Ma munkába jövet-menet elkezdett szólni egy bizonyos fordulat tartományban a oldaldekli mögül valami. Rezgő hangot hallok. Nem tudom mi lehet, de zavaró ,mert ahogy húzom a gázt úgy erősödik majd 50-től eltűnik a "muzsika". 40-50 -ig hallom, pont amennyivel közlekedem a belvárosban mikor nagy a forgalom.
Azt en nem tudom meg soha nem jatszottam nehezebb gorgokel mind a gyari. Azt neked kell kitapasztalni. Venni kell jo par gorgoszetett es jatszani veluk. Mert az h valaki azt mondja h neki ugy jo masnak meg az nem tetszik. Szoval en nem tudom.
Igen ezt tudom. Azert nem mondanam h ritka de teny nincsen belole annyi mind a kistesobol. Nehezebb gorgo hat en nem igen talalkoztam 10g vagy nehezebb gorgot.
Ritka motortípusod van, remélem tudod. Ugyanaz a blokk, mint a 125-150, csak a tiednek 1-cm-el hosszabb a lökete. Használhatsz nehéz görgőket, mert szereti az alacsony fordulatot...."
Használtan lehet kapni pici pénzért mindent. Nekem repedezett volt a hátsó gumi 10 rongy kerekestől... meg van oldva... fel se kell rakatni. Annyi bontott van belőle mint az állat. Persze a 250-es piaggio blokk az már tészta. De rotax-al tömve a net használt alkatrésszel. Helybe jön minden...
Ahogy szere is írta ennyiből inkább veszek motort, illetve kiegészítem még pénzzel. (Persze az újnak nincs párja, de sok értelme tényleg nem lenne ennyit költeni felújításra. ) Amúgy bontottan tudok beszerezni szelep himbát meg membránt is. Nagyon maximum membránt raknék bele újat, de talán fellelhető jó állapotú még. Jövő héten megyek siófokra, most ott bontanak egy 200-as rotax scarát.
Vaki tulzasokba ne essunk annyi penzert nem azt kell felujjitani. Hanem venni egy masikat ami jobb es marad is. Vagy venni egy nagyobb motort. A membran amit mutattal nem scaraba valo. Az nem jo belle. Himbabol meg venni kell bontottat ami jo. Uj alkatresz a tizedet nem eri mind amit kernek erte. Masz vesz egy bonyott komplett hengerfejet.
Hangja az gyönyörű, zörej mentes ismét ennek örülök a legjobban. A malossi 8,5 grammos görgők pedig jobban teszik a dolgukat mint a régiek. Egyenletesebb most, észrevehetően jobban megy. Szuper lett. Nagyon megvagyok elégedve az eredménnyel. :)
Köszi a bort. Borravalónak köszi a sárga malossi rugót! Pont rövid pálya lesszz a kkövetkező verseny. Kapóra jött a kontrasztszt rugó. Hogy tetszett a kis versenygép? Mennyivel jobb most a motorod?
Nem érdekes. Használd egészséggel egy verseny erejéig. :)
Köszi a hozzáértést és hogy időt szakítottál a motorra. Nagyon jó lett a gép. És hasznos tapasztalatokkal gazdagodtam. A következő szervizt majd megbeszéljük. A képeket holnap délután dobom fel, több időm lesz erre.
Egyszer már merevítettük az első törésnél, de ezt már nem tudom újra felhasználni, rossz állapotban van már a második törés után. Bontóból szerzek egyet és ahogy te is írtad, meg lesz jól merevítve.
Ha kimondottan tocsog az olajban a légszűrőd, akkor membrános vagy. Négy csavar, általában sima imbusz. Vissza is durrant néha, gondolom. elég bontós, piszkos munka lessz! 2500 körül van a komplett membrán, de a malossi kevlár-membrán 4000?-talán. Dob a motoron rendesen!
Nos nezuk csak. Mikor csopog? Sokat all a motor egyhelyben? Mert ha akkor akkor olajpumpa problemais lehet. Vagy a karbinal a kis olajszelep vacakol. Ha menet kozben vagy utana pl lehet membrangond a szivocsonknal. H visszafele is enged. A membran lapok kikoptak vagy meghajoltak. Ezek szoktak lenni.
Nemrég vettem egy Aprilia Scarabeo 50 2T 1999 évjáratú robogót .Kitakarítottam a karburátort és a levegőszűrőt tiszta olaj volt minden .Most megint észrevettem ,hogy csöpög az olaj .Gondolom ,hogy megint olajos a levegőszűrő .Mi lehet a probléma ?
Hat ha ilyen gyenge volt az eredeti szerinted az uj nem lesz az? Nekem is tort mar le a 250-rol igaz en meghegesztettem azota nem volt gondom vele. De volt olyan h gyarilag ennyi gyengen volt h az uj megvasarlasa utan a merevites mellett dontottunk. Utana jo volt.
Sikeresen eltörtem a középsztendert :S Magasabb részre állítom mint a talaj (kb 10 cm) és nem bírta ezt a plusz erőkifejtést a lábam részéről. De már másodszorra. Azt hiszem itt az ideje venni egy bontottat ami ép és persze egyenletes talajra kell állítani a gépet.
Ha reám hallgatsz, vegyél 1998-as minarelliset! A gyújtásra figyelj! Nehogy ducati legyen! Én toltam bele pénzt, de megy is! Kontraszt-rugót már heti szinten cserélek a versenyzés miatt! Iszonyatosan jól lehet játszani a beállításokkal. Tárcsafékesre keress inkább! Hátul tárcsásra! Brutál!
Ha jócskán vissza lapozol, láthatod a verseny vasam. Wakond tette fel. Százat bőven belepakoltam a gépbe, de brutál!!!
Igazabol ebben nem vagyok szakerto. Csak a blokkokat tudom megkulomboztatni melyik mert mar lattam es szereltem okett. De h milyen muszefel es h mitt van a franc tudja es milyen evjaratnal h valtozik azt sem tudom.
Ez alapján 2006-ig gyártottak minarellivel, két éven keresztül párhuzamosan piaggióval is. A frame code első két karaktere jelöli az országot, ZD, azaz Olaszország. Harmadik karakter a gyártó üzem. Itt mindegyik 4-es, tehát ha teljes a lista, akkor máshol nem gyártottak, a svájci üzem csak rizsa volt.
Továbbmenve a karakterekben a ZD4P* ill. ZD4T-H0 a minarelli blokkos, a ZD4TH* a piaggiós.
Megpróbálom az alkatrészábrák alapján beazonosítani a tompított- távolsági-fény kérdéskört.