Úgy látszik ezzel a szerver problémával nincsenek egyedül, tegnap itt benn a cégnél pukkant le egy kicsit a rendszer, egy heti munkámat vitte magával az örök vadászmezôkre.... :(
Kezdhetem feltolteni ujra a klub oldalait, ugyanis a FreeWeb-nel volt egy kis szerver problema...! Minden cucc elveszett, amit marcius utan kerult fel az oldalra! :-(
SZiasztok.
Nos ez a levél a Mazda Magyarországtól jött (www.mazda.hu) Másrészt kicsit körbekutakodtam, és került egy ismerős aki maga csinál ilyen zászlókat. Amondó vagyok hogy mondjuk egy héten belül akinek van 5lete, kellene csinálni terveket hogy hogy nézzen ki, én kirakom egy lapra, megszavazzuk, és megbeszélt darabszámban legyártatom.
Holnapra kapok ajánlatot, csak döntsük el hogy mekkora is legyen. De a srác önköltségi áron megcsinálja.
Üdv.
KoWee
Jön a szakértelem ;)
Az első szám a hideg motorra vonatkozik, minél alacsonyabb a szám, annál jobb a viszkozitása alacsony hőfokon. A második szám ugyanez, csak magas hőfokra vonatkozik. A "W" betű meg csak közte van és kész ;)
Ha 5W40-est akarsz belerakni, akkor figyelj arra, hogy csak olyan motorba tedd bele, ami nem eszi az olajat.
Minél kakibb a motor, annál magasabb legyen az első szám. Pl. nagyon kaki motornál létezik (és állítólag javasolt) a MOL Botond használata, ami 20W40-es, itt még az olaj is tömít.
Hű de okos lennék, ha nem innen mellőlem diktálta volna be a családi szagértő :P
Zászlóügyben a "megrendelhető" szöveg a márkaképviselettől jött? Mert ha igen, akkor nagy barmok...
Zászló ügyben kaptam ma egy levelet.
Idézem:
Tisztelt Uram!
Sajnos zászlóból csak azok állnak rendelkezésre, melyek a
márkakereskedésekben láthatóak.
Ha ezek megfelelnek, kérem bármely Mazda márkakereskedésben rendeljen egyet.
screeny: Castrol GTX3 került bele. 10W40 vagy 15W40-es ez asszem. Ilyen olajjal igen sokat ment már ez az autó gond nélkül, most is tetszik neki, úgy néz ki. Mostanában volt benne mindenféle egzotikus hiper-szuper (fél)szintetikus noname (Delphi, Quaker State) lötty, amiket különböző autószerelők beleburogattak, azokkal nem volt kibékülve...
Azért az hozzá tartozik, hogy nálam nem csak olajcsere volt, hanem kettő olyan izé :) át lett rakva a régi motorból. Bár utána azért néha még nekiállt csattogni, de már leszokott róla. Szóval a lényeg, hogy nem biztos, hogy pusztán az olajcserétől elmúlik, csak van rá némi esély. Ha már a Mazda Mesternél tudnak valami tisztító löttyöt is erre, szerintem érdemes azt is kipróbálni olajcsere előtt. Aztán ha löttyözés + olajcsere után pár héttel se múlik el, akkor az gáz.. :)
Tegnap erről engem felvilágosítottak : okoskönyv kinyit és olyat kő belerakni !!! Ha nincs Neked okoskönyv, Mazda Mester felcsörg és megkér ( ő tutira kinyit okoskönyv ). AZtán csak olyat használni ! Mer a jobb olaj az nem jobb, csak jobban folyik azaz jobban folyik le a ... na, tuggyátok onnan, ahol neki lennie kellene ( azér írom így körbe, mert egyrészt mindenki tuggya, hogy hun az olaj helye - én meg véletlenül vmi nagyon vad dógot írnók ) és akkó így mégse tuti, hogy nincs ott olaj , ahol lennie kellene.
Akkor a kattogás megoldása a rendes olaj lenne? Ezt én is kipróbálnom. Te milyen olajat raktál bele Pigmy? Nekem javasolták az 5W40-et a 10W40 helyett. Ez szerintetek jó ötlet? Le tudná nekem valaki írni mi a különbség köztük? Egyáltalán mi az a két szám pontossan? Jó lenne már megszüntetni ezt a kis idegesítő dolgot.
Ja és azt is mondta, hogy az egész megelőzhető ( elodázható ) , ha rendes olajat használsz és 10 000 km-enként cseréled. Mer ugye a cucc az olajtól műxik .
Há én nemtom, én csak egy buta programozó/alk.gitáros vagyok. Így hogy mondod, láttam a gyűszüt, meg azt aztán a belsejét kiborította elém - egy csomó kis rugó, csapágygolyók, meg mindenféle kis bisz-basz, ami ha odafifgyelsz,ha nem, rögtön szétgurulnak és sose fogod megtalálni a szőnyegen- aztán persze úgyis felporszívózod az egészet. ( nem is mertem hozzányúlni, csak Zoli mutogatta és pakolta vissza a kinder-tojás belsejébe - ui. abban tartja )
Egyébként én is k. drágának tartom - kb 16 000 Ft egy db - nekem ugye 16 db kellene majd eccer.
De állította, hogy van olyan lötyi, ami még a nem nagyon bekoszolódott hidrotőkét ( tudom sör ) kitisztitja.
semmi cico
furmanyos alofaszt furmanyos, egy 33mm-atmeroju gyuszu az egesz, aminek van egy kis szaros nut a hengerpalastjan. aszittem picasso festmenyek vannak rajta vagy aranybol van mert olyan draga, azt lofaszt.
Zászló: Lénárd zászló, kint van az Örsön.
Másik szitanyomó: egyik tanítványom papája, szerintem azonos emblémával akár pólót is nyomna. Mivel az Ember még mindig tervez, inkább elküldeném a nevet meg a telefonszámot egy vállalkozó kedvű topictársnak.
Viszont: a márkaképviselet nem ad ki ilyen apróságokat? Legalább egyet... Az Audiról tudom, hogy néha (igaz, eléggé rapszodikusan) ontja magából az ilyesmit.
Kerül, amibe kerül ( pl. sörbe ), leírom , mit láttam tegnap a Mazda Mesternél ... igen, azt - hidrotőkét ! Megkértem, hogy mutassa meg, hogy pontosan hol is helyezkedik el és aztán megmutatott egy darabot, teljesen szétszedett állapotban. Furmányos egy találmány az szent !