Igen, ezt erdemes lenne megtudakolni. A multkori Camponas autokiallitason a Mazda Tribute korul volt szalagozva es a szalagokon jopofa, kb. 30*20 cm-es, Mazda feliratos zaszlocskak filyegtek! :-) Olyat is lehetne! Pl. az antennara felszerelni... :-)
Ferrarit amúgy én is szeretem,. főleg a nem F1 autóikat :-) És kereskedő egy napra nem ad így költsön pár zászlót??? Neki is reklám lenne a fél országon keresztül, hogy mittomén Mazda XXXX zászlókkal nyomulunk, nem??
Elküldtem kb 15 cégnek egy árajánalt kérést 100 centi szélesség feletti nyomtatott zászlókra.
Ha megáérkeznek a válaszok, bedobom, és ha esetleg többeknek is kellene, akkor összehozhatunk valamit.
Üdv.
KoWee
Huh ez nem gyenge.
4 hete Maranello-ban a Ferrari múzeumban vettem ezt ami nekem van 210*150-es és 70 euro volt.
Azért ez egy kicsit húzósabb.
Esetleg szeintetek márkakereskedőknél szerencsével lehet járni?
Én is max egy Ferrarissal tudok szolgálni. :((
De utánakérdezek pár kereskedésben.
Vagy lehet hogy nyomtattatni érdemesebb lenne?
Nem tud valaki embert aki nyomtat műszálra?
Lenne nekem nagy kérés! Ha mehetek veletek, gondolom kopnvoj miegymás, akkor vhonnan keríteni kéne nekem egy Mazdás zászlót, látszódjon már, hogy hozé, izé...na érted :-)) Megoldható? Nekem csak Nissan, Opel meg Jaguar van...
Bocsánat, hogy beleszólok, de a szóbanforgó 323-as BD-s kasznis(80-85), ami csak elsőkerekes volt. Az egyel régebbinek(76-80) teljesen más volt a kasznija. Az még hátsókerekes volt. A BD-ből tudomásom szerint öszkerekest se csináltak.
De azért megnézném azt a 323-ast. Egyébként, ha lehetséges akkor én is jelentkeznék a talira. Ha minden jól megy, akkor egy 82-es 323-assal, ha mégse, akkor egy 81-essel.
Ez igy igaz, én is a BF-es szervizkönyvből táplálkoztam... :) Szinte csak a kasztni különbözik. Viszont a hátsókerekes BD-t továbbra sem értem. Nem lehet hogy valaki átbarkácsolta?
Fura, mert BD-ben nem láttam hátsókerekeset. Az előző széria kerekebb picit. A kasztnid tuti BD-s ( a képek alapján ), tehát az évjárat stimmelhet, csak a felépítés fura..
Hali ZE
Eredetileg valóban hétsókerekes volt. Mondjuk a forgalmiban 82-es évjárat van, de pár éve lett átalakitva elsőkerekesre. Akkor került bele egy 1,6-is GT motor injektorral.
Műanyagforrasztásban javasolnám a BME műnyanya tanszékét. Igaz, hogy nem "ipari méretben" foglalkoznak ezzel, de ha nagyon szépen megkéred őket, elképzelhetőnek tartom, hogy segítenek. Ha másban nem, akkor címet adnak, akinek van ilyen gépe és hajlandó forrasztgatni neked.
Az egyetem központi száma: 463-1111. Itt felveszi egy néni és a Műanyag- és gumiipari tanszéket kell kérned. A belső számukra nem emlékszem...
Érdeklődnék helyek után, ahol ha csak átmenetileg is, de megtudják csinálni a hűtő műanyagfedelének szivárgását, ami egy pár centis repedésen át történik. Eddig hűtő, vagy alkatrészcserét javasoltak, de átmenetileg kéne más megoldás. Begyógyítás ügyben nem tudtok műanyagost ajánlani, aki foglalkozik ilyesmivel?
Az e-mail mükszik, ha oda írtok az is jó.
A szerelő megmutatta a lengéscsillapítókat, háát... Szóval szerintem olyat még én is tudok tákolni. A fékvezetékek össze voltak gyógyulva az egész miskulanciával, állítólag életveszély volt előtte az autó.
Hátsó lengéscsillapítók + fékbetétek + vezérműszíj (szintén überkaki) + fel nem számolt kupplung és váltóállítás + teljes átvizsgálás 94.000 pénz Fával együtt :)
Csak ajánlani tudom a Debrecen környékieknek az emberkét!!!
SzaboZE: nem tudom mi lesz, meg is írtam neked, hogy az Ember tervez ;)