Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12409

1.) Mert a MÁV nem rendőrség.

2.) Mert a (legális) bontásokból keletkező vasúti fémhulladék a MÁV-nak is jó üzlet.

Előzmény: Elektricska (12401)
rg7 Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12408

Mostmár tudom, hogy honnan volt ismerős az analógia:)

 

Jelszó: szemellenzőt fel!

Előzmény: Vendégsín (12406)
zengo682 Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12407
Bocs! de 06.01.óta már MD-k járnak mert rövid az érkező és az induló vonatok között a tartózkodási idő,na meg /inkább/ az MV.uraknak ne kelljen a Bz-t le ill.fel akasztani.
Előzmény: Törölt nick (12389)
Vendégsín Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12406
Hasonló a játék a Romkerttel is.
Előzmény: rg7 (12404)
rg7 Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12405
AG-san: ez nem a fogyasztó megtévesztése?:)
Előzmény: rg7 (12404)
rg7 Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12404
Magyarul, ha kitalálom, hogy én vagyok Napoleon, addig senki nem fog rinyálni, míg nem nyújtom be egy hivatalos szervhez a kérvényt, hogy ismerjenek el Napoleonnak?:)
Előzmény: Törölt nick (12403)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12403
A MÁV ZRt. olyan szervezeti egységeit nevezi jelenleg térségi vasútnak, amely a Vtv. szerint nem térségi vasút. Majd ha megkérik rá annak megfelelően a működési engedélyt, csak akkor bírálhatja el az MVH, hogy lehet-e térségi vasúti pályahálózatként kijelölni.
Előzmény: rg7 (12400)
Carpy Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12402
Szombaton Romhányban jártam.
Bptől Rétságig offtopic járművel, 92%-os kihasználtsággal. (46 fő)
Onnan BZ, 12.45-kor (Mávdirekt szerinti adat), 7 utassal indultunk Romhány felé, Bánkon (ami egész komoly állomás volt szebb napjaiban, kisvasútcsatlakozással) leszállt 4 fő.
Romhányban az állomástól délre jókora cseresznyefa, a szomszédos kocsmában a szódavíz decije 5 ft.
Vissza 14:15-kor Diósjenőre, utasszám 4-8 fő.
Diósjenőn érkezett BGyarmat felől a 3kocsis BZ összesen kb 12-15 utassal. Felszállt hozzájuk mégennyi.
Vajon hétvégén a Romhányba visszainduló BZ minek dekkol itt egy órát? Mert csatlakozást biztosan nem vár...
Vác felé az utolsó kocsiban a panoráma ablaknál harisnyás-szoknyás-martenses tinilány füstöl mint a gyárkémény.
Vácig minimális utascsere (0-3 fő).
Vácott pók, komoly embermozgással, kuksoló gazellával :)
Az érsekújvári rettenetes pontosan közlekedik, az elején tömeg, a végén üres fülkék.
A nyugatiban bennérjük még a kiinduló Amicust (+30')

Kalauzok végig korrektek, az utasításokat javarészt betartva dolgoztak.
Elektricska Creative Commons License 2006.06.26 0 0 12401
Meg az alacsony pigmentszintű orgazdák. A MÁV miért nem lép fel hatékonyabban a vastelepekkel szemben, hogy ne vegyenek át vasúti származású fémeket?
Előzmény: paca664 (12390)
rg7 Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12400

Ez tetszik:
 
Térségi vasutak
A térségi vasúti társaságok a térségi vasúti pályahálózatok működtetésére, illetve azokon vállalkozó vasúti szolgáltatások nyújtására jöhetnek létre.

Térségi vasúti társaság számára működési engedélyt a Magyar Vasúti Hivatal még nem adott ki.

Forrás: http://vasutihivatal.gov.hu/vasut_tarsasagok/tersegi_vasutak

 

A MÁV Zrt. megint megelőzte a korát?:)

Andó Gergely Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12399
A vasutak.hu sorsáról tudsz valamit?
Előzmény: Törölt nick (12398)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12398

A Vtv. 2006. január 1-én lépett hatályba.

 

Itt megtalálhatók a hatályos vasúti jogszabályok összegyűjtve:

 

http://vasutihivatal.gov.hu/Vasutszabalyozas/Jogszabalyok
Előzmény: Törölt nick (12382)
looksharp Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12397
Nem is gondoltam én másra!!! Pedig én nem is vagyok döntéshozó! És nem is duruszolok a fülükbe, mint egyesek.
Előzmény: Andó Gergely (12396)
Andó Gergely Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12396
Óóóó, ki mondta, hogy a "pótlás" másképp történik majd? :)
Előzmény: Andó Gergely (12394)
looksharp Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12395
nem is kellene buszpótlás, a jelenlegi Volán menetrend is tökéletesen lefedi az igényeket, csak annyit kellene esetleg megoldani, hogy Szarvason napi pár busz kanyarodjon be az állomásra. Ha valaki távolabbra szeretne utazni.
Előzmény: Andó Gergely (12394)
Andó Gergely Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12394
A 126-ról "kiderült", hogy Nagyszénás, vagy Csabacsűd felé "pótolva" is gazdaságosabb a busz...

Egyébként miért nem publikus a mail címed? Most nézhetem meg az iwiw-en!
Előzmény: looksharp (12393)
looksharp Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12393
Bz:
Ok a szövetülés, de néha nem ártana tisztítani. Elrettentő a szentes környéki motorkocsik ülésállaga. A függöny sok helyen letépve, pótlás nincs. Hasonló a helyzet az asztalkákkal is.
Ami még elgondolkodtató: a felmosás hiánya. a felsöprés is hagy némi kívánnivalót maga után, de pl. az elég gusztustalan, hogy ugye pár sörözős/kólázós utastársunk kiborítja nedűjét, a padlón a ragadós folt addig van ott, amíg a járkálástól le nem kopik.

