jah.. pontosan ugyanez csak 3 ajtós-ban és annyi különbséggel, hogy nálam manuális klíma van. 130-nál kb. 3000-et forog a motor, a fogyasztásról passz, sztem lehet vele tartani az előírt fogyaztási normáit. Már említettem hogy full város dugóval 5,5l.... de mikor tettem bele párszáz km autópályát + országutat... akkor inkább 5 körül volt a fogyasztás várossal együtt. Nekem 3000 felett nincs szívem huzamosabb ideig pörgetni, de ez egyéni..... A Wallisnál vagy 8.000 vagy 10.000 volt bruttó az átnézés, de mivel a garanciát le tudtam tisztázni és mivel a komkpresszióméréstől a futópadig, a karosszérialakatostól, a menetpróbáig minden benne volt így nekem ennyit mindenképpen megért. Lehet másutt olcsóbban megcsinálják, de garanciát meg csak az Opel-nél tudod intézni.
Szervízintervallum meg 2 év vagy 30.000 km.... de ezt inkább reklámfogásnak vedd.... én tutter évente elviszem, annál is inkább mert átlagba vagy 20-25 ezret belerakok / év.
Ja... melegedés, mivel garázsból indulok többnyire és járatom is egy picit, nekem eddig nem volt vele bajom...sztem normálisan melegszik.... olyat meg hogy lehül a dugóban nekem nem csinál...
Sziasztok!
Köszönöm a gyors és értékes infókat.
Azért lenne még pár kérdésem:
Lehr Péter:
Csak a kíváncsiság kedvéért, a következő felszereltséggel mennyi lenne újan a corsa:
Felszereltség: Automata klíma, állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, fűthető tükör, immobiliser, könnyűfém felni, riasztó, szervokormány, színezett üveg, állítható hátsó ülések, CD-s autórádió, dönthető utasülések, HIFI, plüs kárpit, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák, oldal légzsák, légzsák kikapcsoló, ABS, isofix rendszer, DIGIT KLIMA, 4-LÉGZSÁK, EPC, PROJEKTOROS LÁMPÁK, MP3 CD-s HIFI, MULTI BŐRKORMÁNY, 15"KF.FELNIK, ALUBETÉTEK,
tipcsi_76:
A Te corsád is hasonlóan felszerelt?
Tennap írta, hogy nehezen melegszik az autó. Ezt Te is tapasztaltad?
Sokat használnám autópályán is. Autópálya tempónál (130-140) mennyi lehet a fogyasztás és ilyenkor mennyit forog a motor?
Egyáltalán meddig érdemes forgatni a motort?
És is azt tervezem, hogy mindenféle képpen átnézetem az autót egy hivatalos OPEL márkakereskedésben, ahol a garancia további érvényességéről is tudnak majd nyilatkozni.
Neked mennyibe került az átnézetés?
Az olajcsere periódus ennél a motornál nem 15.000km?
Nekem is 185/60/R14 van nyárinak alufelnin és Dunlop SP 01 :-D
Azokkal gond nélkül bármit, bárhol, bármilyen kanyarban!
Na most a téli virslikkel ez már nem mondható el, ha nem lenne nyitva a szemem és nem látnám, hogy milyen kocsiban ülök, akkor a stabilitás a kis Polski-éval vagy egy trabival vetekszik...persze azért ez erős sarkítás volt, lehet vele autózni így is simán, de azért egész más vezetési stílusban és nagyobb odafigyeléssel :-))
Azzal a mérettel meg gyári gumival tényleg szörnyű. Halálfélelem jön az emberre kanyarban. Viszont Dunlop SP01 185/60R14 6Jx14"ET38 felnin megingathatalan. Legalábbis nagyon bátor lehet vele az ember és meg sem érzi.
Ez a kép fake. Nekem is van egy csomó képem Corsákról - ez is megvan, és egy virtuális autótuning lapról való. Viszont az benne az érdekes, hogy nem tévedett túl sokat annak idején a kép magalkotója.
