Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NeomatiK Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26819

Esetleg tudnál képet készíteni a bontóról? Hogy lássuk hogy tényleg hegyekben állnak az autók, azaz érdemes oda kilátogatni ha nem esik útba más apropóból.

Előzmény: daredda (26817)
aati Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26818
Reifen+KFZ-Teile- Handel
Wechselbundesstrasse 527/10
2625 Schwarzau am Steinfeld
tel.: 0 26 27 / 826 52

par eve voltam itt, egymas hegyen hatan alltak a mazdak

Előzmény: daredda (26817)
daredda Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26817
OK, regisztráltam aggyal, amiket mondasz, és köszi a német melléírásokat is.

Most jön a java: keresni kéne a neten, esetleg fórumokon bontót! Nagy bontót, japán bontót, Bécs környékén - már ha ez lehetséges. Biztos van nekik is valahol.

Már ráizzítottam két németül tudót, de még nem sokat találtak. esteleg ha közületek is tudna valaki keresni, talán úgy, mint mi, ők is egy-egyfórumon beszélnek a bontóról, vagy ott meg is lehet kérdezni, úgyhogy ha valakinek van egy szabad 20-30 perce, hogy valami pörgős mazdás fórumot találjon, és reggeljen + bekérdezzen, azt megköszönném. Mivel nincs minden bontónak www elérhetősége. Elég lenne pár cím és tel.szám.

nyakig benne: DRD - 626
Előzmény: amay_light (26802)
StationW Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26816
Tettem fel képeket Abaligetről a kluboldalra....
Előzmény: Törölt nick (26815)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26815
fabigeza: annyit mondott Mester ezekre, hogy az 1.8-as gyenge ahhoz a kasztnihoz. Nincs vele megbizhatóság tekintetében baj, csak gyenge, és ugyanannyit eszik. És nincs bennük ABS, meg fapadosabb. Azt mondja, többen megvették, aztán nem tudták eladni. Ennyit tudok róla, a többi a Te dolgod :)
Előzmény: Törölt nick (26812)
cistron Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26814

na, látom megjött az eszed :))))

 

megérdemled egyáltalán? :)))))

 

Előzmény: Törölt nick (26807)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26813
Én se. Bármit, de opelt nem.-)))
Előzmény: Törölt nick (26809)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26812

Nyilván jobb a 2,0-ás, csak ez nem saját használatra lenne.-) Szutyukihoz képest azér előrelépés nem?

Szal azért írtam ezt ide, hogy ha valaki ismeri, esetleg érdekelhet, ha megbízható, ilyesmire gondoltam.

Előzmény: Törölt nick (26810)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26811
StationW: na de milyen rémhírről beszélsz?:) Hogy sűrűk a szelepek, és zsúfolt a hengerfej? Azért mondtam, hogy a blokk ugyanaz, mert ugyanarra a blokkra kellett rávarázsolni egy 16szelepes hengerfejet. Egyébként asszem elég kicsik a szeleptányérok is, legalábbis mikor még haveromnak kellett rendelni egy törött miatt, visszavitte, mert nagyobbat hoztak (katalógusban márpedig a nagyobb volt), végül gyárit vett. Egy másik hengerfejes szaki szerint a vízjáratok is elég kevés helyet kaptak a hengerfejben, pont az említett zsúfoltság miatt, emiatt könnyen reped, ha megfőzik őket, javítani meg pont azért nagyon nehéz, mert vékonyak a falak nagyon, meg hozzáférni sem lehet. Én ennyit tudok róla :) Ha vigyáznak rájuk, a világvégére is elmennek, csak a megfőzést kényesebben viselik, mint a többi. Pont ezért nem igen lehet kapni bontóban se, mert nagy részük repedt. És ezért adták nekem 120ezerért Szentendrén, mert tudták jól, hogy ritka a jó állapotban lévő (nem is volt sehol máshol). (Aztán kiderült, hogy az se volt az :))
Előzmény: StationW (26797)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26810
fabigeza: 1.8-as motor nem az igazi Mesterék szerint. Akkor már inkább a 2.0, asszem ugyanannyit eszik, csak jobban megy.
Előzmény: Törölt nick (26806)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26809
fabigeza: tényleg tanulságos, nem veszek Opelt :D
Előzmény: Törölt nick (26803)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26808
sirk: megjött, köszönöm.
Előzmény: sirk (26801)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26807
Mielőtt Cistrontól kapok, most nem annyira off jöhet szóba. Esteleg még civic, de inkább maradnánk a mazdánál. Toyota véletlen se.-)))
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26806

Valaki ezt nem ismeri véletlen?

