Azért az öreg szaki, aki csak Trabantot meg Ladát látott, lehet hogy vakargatja a fejét a V6 láttán. Egy kezdő becsületes szerelő meg lehet hogy csodákra képes. De sajnos senki sem tud ajánlani egy olyan szerelőt, akire nyugodtan rábízhatnánk az autót! Elvileg bárkihez vihetnénk, de a szakszervizekben se értenek hozzá kellőképpen.
Szerelő téma. Én évekig dolgoztam mint víz- gáz- fűtés szerelő. Volt olyan meló amire azt mondtuk hogy rutin munka, ilyet már sokszor csináltunk, pillanatok alatt kész. Aztán sehogy nem akart összejönni, napokig csináltuk az egy-két órás melót. A végén meg magyarázkodtunk. Mint a kőműves (azért ferde a kémény hogy ellentartson a szélnyomásnak!). A bonyolultat meg nem mertük elvállalni, aztán pillanatok alatt megcsináltuk. Néha a jó szerelőnek se jönnek össze a dolgok. Amikor ezt nyilvánosságra hozzák, le van írva a szerelő. Néha neki is lehet rossz napja. Sajnos nem sok szerelő van aki találkozott már Explorerrel, illetve sok az olyan aki elvállalja úgy hogy még nem látott ilyet. Szerintem esélytelen a dolog.
Hatul tarcsa van, 1 dugatyus feknyereg, a tarcsa belso oldalara meg egy dob van varrva, ami a rogzitofek. Tenyleg, van elado hasznalt elso es hatso tarcsam. Fel kell oket szabalyoztatni, de ha valakit erdekel, akkor egy jelkepes osszegert vihetoek. Persze meg annak is utana kellene nezni, hogy mi a minimalis vastagsag. Lehet hogy nem is erdemes oket mar megcsinaltatni.
Szükségem volna egy vezető oldali tükörre. A ház egyben van, motor működik, a tükörlap törött, ami nem is érdekelne annyira, de nincsenek meg a műanyag fiszfasz lábacskák amik tartják és mozgatják a tükörlapot.
Már elég régóta ilyen. Műszaki vizsgán műhelyből kitolatásnál egy idős balfasz szerelőbácsi-féleség megtiporta...
Mondta, hogy juj, tud hozni, meglesz, sajnálom satöbbi.
Szerelőt kit ajánlanátok akik értenek az Explorerekhez? Úgy vettem ki, hogy Rick4 eléggé vágja a témát, Brown is otthonosan mozog benne ahogy észrevettem. Hátul milyen fék van, tárcsa vagy dob?
Még ott tartok hogy 2 helyről még nem vàlaszoltak az IC- vel kapcsolatba, azt megvárom hátha.. De szerintem ùj kell majd. Ha ùj kell akkor szerintem Clarion lesz
Nekem is van bent hátul olyan kis pult, oda is vagyok érte mikor a gyerekek játszadoznak vele, hogy a tervezőjének a gyereke a pacemakerével is játszadozzon, amelyik nem rakott rá gyerekzárat. És megkérdeztem, amit lejjebb írtam, azzal működik ez is, de ahogy lesz időm megkérdem melyik típus az pontosan, asszem vmi kihajthatós lcd-kijelzős dvd-lejátszós csoda volt.
Most a Clarionokat nézegetem (2din-es). Elég jónak tűnnek és kormányról vezérelhetőek, létezhet hogy a kormányról vezérelhetőség egybe van kötve a hátsó vezérléssel? És akkor menne az egész mintha gyári lenne...
Látod, minden rosszban van valami Dani! :) Vagy hogy folytassam a közhelyeket, minden vasnak megvan a maga keresztje! Rádiót nem adod el? :) (valamit elronthattak hogy ez jó, vagy kínai a belseje...:))
Hú akkor nekem mázlim van, ratyi gyári rádió teljesen jó, CD mindent megkajál, mp3-ból tákolt cd-ket lejátsza, még rázós úton se pörög be... legalább ez pöpec a kocsiban :)
Akkor tudtok olyat mondani ami működik a hátsó irányítóval kompatibilisen (nemtom hogy minden explorerben ilyen van e, de tudjátok a könyöklő hátulján lévő mode volume gombok), és a kormánnyal is?
Nem akarlak elkeseríteni, de már új korában sem eszi meg az összes cd-t, elég válogatós az írottakban, aztán egyre szarabb lesz, úgyhogy a következő a fej lesz ami elájul. Dolgoztam egy cégnél ahol csak Fordok voltak, volt amelyikben 2év alatt 3x kellett rádiót cserélni, amit én használtam, abban csak kétszer, szóval én nem költenék rá egy vasat sem.