én egy 2004 11. havi CDTI corsát vettem egy 2-3 hónappal ezelőtt.
Leginkább azt nézd meg, hogy sérült volt-e az autó, mert az ilyen kevés km-es autók külföldről előszeretettel ilyenek. Nem azt mondom, hogy kizáró ok, csak tudj legalább róla. Én egy maszek kereskedőnél vettem, de a vásárlásom alapfeltétele az volt, hogy megállapodtam az autókereskedővel, hogy megnézetem a kocsit a vásárlás előtt egy Opel szakszervízben. Az Opel Wallishoz vittem be egy állapotfelmérésre. Miután vagy 2-3 órán keresztül mindent megnéztek az autón (én is ott álltam), lebeszéltem a szervízvezetővel a garanciát, aki megnyugtatott, hogy mivel EU vagyunk ezért érvényes persze a garancia, annyi, hogy tartsam be a szervízelési inspekciókat. (2 év vagy 30.000 km... bár sztem ha valaki tud jó szívvel 30.000 km-t menni pl. olajcsere nélkül, az nem nagyon törödik a kocsijával, de az már más tészta.)
A kormánymű hiba ennél a típusnál is előfordul, de ezt a budapesti utak okozzák, és nekem a szervízes csóka azt mondja hogy a Németek csak röhögnek rajtunk, mert náluk ez valamiért nem fordul elő.... :) Vajh miért is lehet....
A váltókulissza ennél a típusnál nem műanyagból van, hanem fémből, tehát ez a hiba kilőve.
Felszereltségtől függő a dolog, de kb ilyen áron mozognak ezek a típusok.
Én mivel még csak 2-3 hónapja használom (5000 km-t tettem bele kb.) sok panaszom nem volt rá eddig mindennel meg vagyok elégedve. Bp-i dugós használatban kb. 5,5 l üzemanyaggal számolj. Városon kívül, értelemszerűen kedvezőbb. Én vezettem 1.2-es benzinest is, de emelett döntöttem, mind a fogysztás és a szerintem kedvezőbb menettulajdonságok miatt. 1, 2-est kevésbé szereti, nem érdemes húzatni....de 4, 5-ben 2000 fordulat körül sztem sokkal jobban húz, mint a benzines. És sztem kanyarban nagyon stabil, jó feszes a futóműve... bár ehhez nem hátrány a 185/55-ös gumijaim sem...
azt vedd figyelembe, hogy az autó vagy kölcsönzős, vagy valamilyen flotta (akár csere-) autója volt. Ilyen szempontból a futott km akár még igaz is lehet, de akkor a használat volt elég intenzív. Amit mindenképp jó, ha megnézel: füstöl-e terhelés alatt. (Irreálisan sok autót látni kékesen - feketén füstölni ezen dieselekből. És nem chip- tuning miatt.)
A motor a Fiat - GM kooperáció terméke, ezt kapod Suzukiban, Fiatban, Opelben. Előnyös a kedvező fogyasztás, hogy a vezérlése láncos, kellemesen használható országúton. Autópályán kicsit sokat forog (3000-et 125 körül, dieselnek ez pont elég - bár lelkiismeret kérdése), városban pedig _nagyon_ lassan melegszik. Nem tudom, német modellről lévén szó, van-e benne kiegészítő fűtés vagy kályha, de télen dugóban araszolva elkezd kihűlni a motor, és kell vagy 10 kilométer, mire üzemmeleg lesz (fűtetlen garázsból indulva.)
