Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tipcsi_76 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 2881

Szia,

 

jah.. pontosan ugyanez csak 3 ajtós-ban és annyi különbséggel, hogy nálam manuális klíma van. 130-nál kb. 3000-et forog a motor, a fogyasztásról passz, sztem lehet vele tartani az előírt fogyaztási normáit. Már említettem hogy full város dugóval 5,5l.... de mikor tettem bele párszáz km autópályát + országutat... akkor inkább 5 körül volt a fogyasztás várossal együtt. Nekem 3000 felett nincs szívem huzamosabb ideig pörgetni, de ez egyéni..... A Wallisnál vagy 8.000 vagy 10.000 volt bruttó az átnézés, de mivel a garanciát le tudtam tisztázni és mivel a komkpresszióméréstől a futópadig, a karosszérialakatostól, a menetpróbáig minden benne volt így nekem ennyit mindenképpen megért. Lehet másutt olcsóbban megcsinálják, de garanciát meg csak az Opel-nél tudod intézni.

 

Szervízintervallum meg 2 év vagy 30.000 km.... de ezt inkább reklámfogásnak vedd.... én tutter évente elviszem, annál is inkább mert átlagba vagy 20-25 ezret belerakok / év.

 

Ja... melegedés, mivel garázsból indulok többnyire és járatom is egy picit, nekem eddig nem volt vele bajom...sztem normálisan melegszik.... olyat meg hogy lehül a dugóban nekem nem csinál...

 

ÜDV. T.

Előzmény: Banderasz007 (2880)
Banderasz007 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 2880
Sziasztok!

 

Köszönöm a gyors és értékes infókat.

Azért lenne még pár kérdésem:

 

Lehr Péter:

Csak a kíváncsiság kedvéért, a következő felszereltséggel mennyi lenne újan a corsa:

Felszereltség: Automata klíma, állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, fűthető tükör, immobiliser, könnyűfém felni, riasztó, szervokormány, színezett üveg, állítható hátsó ülések, CD-s autórádió, dönthető utasülések, HIFI, plüs kárpit, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák, oldal légzsák, légzsák kikapcsoló, ABS, isofix rendszer, DIGIT KLIMA, 4-LÉGZSÁK, EPC, PROJEKTOROS LÁMPÁK, MP3 CD-s HIFI, MULTI BŐRKORMÁNY, 15"KF.FELNIK, ALUBETÉTEK,

 

tipcsi_76:

A Te corsád is hasonlóan felszerelt?

“Tennap” írta, hogy nehezen melegszik az autó. Ezt Te is tapasztaltad?

Sokat használnám autópályán is. Autópálya tempónál (130-140) mennyi lehet a fogyasztás és ilyenkor mennyit forog a motor?

Egyáltalán meddig érdemes forgatni a motort?

 

És is azt tervezem, hogy mindenféle képpen átnézetem az autót egy hivatalos OPEL márkakereskedésben, ahol a garancia további érvényességéről is tudnak majd nyilatkozni.

Neked mennyibe került az átnézetés?

Az olajcsere periódus ennél a motornál nem 15.000km?

 

 

Yoku Creative Commons License 2005.11.17 0 0 2879

Osztom a véleményt ;-)

Nekem is 185/60/R14 van nyárinak alufelnin és Dunlop SP 01 :-D

Azokkal gond nélkül bármit, bárhol, bármilyen kanyarban!

Na most a téli virslikkel ez már nem mondható el, ha nem lenne nyitva a szemem és nem látnám, hogy milyen kocsiban ülök, akkor a stabilitás a kis Polski-éval vagy egy trabival vetekszik...persze azért ez erős sarkítás volt, lehet vele autózni így is simán, de azért egész más vezetési stílusban és nagyobb odafigyeléssel :-))

Yoosku

Előzmény: cc_cc (2876)
tipcsi_76 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 2878

Helyesebben 185/55/R15 + gyári alufelni, ContinentalPremiumContact gumikkal..... szóval ezzel a mérettel és gumival télleg nagyon stabil kanyarban.

 

T.

tipcsi_76 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 2877

Hi,

 

a végét lehagytad..... :)

 

És sztem kanyarban nagyon stabil, jó feszes a futóműve... bár ehhez nem hátrány a 185/55-ös gumijaim sem...