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1069123&command=ugras&screenwidth=1024

 

Elgondolkodtató, hogy barátnőm szuzukiját esetleg hasollóra cseréjjük.-)))

 

Vélemény?

fénykard Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26805
Nem a bemutató kocsival van a baj, hanem az ilyen paraszt hozzáállással (nem az egyént minősítettem hanem ezt a 'nem az enyém így nyomjuk neki' hozzáállást.)
Előzmény: Törölt nick (26793)
StationW Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26804
Semmi gáz, érdeksek ezek, mert lassan nekem is napvilágra kerülnek a dugók, és naggyon kiváncsi vagyok, hogy hogy néznek ki 280 000 km után a gyári darabok...
Előzmény: Törölt nick (26803)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26803

Az opelem fúrtuk, Aztán, mikor 70.000 km után széthullott akkor a gyűrűk totál felvállasodtak. Meg az olajlehúzók gyakorlatilag kb 7 mm-nyit nem értek össze. De szépen fogalmaztam

Tehát a lényeg: hiába fúrtuk a motort, ette az olajat, egyre inkább. Aztán az egyik szelep leszakadt, beesett az égéstérbe és keresztbe állva szétk@ta a hengerfejet, meg a dugattyút. Abból aztán sose lett jó motor. De nem nálam hálistennek.-)

 

De a gyűrűk annyit jelentenek, a fenti példa alapján, hogy ennyi km-nél is olyan kopás jöhet létre, ami a kompressziót is elviszi.- Egyébként már alig akart indulni melegen az opel, úgyhogy aki megkritizálta, mondtam, hogy nemrég volt felújítva, nem lehet kompresszióbaj. De volt...

 

Amikor szétszedtük a motort, láttuk hogy a dugattyúk sem mennek be egyformán a helyükre. Keresztbe egyáltalán nem is fértek be. Egyik se. Tehát oválisak voltak, De vajon miért? Elvileg kör keresztmetszet van nem? Aztán a heger belső fala se volt valami tökéletes simaságú. Pedig a fúrás után sk láttam, egy haverommal raktuk össze ketten. Akkor még a dugattyúk bementek bármilyen forgatással.-)

 

Lehet nem jól hónolták? Vagy rossz minőségű volt a gyűrűsor, aztán oválra koptatta a hengert, a dugattyúk meg hozzá idomodtak?

Vagy a hegerek eleve annyira oválisan kopottak voltak, hogy a fúrással nem tudták teljesen kör keresztmetszetűre varázsolni?

Egyébként azelőtt már volt fúrva, már nem gyári alapméretes dugattyúk voltak benne.-)

 

Elnézést a meditatív írásért.-)))

 

Pigmynek lehet tanulságos.

Előzmény: StationW (26800)
amay_light Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26802

Szia daredda!

 

Ha még olvasod a fórumot, a pár hozzászólással ezelőtti kért alkatrészlistámról egy sor lemaradt, a következő:

 

Vezetőoldali ajtó kulcslyukmegvilágítása --- Führertürschlüssellochbeleuchtung --- 6 Euros

 

Egyébként tudtál bontót találni? Nekem, mint írtam, sajnos nincs kapcsolatom a zosztrákokkal meg a németekkel, németül is csak véletlenek egybeesése folytán, erős szótáras háttérrel kommunikálok, szóval a fenti, lefordított német kifejezések nem a karintiai nagybácsi révén mesterszintre fejlesztett nyelvtudásom miatt vannak :)

 

Előre is köszi,

 

üdv,

 

amay_light

 

 