Uzsgyi:
A légkondival egy bajom van: ha kint 35 fok van, akkor is 20 fokra hűt, vagy pedig nem hűt... Melyik a jobb?
És nagyon zajos a szellőztető berendezése, mondjuk az egész jármű zajos, meg kellene nézetni a főfelügyelettel a nyári uzsgyi utasterének zajterhelését. Engem 25-30 perc után kezd nagyon zavarni a zúgás.

Más:
Azt egyáltalán lehet tudni, hogy a vonattalanításra mely vonalakat jelölték?
Én annyit hallottam, hogy a 126 maradna, mert nincs párhuzamos közút. Meg mert semmi értelme annak a vonalnak.
HG. Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12392

Utasriasztó Bz: azért a szövetüléses, magastámlás verzió 80-al, jóminőségű pályán (hegesztett) 80-al "száguldva " felveszi a versenyt egy szakadt, laprugós 266-ossal

 

Tavaly, amikor hosszú idő utén először Bz-ztem a 29-esen teljesen meglepődtem a kocsik szép állapotán.

Ugyanis én Pestről szoktam érkezni, és már teljesen hozzá voltam/vagyok szokva a nyári "amit találunk" Bhy, By stb kocsikhoz.

Ehhez képest a 80-nal "repesztő", szövetüléses, függönyös Bz maga egy álom, bár ilyan "irdatlan" sebességek mellett célszerű a mellékben utazni, mert az csendesebb.

 

 

Előzmény: Törölt nick (12381)
paca664 Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12391
Bocsánatot kérek, nem áll szándékomban senkit sem megbántani. Ezek tények.
Előzmény: paca664 (12390)
paca664 Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12390

Nem tudom mennyire ismeretes előtted a helyi lakosság jellemző pigmentációs százaléka, valamint a foglalkoztatottság hasonló mutatója.

Elárulom: az első magas, a második alacsony.

Ezek ismeretében a kérdésed nem kérdés.

Előzmény: Törölt nick (12387)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12389

Utasriasztó Bz:

 

Nemrég volt "szerencsém" egy utaspanaszra reagáló SZÜ válaszlevelet olvasni.Tudod, hogy nevezik az utasok a 64 -en közlekedő BZ-ket ebben a levélben?"Szégyen vonat"és kérnék vissza az MD-ket inkább.A válasz lényege az ,hogy sajnos nincs rá mód,kocsihiány,bla bla bla.

Előzmény: Törölt nick (12381)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12387

De kik lopják el, vagy hova tünik csak arról a kb 100 méteres szakaszról...???

Seregélyes állomást nem lehetne helyreállítani?

Előzmény: paca664 (12386)
paca664 Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12386

K.Z.!

Nem csak a 44-esen, van a 45-ösön is lassújel (az már legalább 2-3 éve). De olcsóbb, mint hetente pótolni az eltűnt síncsavarokat.

paca664 Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12385

Mailcímem van, ha elküldöd, megköszönöm.

Előzmény: Törölt nick (12383)
paca664 Creative Commons License 2006.06.25 0 0 12384
Ezek szerint nem az 1993. évi XCV. tv. Mi gazdaságtant pont az előző őszi félévben tanultunk, akkor már kész volt az újnak a tervezete, de 2006. jan. 1.-et mondtak hatályba lépésnek.
Előzmény: Törölt nick (12382)
M40 120 Creative Commons License 2006.06.24 0 0 12379

Utasriasztó Bz-t, meg Usgyit, az való a magyar népnek!!!

Reménytelen vagy.

Az átlagutasok döntő része az Alföldön örül a Bp-nek az MD után, bármily nehéz is elhinned.

Sőt a Bz sem utasriasztó számára, pláne mióta korszerűsödtek.

Előzmény: gumpy (12357)
M40 120 Creative Commons License 2006.06.24 0 0 12378

De az, hogy egy nagyváros elővárosi forgalmában a kirohadó MD-k helyett Bz-t közlekedtessünk, hát ez tragikomikus.

Miért lenne az.

A Bz hasonló, vagy inkább jobb komfortot biztosít az átlagutazó számára mint a Bx kocsi, szerintem. 

Előzmény: gumpy (12368)
M40 120 Creative Commons License 2006.06.24 0 0 12377

az alföldön speciel semmi gond nincs az Usgyikkal, leszámítva a beindítás hosszú idejét. Láthatóan a kékocsis Usgyik símán kiváltották az ottani MD szerelvényeket.

Az MD-ben -2 Bx+Btx- van 136 nemdohányzó és 80 dohányzó "ülőhely", a Bp-ben kb. 140 nemdohányzó klimatizált "ülőhely".

Így majd ugyanakkora a 2 szerelvény a nem dohányzóknak, a dohányzó részt pedig általában pár füstölő utas töltötte meg (füsttel), kivéve a péntek és vasárnap amikor az is tömött(ebb) volt.

A "csúcsidei" vonatok jelenleg is 2(3) Bp összeállításban közlekednek, az MD-k helyett.

 

Ilyen az a síma kiváltás. :-)

Ha a Bp 3 részes lenne, jobban igaz lenne.

Előzmény: Törölt nick (12363)
paca664 Creative Commons License 2006.06.24 0 0 12376
A jelenlegi vasúti törvény mikor lépett életbe? Sehol nem találtam a neten, a vasutak.hu pedig meg van hekkelve.
hmsoft Creative Commons License 2006.06.24 0 0 12375
Nem tom', a TMHolding környékén nem emlegetik.

hm
Előzmény: Törölt nick (12374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!