdésem, de hiszem tudtok rá választ, köszi. 

2 honapja lecseréltem a 307 est egy 2015 évi 308 hdi re, 1.6  68kw. A különbség az hogy ebben van fap. Mikor lehet tudni hogy mikor égeti a rendszert. Égetés közben ha észrrveszem le szabad e állitani a motort?

Trabee Creative Commons License 2018.11.20 0 0 124498

Alulról van 2 csavar+áram, plusz egy fentről, de azt a váltóból kell kicsavarni. Én megemelem és aláfekszek. Akksi sarut levenni először!

Előzmény: B11114 (124497)
B11114 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 124497

Üdv

Még egy kérdésem lenne!! Önindítót honnan kezdjek neki lebontani?? akna kell hozzá? vagy honnan férek hozzá?

+1 kérdés: Mennyire bontható az önindítója? szénkefe cserét meg lehet rajta oldani?

B11114 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 124496

Szia

Ha indítózáskor nem mozdul a fordulatszámmérő az a holtponti jeladó hibája?? vagy ilyen alacsony fordulatnál nem kell jeleznie? mert ha egy pillanatra beindul akkor 500-ig felpörög és akkor mutat.

 

Előzmény: soryton (124494)
micro521 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 124495

Köszönöm. Várom majd a tapasztalataidat.

 

Előzmény: meromokus (124492)
soryton Creative Commons License 2018.11.19 0 0 124494

.....azzal nem ártasz ha megnézed és megtakarítod a holtpont jeladót időnként , mert összeszed fémreszeléket és az már bezavarhat ...de megnézném az injektorok kábeleit is , mert nálam előfordult hogy kontakt hibás vagy  szakadt volt ami nem volt látható és mégis gyújtás kimaradást dobált ... 

..itt olvashatsz róla bővebben ...https://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0211/hu/documents_2010/Sparkm300/SM-M/92341080.HU.html

Előzmény: B11114 (124489)
Smíró Creative Commons License 2018.11.19 0 0 124493

Újabb kérdés: utánizzításra alkalmasnak kell lennie a gyertyának?

Előzmény: Smíró (124491)
meromokus Creative Commons License 2018.11.19 0 0 124492

Szia! Igen. Az enyém facelift előtti, de ahogy nézem elég sok féle Peugeothoz kihozza ezt a típusú csatit (újabbakhoz is). Ha megérkezett megmondom jó lett-e, a vezetékek átmérőjére azért kiváncsi vagyok, össze kell majd hasonlítani a gyárival. Én konkrétan ezt rendeltem, de úgy látom ua. amit te mutattál: https://www.aliexpress.com/item/Trailer-Car-Supplies-Taillight-Wiring-Harness-Accessories-Rear-6-Pin-Plug-Wire-Connector-For-Peugeot/32953181368.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5c0e4c4d3jlpro

Előzmény: micro521 (124488)
Smíró Creative Commons License 2018.11.19 0 0 124491

Én is kérdés: 11-12 év után induláskor nem röffen az egyik henger. Valószínűleg izzítógyertya lehet? Rá lehet mérni? Erre gyanakszom, mert idáig még a legnagyobb hidegben sem volt gondom soha. Ráadásul most először nem prémium gázolaj van benne. Lehet, az kavar be.

 

Izzítógyertyában mi az ajánlott a felvarrt  136 lovas 2.0 HDi-hez? Ezen nem akarok spórolni. Kösz a választ előre is!

Smíró Creative Commons License 2018.11.19 0 0 124490

A jobb üzemanyagtól szerintem nem. De majd a szakik... lehet, most kellene diagoltatni.

Előzmény: Ducsai Máté (124486)
B11114 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 124489

Üdv

2002-es 1.6 .os  benzines SW 


Még mindig ugyanazzal a problémával küzdök.. ami előre lépés az az hogy már biztos hogy nem az Immo - tilt le mert van szikrám.. és már van hibakódom is :


Po300- (long therm fuel % trim Bank 2)

LTFT2 99.21%

LTFT1 -0,78%

STFT2 99,21%

STFT1 0,0%

MAP 50.0 kPa

 

ha jól értelmeztem több hengert érintő gyújtáskimaradás, a többit nem értem mit mér?!

A trafót fejre állítottam 4 gyertya bele, indítok- ránézésre szabályos váltakozó szikra mind a 4 ponton. A trafó kimérve megszakadva nincs mást nem tudott mondani az autóvillamossági szerelő sem csak azt hogy lehet hogy összeégve össze van de azt kimérni nem tudja! 