 

 

T.

 

 

Előzmény: no_holy_shit (2874)
cc_cc Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2876
Azzal a mérettel meg gyári gumival tényleg szörnyű. Halálfélelem jön az emberre kanyarban. Viszont Dunlop SP01 185/60R14 6Jx14"ET38 felnin megingathatalan. Legalábbis nagyon bátor lehet vele az ember és meg sem érzi.
Előzmény: no_holy_shit (2874)
Yoku Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2875

Mikulás Rally /Örömmel látom, hogy itt is vannak rallyongók/ :-D

 

2005. december 3-4. (Veszprém rally helyszíneken)

Ez a hivatalos IX. Mikulás Rally

 

és

 

lesz egy másik is idén, ami Dabason lesz 1 napos, és

2005. december 4-én!

 

Yoosku

Előzmény: Johnniee (2872)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2874
"s sztem kanyarban nagyon stabil, jó feszes a futóműve..."

kanyarban ugy kuszik a mienknek a segge... (mondjuk 155/80 r13) de ulltem berelt merivaban es annak is kuszott a segge
Előzmény: tipcsi_76 (2870)
imray Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2873
Ez a kép fake. Nekem is van egy csomó képem Corsákról - ez is megvan, és egy virtuális autótuning lapról való. Viszont az benne az érdekes, hogy nem tévedett túl sokat annak idején a kép magalkotója.
Előzmény: hujnulla (2859)
Johnniee Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2872

Jéééé uj corsa??!?!?!

Tök ugy néz ki mind az uj Clio, opel jelvénnyel...

 

 

 

Tudja valaki hogy mikor lesz a Mikulás rallye?

Előzmény: Yoku (2862)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2871
Halihóó !

Nálam az ötajtós Bónus 2.000.000. Ft
Cdti 1.3 5-a Optima 2.700.000. Ft
Cdti 1.3 5-a Optima Cool 2.900.000. Ft

De lehet ettől függetlenül egy használt akár jobb is :))))
Előzmény: Banderasz007 (2868)
tipcsi_76 Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2870

Szia,

 

én egy 2004 11. havi CDTI corsát vettem egy 2-3 hónappal ezelőtt.

 

Leginkább azt nézd meg, hogy sérült volt-e az autó, mert az ilyen kevés km-es autók külföldről előszeretettel ilyenek. Nem azt mondom, hogy kizáró ok, csak tudj legalább róla. Én egy maszek kereskedőnél vettem, de a vásárlásom alapfeltétele az volt, hogy megállapodtam az autókereskedővel, hogy megnézetem a kocsit a vásárlás előtt egy Opel szakszervízben. Az Opel Wallishoz vittem be egy állapotfelmérésre. Miután vagy 2-3 órán keresztül mindent megnéztek az autón (én is ott álltam), lebeszéltem a szervízvezetővel a garanciát, aki megnyugtatott, hogy mivel EU vagyunk ezért érvényes persze a garancia, annyi, hogy tartsam be a szervízelési inspekciókat. (2 év vagy 30.000 km... bár sztem ha valaki tud jó szívvel 30.000 km-t menni  pl. olajcsere nélkül, az nem nagyon törödik a kocsijával, de az már más tészta.)

 

A kormánymű hiba ennél a típusnál is előfordul, de ezt a budapesti utak okozzák, és nekem a szervízes csóka azt mondja hogy a Németek csak röhögnek rajtunk, mert náluk ez valamiért nem fordul elő.... :) Vajh miért is lehet....

 

A váltókulissza ennél a típusnál nem műanyagból van, hanem fémből, tehát ez a hiba kilőve.

 

Felszereltségtől függő a dolog, de kb ilyen áron mozognak ezek a típusok.

 

Én mivel még csak 2-3 hónapja használom (5000 km-t tettem bele kb.) sok panaszom nem volt rá eddig mindennel meg vagyok elégedve. Bp-i dugós használatban kb. 5,5 l üzemanyaggal számolj. Városon kívül, értelemszerűen kedvezőbb. Én vezettem 1.2-es benzinest is, de emelett döntöttem, mind a fogysztás és a szerintem kedvezőbb menettulajdonságok miatt. 1, 2-est kevésbé szereti, nem érdemes húzatni....de 4, 5-ben 2000 fordulat körül sztem sokkal jobban húz, mint a benzines. És sztem kanyarban nagyon stabil, jó feszes a futóműve... bár ehhez nem hátrány a 185/55-ös gumijaim sem...