sirk Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26801
Mail ment az itteni címedre
Előzmény: Törölt nick (26796)
StationW Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26800
Érdemes úgy gyűrűt cserélni, hogy nem fúrod fel a motort? Az nem hülyeség, merthogy gondolom a szarul kopott hengerfal ad az új gyűrű pofájának is.
Előzmény: sirk (26798)
StationW Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26799
Pigmy: Én szereztem kitűnő minőségű vörös színű Samco szlikon vákumcsövet 3500 Huf volt kb. 3m (van még kék meg mittoménmilyen)
Előzmény: Törölt nick (26796)
sirk Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26798
Gyári értéket csak gyári motor tud (jó esetben)!!!
Ha meg tényleg minden-mindent cserélsz ami kophat, az meg már új motor ;)
Előzmény: NeomatiK (26781)
StationW Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26797
Ja, ja, de az nem befojásolja a fenti rémhírt. (1.8-tól 2.2-ig azonos a blokk, és már a GC-ben is azt használták....valszeg az X-edik világégés után a bolygóra látogató földönkívüli régészek nem is fognak mást találni itt, mint pár radioaktivitástól elkorcsosodott csótányt, és a legyártott FE motorok blokkjait:)
Előzmény: Törölt nick (26794)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26796
Ja, és egy kérdés sirk-hez: Mester mondta, Te állítólag tudsz arról, hogy hol lehet szilikonos vákuumcsövet kapni. Tudnál mondani címet, ilyesmit?
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26795
Krisz: itt járatták Mesterék egy napig az udvaron, utána mentek csak vele asszem. Nekem azt mondta, hogy szigorúan 2-3ezer között használjam, az alatt ne, mert erőlködik és hordósra kopik, afelett meg ugye sok. Így is mentem vele az első 1000km-en, autópályán, tempomattal :) Végefele már 3500-ig pörgetve néha. 2000km után 4000 volt a max fordulat nem széttaposva. Aztán egyenletesen emelgetve. Most van 5000km körül.


Amúgy voltam ma Mesteréknél, megmérték a kompressziót, 12-12.5 volt mindegyik henger. Veszteség meg 8-11% között mind. Egyik hengernél kértem, hogy nézzék meg a henger közepénél is, ott 15% körül volt. 20% alatt jó az érték. Veszteséget kb. ugyanezt mértek a másik helyen is, egyik hengernél rosszabb volt náluk, azt nemtom hogyan. Mint ahogy a kompresszió is a hátsó hengersornál, de azt itt is kétszer kellett mérni, mert nehéz ott befogatni rendesen. Szóval ez így most elmegy. Ugyan nem 14bar a kompresszió, mint a gyári max., de állítólag generál után nem is szokott gyári lenni. Mindegy, most ez így elmegy pár évig, nem burítom az árokba.
Előzmény: Krisz1977 (26789)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26794
StationW: a hengerfej valóban más, de a 2.0-s blokk ugyanaz.
Előzmény: StationW (26791)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26793

Na vajon annak az astrának mijen jövője lesz, amit ismerősöm vett ki. Mentünk vele kimondottan dinamikusan, aztán csak nézem a km óra állást: 145!!! egy nappal azelőtt kapta,csereautóként. Kb még én se hajtok úgy, ahogy ez nyomorgatta.-)))

Azért nem hagytam szó nélkül. Aszongya úgyse ő fogja megvenni, mert neki ez nem kell.-D

Szal ennyit a "bemutató autó" kategóriáról. Még jó, hogy nem olyat vettem.

Előzmény: Krisz1977 (26789)
StationW Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26792

Krisssz!

 

Szükségem lenne még pár méretre az üzemanyagnyomiszabiról (elfelejtettem lemérni)

 

Kellene: - a beépülő oldal hossza

              - a benzincső oldalának hossza

              - belső átmérők

              - felfekvő lemez vastagsága

              - az "O" gyűrűnél lévő horony méretei (szélesség, mélység, széltől való   

                távolság)

 

Nem akarok terhedre lenni, de SŰRGŐS!!!!! :)

 

Köszi, üdv.

Előzmény: StationW (26791)
StationW Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26791

Szépjóreggelt!

 

Tegnap lefotóztam az Abaligeti parkeszt....du.felteszem a képeket.

 

A kompresszorról meg lemondtam, a Pacesetter leömlőt viszont megrendeltem:) Cirka 3-4 hónap és itt is lesz :(

 

...meg korábban valaki írta hogy a GD-s GT hengerfeje gyengus, mert nagyon össze vannak zsúfolva a szelepek ("2 szelep helyére a négy") jelentem a hétvégén megvizsgáltam Krissz kolléga zsétéjét:) és se a hengerfejnek, se a szívósornak köze sincs a tobbi verzióhoz (2.0, 2.2) a fojtószelep azonos a 2.2-ével. Amúgy még a 12V-nél is lényegesen testesebb a GT hengerfej.

Előzmény: cistron (26790)
cistron Creative Commons License 2007.03.26 0 0 26790

már csak 89 nap

 

XIII. Mazdataliig

 

Előzmény: cistron (26787)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!