Üzemanyagot kap a rendszer, egy hónapja volt benzinpumpa csere, illetve szépen nyomja is a benzint a mérőponton.

A kérdésem az lenne hogy főtengely jeladó okozhatja e a problémát?? annak ellenére hogy csak ezt a hibakódot hozza?

 

micro521 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 124488

Ez az?

Előzmény: micro521 (124487)
micro521 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 124487

Szia!

Tudsz Aliexpress-es linket adni a csatihoz? Faelift előtti vagy utáni? Nem tudom, hogy van-e különbség, de nekem is megolvadt.

 

Előzmény: meromokus (124474)
Ducsai Máté Creative Commons License 2018.11.19 0 0 124486

Sziasztok.

  Tegnap 400 km megtétele után az autópályán az antipolutin hibajelzés eltűnt. Alacsony fordulatban az autó nem nagyon szeretne gyorsítani. Rángat. Kicsit mintha darabosan járna a motor. De ha padlógázt adok megindul. Érdekes... Viszont ma hideg indításnál megint előjött a hibakód és a rángatás is megmaradt az alsóbb fordulatszám tartományban. Menni megy az autó csak kicsit erőtlenebbnek hat. Mintha dugulás lenne a rendszerben. Eddig mindig a MOL on tankoltam 95-őst. Most meg elkezdtem az Mol EVO Plust tankolni. Lehet a kettő között összefüggés?

Előzmény: Smíró (124482)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.11.18 0 0 124485

Üdv. Nem digit kijelzős? Lehet kontakt hiba a csatinál túlmelegedés-beégés miatt,hőbizti , nem tudom van-e a tiédben , fűtőmot.ellenállás. Biztos ok a biztosíték?

Előzmény: 1975 Pisti (124484)
1975 Pisti Creative Commons License 2018.11.18 0 0 124484

bocsánat 2003-as 2.0hdi sw-m van nem faceliftes megnéztem az összes biztositékot.a kapcsolo eddig csak kettes állásban nem müködött most már egyikben sem.ha tudtok segitsetek.

Köszönöm

1975 Pisti Creative Commons License 2018.11.18 0 0 124483

sziasztok van egy 2.0hdi sw m a fütéskapcsolom nem kapcsol semmit a biztik rendben nem értem mi a baj

Smíró Creative Commons License 2018.11.18 0 0 124482

Egy pillanatnyi dolog lehetett. Használd nyugodtan, semmi gond. Ha majd folyamatosan dobja, és 3-5. indulás után is világít a sárga diagnosztikai-hiba piktogram, ráértsz kiolvastatni. Millió+1 ok miatt írhatja ki, általában megfejthetetlen. Amikor benzinesem volt, akkor írtam, hogy jobb lenne kiiktatni ezt a marhaságot, sokak életét megkönnyítené:)

Előzmény: Ducsai Máté (124481)
Ducsai Máté Creative Commons License 2018.11.18 0 0 124481

Az nem jelez. Csak ez az egy hibaüzenet van. Az alapjárat normális. Nem rángat nem dadog. Megy normálisan már amennyire egy 1.4 benzin mehet. De egyébként szépen jár a motor. 

Előzmény: Papalac (124480)
Papalac Creative Commons License 2018.11.18 0 0 124480

Környezetvédelmi hibajelzés. Rossz keverékképzés, gyújtáskimaradás, katalizátor, lambdaszonda hiba. Diagnosztika pontosan megmutatja mi a baj. A gyertyák szine sokat elárulhat. Leggyakoribb a gyerya vagy trafó hiba. Ha alapjáraton jelez az olajnyomás lámpa, akkor kezdhetsz izgulni 😀

Előzmény: Ducsai Máté (124479)
Ducsai Máté Creative Commons License 2018.11.17 0 0 124479

Sziasztok! 

Egy 307 1.4 benzin KFU motorkódú peugeotom van. Tegnap kidobta a sys antipollution defaillant hibajelzést motordiagnosztikai lámpa mellett. Eddig nem voltsemmi problémám az autóval. Ez hirtelen most jött elő. Autópályán eddig nem használtam a kocsit viszont most egy elég hosszú útra indultam vele. Az autó megy teszi a dolgát. Járhatok vele így? 

Bohócapu Creative Commons License 2018.11.15 0 0 124478

Köszönöm szépen!

Előzmény: Trabee (124475)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!