 

Najó.. elsőre ennyi.

 

Pá. T.

Előzmény: Banderasz007 (2868)
tennap Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2869
Sziasztok!

Kedves Banderasz007,

azt vedd figyelembe, hogy az autó vagy kölcsönzős, vagy valamilyen flotta (akár csere-) autója volt. Ilyen szempontból a futott km akár még igaz is lehet, de akkor a használat volt elég intenzív. Amit mindenképp jó, ha megnézel: füstöl-e terhelés alatt. (Irreálisan sok autót látni kékesen - feketén füstölni ezen dieselekből. És nem chip- tuning miatt.)

A motor a Fiat - GM kooperáció terméke, ezt kapod Suzukiban, Fiatban, Opelben. Előnyös a kedvező fogyasztás, hogy a vezérlése láncos, kellemesen használható országúton. Autópályán kicsit sokat forog (3000-et 125 körül, dieselnek ez pont elég - bár lelkiismeret kérdése), városban pedig _nagyon_ lassan melegszik. Nem tudom, német modellről lévén szó, van-e benne kiegészítő fűtés vagy kályha, de télen dugóban araszolva elkezd kihűlni a motor, és kell vagy 10 kilométer, mire üzemmeleg lesz (fűtetlen garázsból indulva.)

1., kérdésedre elvileg igen a válasz, a helyedben megkérdeznék egy Opel kereskedőt
2., A diesel motoros modelleknél elvileg fémből van az egyébként könnyen kopó műanyag; a kormáynműről nem tudok nyilatkozni. (Valami kopog nálam, a szerviz ezt még "nem hallja". Sebaj, majd ha lejár a garancia... :/)
3., Tehát: festékvastagságmérővel körbe az autót, nézni a füstölést, ööö, majd a többieknek biztos több eszükbe jut
4., Alkudj bátran, említsd meg, hogy másfél hónap múlva egy évvel öregebb lesz az autó, esetleges apróbb hibákra hivatkozz. Privát vélemény: idei az autó. A nepper behozta, kifizette a regadót. Ez eddig olyan 250 e HUF, van rajta 10 % haszna, ez újabb 250 e HUF. Hol kapsz ABS+klímás dieselt adott évjáratból listaárnál 1 millióval olcsóbban? Elképzelni nem tudom, de a jelek szerint működik.
Előzmény: Banderasz007 (2868)
Banderasz007 Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2868

Sziasztok!

 

Mint leendő corsa tulajdonos szeretnék tőletek infókat kérni.

A kiszemeltem egy 2005.05 havi 1.3 CDTI corsa, amit a haszanltauto.hu-n néztem ki.

Az autó Németországból behozott, kevés kilóméterrel, jól felszerelt és szervízkönyves, az ára:2.650.000FT. Még nem vezettem ilyen autót, de a munkám miatt sürgősen szükségem van egy megbízható, olcsón fenntartható autóra, és a corsára esett a választásom. Szívesen olvasnék tapasztalatokat ezzel a típussal kapcsolatban, ill. lenne pár kérdésem:

1. Mivel szervízkönyves az autó, a garancia itthon is él tovább?

2. Ennél is előfordulhat a kormánymű és váltókulissza hiba?

3. Miket érdemes nagyon megnézni vásárláskor az autón?

4. Szerintetek is jó vétel?

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Üdv.: Banderasz007

hujnulla Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2867

 

 

Ez a Tigra!

 

 

Előzmény: palibali (2865)
palibali Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2866

Az elejéről inkább a peugeot 307 jut eszembe.

Az oldala az új colt.

Szerintem :)

Előzmény: no_holy_shit (2863)
palibali Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2865
Ez Tigra! Nem?
Előzmény: hujnulla (2859)
The Rambler Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2864
köszi a képeket!
no_holy_shit Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2863
hat eleg gazul nez ki szerintem(azaz semmi opeleseg) olyan mint micra(hatulja) es a H astra(eleje) kevereke
Előzmény: hujnulla (2859)
Yoku Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2862

 

Szóval akkor most a kép :-D

 

 

Új Corsa GSi

 

Yoosku

Előzmény: Yoku (2860)
Yoku Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2861

Nem bírtam belinkelni, pedig szép kis fotó és nem is nagy:((

HOgyan is kell beszúrni képet??