1., kérdésedre elvileg igen a válasz, a helyedben megkérdeznék egy Opel kereskedőt 2., A diesel motoros modelleknél elvileg fémből van az egyébként könnyen kopó műanyag; a kormáynműről nem tudok nyilatkozni. (Valami kopog nálam, a szerviz ezt még "nem hallja". Sebaj, majd ha lejár a garancia... :/) 3., Tehát: festékvastagságmérővel körbe az autót, nézni a füstölést, ööö, majd a többieknek biztos több eszükbe jut 4., Alkudj bátran, említsd meg, hogy másfél hónap múlva egy évvel öregebb lesz az autó, esetleges apróbb hibákra hivatkozz. Privát vélemény: idei az autó. A nepper behozta, kifizette a regadót. Ez eddig olyan 250 e HUF, van rajta 10 % haszna, ez újabb 250 e HUF. Hol kapsz ABS+klímás dieselt adott évjáratból listaárnál 1 millióval olcsóbban? Elképzelni nem tudom, de a jelek szerint működik.
Mint leendő corsa tulajdonos szeretnék tőletek infókat kérni.
A kiszemeltem egy 2005.05 havi 1.3 CDTI corsa, amit a haszanltauto.hu-n néztem ki.
Az autó Németországból behozott, kevés kilóméterrel, jól felszerelt és szervízkönyves, az ára:2.650.000FT. Még nem vezettem ilyen autót, de a munkám miatt sürgősen szükségem van egy megbízható, olcsón fenntartható autóra, és a corsára esett a választásom. Szívesen olvasnék tapasztalatokat ezzel a típussal kapcsolatban, ill. lenne pár kérdésem:
1. Mivel szervízkönyves az autó, a garancia itthon is él tovább?
2. Ennél is előfordulhat a kormánymű és váltókulissza hiba?
3. Miket érdemes nagyon megnézni vásárláskor az autón?
Hello, Nekem egy egyéves kb. 23000 km-rel lévő Corsam van, Kb. fél éve hallok kotyogásszerű hangot a futóműből, előszőr stabilizátort majd gömbfejet cseréltek garanciában - de nem szűnt meg. Pár hónap után (hétfőn) visszavittem hogy nézzenek rá megint és most az első (bal és jobb) nyomtávrudat akarják kicserélni - nem gariban!! Azt mondják ez nem garanciális probléma, megadtak egy központi opeles telefonszámot ott lehet reklamálni... Remélem el tudok érni valamit...
a neten rákerestem és találtam keretet 1800ft-ért el is mentem venni ott már 3000ft lett az ára de azért megrendeltem. A rádiót meg ingyen kiszedik, mert van kihúzójuk hozzá, azzal meg kb 2perc.
De az nevetséges hogy egy 2002-es autóba ilyen gagyi rádió legyen(Car2002) ennél még a piacon 5e-ért kapható is sokkal többet tud és ezért van pofájuk tízezreket felszámolni.
Átalakító kábelt nem veszek inkább rákötöm valahogy a rádió iso csatlakozóját ha kell le is vágom a gyárit mert az autó már nem garanciás.
Balassagyarmati szervízbe vittem ahol az autót is vettem.
Felemelték nem találtak semmit. Mentek vele először nem akarták hallani a zörgést majd el hangutánoztam hogy mit kellene hallaniuk. Ekkor már halloták de azt mondták ez temészetes hoyg van játéka. Az szerintem is az. De amikor a szalonból kihoztam nem zörgött akkor biztos szorult, mi!
Azt mondták hogy az egyéves szervíznél ha erősebb lesz a zörgés majd csinálnak vele valamit. Na persze, addig még nyolc hónap van.
Hétvégén felemeltem.(Magad uram ha szolgád nincsen) Megmozgattam a kereket és észrevettem hogy a kormányműből kijövő jobb oldali rúd lóg egy kicsit.
Na majd jól visszaviszem a szervízbe. Nagyon dühös lettem hogy egyrészt új autó másrészt én találjam meg a hibát.
Ha jól emléxem olyan 3-4 eFt volt, én rádió nélkül kértem anno a kocsit, mert fele árért CD-s "hifitornyot" kaptam bele. Most meg egy MP3 lejátszó figyel a helyén. A beépítőkerettel nekem csak az volt a bajom, hogy a nyomoréknak a fél magasságú része fél mélységű is volt- így aztán se cd, se telefon, se szemüveg - egyedül papírzsepi fér bele. :-(