12-es nagy/kis racsnis kulcs kell hozzá. A szívósor legbelső csavarját írtózat szívás levenni.
Az EGR szelep alján van 2 csavar azt kell kivenni először és a másik 2-öt ami az EGR szelepet fogja a szívósorhoz, ha ez megvan elmozdul annyira h a legbelső csavart le lehet venni.
Az összes csavar/cső levétele után a szívósor kibuktatható a vezetékeken áthúzva.
A gyári tömítés vmi lemez cucc, nálam olyan jó állapotban volt h ugyanazt tettem vissza.
Első próbálkozásra a képeken látható módon akartam lezárni, h a csőre is és a szívóoldali részre is vaktömítést teszek, de a csavarokat meghúzva sem zárta le a nyílást rendesen, ezért EGR szelep visszakerült, csak klingeritből vágott vaktömítést tettem be. Azért én sokat szívtam vele:)
Lehet,hogy a légbeömlőd tele van kosszal,falevél meg miegymás lehet a beömlő elején.A vízvályú felól ki kell takarítani,és azt a darabot is ki kell szedni,ami a kesztyűtartó mögött összueköti a fűtőragiátorral a belépő levegőt.Kézzel,és közepes nyomású levegővel érdemes tisztítani.Oda is be kell nyúlni,ahová azthiszed ,hogy be sem fér a kezed.
száradjon le a keze az összes spanyol összeszerelőnek és japán mérnöknek. megvettem a pollenszűrőt, kinyomtattam hogy kell szétszedni a kesztyűtartó mögötti részt, ma reggel kimentem a kocsihoz, szétszedtem, de vazzeg ebbe nincs pollenszűrő, az a doboz tök zárt, nincs mit kicserélnem, rakhattam össze, kár volt szétszedni. most 1. visszaviszem a pollenszűrőt vagy 2. szerzek bontott dobozt amiben megvan a szűrőkeret. ha nincs benne pollenszűrő akkor miért jön alig a levegő?
Szia, a szívó oldal tisztításról csinálnál néhány képet menet közben? Én is tervezem csinálni mielőtt beteszem a kartergáz leválasztót, érdekelne hogy néz ki és milyen nehéz kiszedni/visszatenni mindent.
Azért még turbó is lehet.Nem a hőfok számít,hanem a motor belsejében lerakódott olajsár és koksz,amit le kell oldani,hogy a motor rendesen tudjon működni.A mai nagy sűrítésű motorknál még a legjobb olaj is megég,kormosodik,ez lerakódik,még normális olajcsere periódus mellet is.Nem biztos,hogy az öblítés megoldja a problémádat,de ahol olaj jár a mtzorodban az megtisztul.Ezáltal optimálisabban tud működni a motor.
Hidrotőke lehet inkább.Cserélj olajat,és szűrőt.De előtte járasd át a motort, profi beltértisztítóval.PL:Wepp 2010200,ezt max tíz percig kell üzemmeleg motor olajában járatni,alapjáraton.ez kitakarít.A Ford szervizekben ez a gyárilg ajánlott szer és eljárás.Lehet,hogy segít és nem észvesztően nagy, a összköltsége.
300e km van a terranóban, alapjáraton csörgő hangot ad vmi, olyat mintha messzíről hallgatnék egy légkalapácsot. Ha elindulok szinte azonnal elhallgat. A turbó kezd behalni???
Sziasztok, Sződligetről 1000 ft-ért elvihető egy pár Bridgestone Dueler 235/75 R15 4évszakos abroncs. Képeket és infót ide feltettem korábban. Röviden: elég idős, ezért 1 szezonra vagy pótkerékre megfelelő. Nem akarok ezen meggazdagodni, akinek szüksége van rájuk emailben vagy telefonon jelentkezzen nullahatharminc 45323 ötvenhárom :)
Szakmai jellegű kérdésem lenne: Terrano II diesel. Nem emel ki a kuplung. Légtelenítettem, fél órát jó volt, 10 perc állás után megint nem. Kicseréltrem mindkét munkahengert és az összekötő csöveket (bontottra), de a hiba és a jelentkezés módja ugyanaz. Tipp? Vagy vegyek újat? Esetleg van valami más buktató?
érdekes, h mind2 gyári cikkszám helyettesíthető vele, beszéltem nissannal az ára is különböző a 2-nek. szerintük a külső belső nem ugyanolyan, az első csapágykészletet adnák 50e+ÁFA áron, azért ez durva
Igen arrról a csőről van szó, ami a szelepfedéltől jön visszafelé és a légszűrő után csatlakozik. Gondolom az egész szívó oldal teli van trutyival. Mielőtt beszerelném a leválasztót valahogy tényleg ki kéne takarítani onnan az olajsáros rétegeket, ki tudja hány éve rakódik.
A képen nem az én motorom csak ezt találtam amin jól látszik.