Yoosku

Előzmény: hujnulla (2859)
Yoku Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2860

Ezzel tudnék szolgálni, mint kép anyag :-)

Yoosku

Előzmény: The Rambler (2858)
hujnulla Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2859

 

Asszem ilyen lesz!

 

 

corsa D

Előzmény: The Rambler (2858)
The Rambler Creative Commons License 2005.11.16 0 0 2858
sziasztok!

úgy hallottam, tavasztól jön az új corsa, tud valaki képet mutatni róla?
köszi.
Semmiseg Creative Commons License 2005.11.15 0 0 2857
Hello, Nekem egy egyéves kb. 23000 km-rel lévő Corsam van, Kb. fél éve hallok kotyogásszerű hangot a futóműből, előszőr stabilizátort majd gömbfejet cseréltek garanciában - de nem szűnt meg. Pár hónap után (hétfőn) visszavittem hogy nézzenek rá megint és most az első (bal és jobb) nyomtávrudat akarják kicserélni - nem gariban!! Azt mondják ez nem garanciális probléma, megadtak egy központi opeles telefonszámot ott lehet reklamálni... Remélem el tudok érni valamit...
Előzmény: palibali (2855)
Corsa B Tdi Creative Commons License 2005.11.15 0 0 2856
Köszi a válaszokat.

a neten rákerestem és találtam keretet 1800ft-ért el is mentem venni ott már 3000ft lett az ára de azért megrendeltem.
A rádiót meg ingyen kiszedik, mert van kihúzójuk hozzá, azzal meg kb 2perc.

De az nevetséges hogy egy 2002-es autóba ilyen gagyi rádió legyen(Car2002) ennél még a piacon 5e-ért kapható is sokkal többet tud és ezért van pofájuk tízezreket felszámolni.

Átalakító kábelt nem veszek inkább rákötöm valahogy a rádió iso csatlakozóját ha kell le is vágom a gyárit mert az autó már nem garanciás.
Előzmény: Corsa B Tdi (2851)
palibali Creative Commons License 2005.11.15 0 0 2855

HEllo!

 

Balassagyarmati szervízbe vittem ahol az autót is vettem.

Felemelték nem találtak semmit. Mentek vele először nem akarták hallani a zörgést majd el hangutánoztam hogy mit kellene hallaniuk. Ekkor már halloták de azt mondták ez temészetes hoyg van játéka. Az szerintem is az. De amikor a szalonból kihoztam nem zörgött akkor biztos szorult, mi!

Azt mondták hogy az egyéves szervíznél ha erősebb lesz a zörgés majd csinálnak vele valamit. Na persze, addig még nyolc hónap van.

Hétvégén felemeltem.(Magad uram ha szolgád nincsen) Megmozgattam a kereket és észrevettem hogy a kormányműből kijövő jobb oldali rúd lóg egy kicsit.

Na majd jól visszaviszem a szervízbe. Nagyon dühös lettem hogy egyrészt új autó másrészt én találjam meg a hibát.

Előzmény: Anubisz (2841)
palibali Creative Commons License 2005.11.15 0 0 2854

CSá!

 

A beépítő keret 5000, az átalakító kábel 7000Ft.

Ki van ez találva!

Előzmény: Corsa B Tdi (2851)
ABC345 Creative Commons License 2005.11.15 0 0 2853
Ha jól emléxem olyan 3-4 eFt volt, én rádió nélkül kértem anno a kocsit, mert fele árért CD-s "hifitornyot" kaptam bele. Most meg egy MP3 lejátszó figyel a helyén. A beépítőkerettel nekem csak az volt a bajom, hogy a nyomoréknak a fél magasságú része fél mélységű is volt- így aztán se cd, se telefon, se szemüveg - egyedül papírzsepi fér bele. :-(
Előzmény: Corsa B Tdi (2851)
Leefater Creative Commons License 2005.11.14 0 0 2852

Köszi a jókívánságokat!

 

Üdv:

 

Lee

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!