Nos, két nap *ás után végre bent van a zöld világítás.Szerintem kicsit halvány,de a haverom azt mondta, hogy tök jó.Hamarosan talán fényképet is mellékelek.
Pozitív meglepődés, szerdán visszaigazolta a fric az utalást, és következő hétfőn a kezemben voltak az égők :-) Nem magyar Posta!
Ajánlások:az égőkre nagyon vigyázz, könnyen kipurcannak, viszont nem nehéz őket helyrehozni;-)
Sose kezdj bele a szerelgetésekbe szaki nélkül(vagy legalább "madárlátta" haver)!
Sok türelem!Tiszta parajelenség ez a dolog(lehet,hogy csak az én verdám az).Berakjuk, nem ég :-(,visszarakjuk az eredetit, az sem :-( (kezdődik a beparázás),berakunk egy másikat, az szépen világít.Ki érti ezt?
én egy hete vagyok boldog tulajdonosa egy 1.2 cosmo easytronic váltós kis gépnek. 2004 évjáratú, de már 60ezret futott. sokat vaciláltam én is a váltó miatt, de eddig semmi rosszat nem tudok róla mondani. tulajdonképpen hibátlan. jól vált, automatában és manuálisan is. hátramenetbe is csendesen és gyorsan kapcsol. a feleségem teljesen beleszeretett.
A vezérműlánc csere úgy történt , hogy olyan hangja lett az autónak, mintha diesel lenne, de csak melegen. Garancia már nem élt akkor, ugyhogy nekem kellett fizetni a számlát.
Sajnos cserélni kellett az egész lánckészletet (görgők, csapágyak, olaj)
Kicsikocsi nivopálca melletti kis alkatrésze az a gomba vagy minek hívják ami olajnyomást mér azt hiszem, megadta magát, egy kis olaj kispriccelt mindenfelé. Mitől lehet ez? Már kicserélték, most megy, de elő fog ez jönni megint? Mi okozhatja? Örülnék ha valaki tudná, mitől lehetett ez, és lesz-e még ilyen, mert jo lenne tudnom, hogy mi lehet/lehetett vele.
Mailem publikus keress meg. Gyári sárfogó, ragasztócsíkkal és gyárilag ott lévő csavarral rögzíthető. A ragasztás előtt a kocsit alkohollal kell azon a részen megtisztítani. Nem meginni, mosni!!! :)))
Bemzak: megvan a cuccod valamikor a héten beugrok érte és utána kereslek!
ui: Hát a gyárija a Corsának Et49.... az nem sok eltérés.....
"Ja, amit még elfelejtettem, az elmult 3 évben a másik automon ami említést érdemel az egy vezérműlánc csere volt, feszítő görgőkkel, olajjal mindennel, 40.000 km -nél. Amire a szerelők állították hogy egyedi probléma, eddig még nem nagyon találkoztak ilyennel."
Annyira egyedi, hogy ebben az évben hívtak vissza több ezer C Corsát garanciális vezérműlánc cserére :-))
szóval akkor (forditott sorrendben) most a kérdések után egy rövid bemutatkozás!
Én 2002 óta vagyok tulaja egy 1998- as 3a. 1.0 12V corsának, ezt a mult hét szombatján váltotta fel márka társa egy új 1.4 16V 90LE Opel Corsa C Optima!
Eddig 300km tekertem bele ez alatt a pár nap alatt, és azt kell hogy mondjam nagyon nagyon meg vagyok elégedve az új autómmal! A vásárlás előtt kipróbáltam, a 1.3 CDTI motorral szerelt típust is, a kettő között vaciláltam, de az ár győzőtt, ugyanis az 1.4 -es jól felszerelt árából jött volna ki egy alap diesel.
A motor dinamikus hasonlóan húz alacsony fordulaton mint az 1.3 cdti, a fogyasztása vegyesbe eddig 7 liter. Jól össze van rakva egyenlőre nem zörög semmi, a cd szépen szól (bár szerintem a B -s corsa -é egy árnyalattal dinamikusabban szólt.
