Ezt minden autógyártó cég így csinálja, sok-sok beszállítóval dolgozik és ha ráteszik a cimkét rátehetik a hatalmas hálózatuk működtetéséhez szükséges árrésüket is. Egyébként a Mazdának régebben nagyon sok saját gyártású alkatrésze volt komoly gyárhálózattal, de amikor a ford belépett a bizniszbe szépen megszüntették a szerződéseket és a gyárak bezártak. (éljen az amerikai ipar) Ezek általában 20 - 300 főt foglalkoztató kis és középvállalkozások voltak és csak a Mazda beszállítói voltak. bezártak.
Multik, költségcsökkentés, ameriki gyártású alkatrészek, selejt.
somSom
A hidrotőkét viszont Japánban gyártják. A sörük viszont szar.
Persze hogy nem rosszabb (nyilván) de ezen kívűl még sok-sok cég gyárt különböző minőségű és különböző árú csillapítókat.
Az állásom meg mindegy a K&H Lízing nem fog megharagudni ha esetleg utángyártott autóalkatrészeket ajánlok másoknak, egyébként ha kéred a Miraiban is beszereznek és beszerelnek utángyártott alkatrésztet.
Csak annyit akartam mondani hogí én egy fiatalabb autóba nem hiszem hogy vennék utángyártott (nem, a gyárival megegyező gyártású)alkatrészt, de ha az autó értéke nem indokolja simán beszereltetném. na.
HIDROTŐKÉBŐL meg csak gyári VAN:-)))))
somSom
somSom: de ha minden igaz, a gyárban is Kayaba kerül bele, akkor azért az utólag vásárolt Kayaba csak nem rosszabb a gyárinál, vagy tévedek? Persze ha az állásodból kifolyólag kényelmetlen a válasz, akkor ne válaszolj ;)
Mindenesetre nálam bevált a Kayaba, már másodszor is az került bele hátulra...
Az olcsó dolgok nem véletlenül olcsók a gyártástechnológiát és a jobb anyagokat meg kell fizetni. Amúgy sem veszed észre a különbséget csak ha nagyon figyelsz, vagy ha már nagyon szarok.