A lényeg, hogy itt vagyok köztetek (egyenlőre) boldogan!
Ja, amit még elfelejtettem, az elmult 3 évben a másik automon ami említést érdemel az egy vezérműlánc csere volt, feszítő görgőkkel, olajjal mindennel, 40.000 km -nél. Amire a szerelők állították hogy egyedi probléma, eddig még nem nagyon találkoztak ilyennel.
Nekem egy 7x15-ös ET35-ös TOORA-ám van. Üresben 2 személlyel semmi gond. Igazábol most nyárom vettem észre, amikor nyaralni mentünk 4 személlyel és tele csomagokkal. Aztán észrevettem, hogy 4 személlyel is bele-bele ér. De csak huplisabb utakon.
Úgy-úgy, ahogy Csarsz írta.Én fogom megcsinálni,a haverommal aki karosszériás, ozt ért valamicskét a szerelésekhez. A cuccot a WilTec-től szerzem be, mondjuk elég macerás volt, mert csak angolul tudok valamicskét, ezek meg németek(én meg bunkó vagyok, csak egy tirpák nyelven beszélek :-( )Állítólag már úton van a dolog.A kmóra, meg a kijelző a középkonzol felett lesz zöldesítve.A bal oldali világításkapcsoló marad, a fütéskapcsolót majd megnézem, a szivargyújtó már megbuherálva(az újat meg beszerzem Puchinszki-től :-)), az pirosan világít(merthogy hővel van kapcsolatban :-)
Nos a WilTec-nél(sicc reklám) nemcsak zöld színű ledet lehet kapni ám(+piros,kék), sőt még leírás is van, hogyan csináld.(Csakhát a némettudás elengedhetetlen).
Jó drága.Ezekhez a fent említett cuccokhoz 6db led kell, a zöld 6.50 ejró/darab+19ejró postaköltség+5+5ejró utalási kőccség.Nem olcsó!
Még jó hogy benne vagyuk az Ejrópai Únióba!
De legjobban azt várom, hogy ezt a zenét beszereltethessem már!
Nos feltetted már a sárfogókat (2924)? Érdekelne valamilyen megoldás ami egy garis lizinges autóra (2005.09. Corsa C) fölösleges kókányolás nélkül feltehető..
Kérdésem az lenne, hogy tavaszig okoz-e valami károsodást a futóműben -nek, ha ET 46-os 13" felnikre szerelt téligumikon gurulok (~3000km). Nem örülnék neki túlzottan ha vennem kellene egy felni-garnitúrát így ünnepek környékén. Tavaszra egy kicsit összeszedem magam anyagilag...
hasra ütve írtam a dolgokat, jövő héten tudok konzultálni konkrétan a szakimmal....
amit 'együtt' célszerű cserélni azt úgy küldd az ajánlatban:
gondolom vezműlánc + görgő + feszítő ha így alkot szerves egységet (a moci még nem volt bontva, csak füllre jönnek a lehetőségek így 94ezer km körül)
mint motorolajat se cserélek szűrő nélkül.........egyébként olajban castrol gtx magnatec 5w-40-el megy de újabb cserekor castrol txt softec plusz 5w-30-at gondolok bele tenni....MOBILban mit ajánlanál?
Olvastam, hogy rossz kedved van, mert letőrték a visszapillantódat. Na most már lehet elmúllhat, mert nekem van egy, amit énmagamnak tőrtem anno el, de megjavítottuk. Annyi a bibije, hogy nemlehet behajtani, és kell bele egy üveglap, ami párszáz forintból pótolható. Ja ez nem motoros. Azért adom el, mert én váltottam más tipusra. Ujat én kb 25 ezerért vettem. Amennyiben érdekel írjál emailt. Árban megegyezünk. Üdv.
én egyik este autóztam egy 'keményebbet' vele és akkor adott ki ilyen hangot... be is paráztam... de 2 nap után elmult... azóta nincs semmi vele... de ha hosszabb idó óta van akkor valszeg féltengely...