Keresés

Részletes keresés

Cole28 Creative Commons License 2024.04.05 0 1 164406

Ezzel vége a nagy kiárusításnak, és nincs több eladható Ikarus 260-as, 280-as busz a BKV-nál, hacsak a nosztalgia flottából valamelyik nem kerül kidobásra.

Előzmény: Törölt nick (164402)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.04.05 0 1 164405

Az előbb az még nullás volt. 😃

Előzmény: Törölt nick (164404)
Törölt nick Creative Commons License 2024.04.05 0 1 164404

Így van. Ugyanez az illető viheti a BPI-960-at is. A két IK435 együtt 1,7 millióba fáj így. Érdemes volt várni, korábban 1 db is épp hogy kijött volna ennyiből.

Előzmény: BX 59-76 (164403)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 164403

A BPI-928 is új gazdára lelt. Elvileg az sem bontós. 

Előzmény: Törölt nick (164402)
Törölt nick Creative Commons License 2024.04.05 0 3 164402

BPO-811 most már ténylegesen elkelt, 2,02 millióért és szerencsére nem bontó a vevő.

banatig Creative Commons License 2024.04.04 0 0 164401

Óbudán hallottam. De ezek szerint a másikra gondoltak, ami Pali bácsié.

Előzmény: Csak egy Volános (164397)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.04.04 -1 3 164400

Vegye meg akinek van tőkéje, mi csorók vagyunk.

Szívesen bérelnénk.

Előzmény: banatig (164392)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.04 -2 9 164399

Hát ahhoz képest, hogy saját bevallásod szerint "jó sokat" vezettél, nem sok minden ragadt rád, vagy legalább is elég gyorsan felejtettél...

Nincs minden esetben mód kipróbálni a busz összes funkcióját, főleg, ha délutános az ember és 1-2 perc van a váltásra. Így van olyan, hogy az engedélyező funkció hiányosságai is menet közben derülnek ki; véletlenül rácsukódik valakire az ajtó, úristen,jajdeszörnyű, esedezek a bocsánatért az ismeretlen sofőrkolléga nevében is... Annyira örülök neki, hogy az ilyen soha semmit nem hibázó, tökéletes megmondóemberekből mindig teljes a létszám.

Előzmény: Fenyőfatalp (164398)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.04.04 -2 1 164398

Onnantol, hogy tudsz rola es megis hasznalod, a te hibad (is).

Előzmény: torqmatic (164396)
Csak egy Volános Creative Commons License 2024.04.04 0 3 164397

Mégis miért válna meg tőle az MVK? Ezeket a baromságokat honnan szeded?

Ez most itt OFF, de az utóbbi években kifejezetten pozitív irányba indult el az MVK nosztalgiaüzemhez való hozzáállása. Újra jár 7 év után a két Bengáli, retrósodott a 209-es Tátra, jelenleg is tart az AKD-707 felújítása, Pestről is érkezett egy 280-as (a 707 mellé minek?) meg eleve rendeznek nagyszabású nosztalgianapokat. Ha valamikor megvált volna tőle az MVK, akkor az olyan 2021 körül lett volna reális. Ott volt a mélypont, amikor évekig nem is jártak a nosztalgiák, és ilyen tiszais kiállítással szúrták ki az emberek szemét. Abba a 620-asba rengeteg munkát tett bele az MVK, és azóta is tulajdonképpen azt mutogatják legnagyobb büszkeségükként. Irreális, hogy eladják.

Előzmény: banatig (164386)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.04 -2 1 164396

A legtöbb típusnál általában szarul működik és legalább lassú is, ezért nem használja nagyjából senki. Ha rácsukódik az utasra, az a legritkább esetben a vezető hibája.

Előzmény: Fenyőfatalp (164393)
Törölt nick Creative Commons License 2024.04.03 0 0 164395

T. Kolléga úr! Miért gondolja az ominózus gépjárművet romnak?

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (163849)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.04.03 -4 4 164394

Erre annyit tudok írni, hogy ott a "fogyatékos gomb" , akarom mondani a babakocsis gomb, azt kell nyomkodni. Akkor nem záródik vissza magától az ajtó.

Ui.: Azért fogyatékos gomb, mert minden hye azt nyomkodja — csak az nem, akinek kéne.

Előzmény: Fenyőfatalp (164393)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.04.03 -1 2 164393

Maskor is figyeltem mar utazas kozben, hogy a csuklos Van Hoolok nemelyiken engedelyezos uzemmodban mennyire eszetlenul hamar vissza akar csukodni az ajto (es sokszor el is indul befele). Ma is epp' ezen gondolkoztam, amikor a kovetkezo megalloban jott is a konfliktus es az odamondogatas (a vezeto nem tudom, hogy eszlelte-e egyaltalan, mert annyira nem volt hangos a dolog).

 

Tokjo lenne, ha ennyi ido utan megtanulnank vegre, hogy hogy kell kezelni ezt a mukodtetesi modot (utasok es jv-k egyarant). Ilyen, teljesen megoldhato apro hulyesegek miatt is hergelodnek egymasnak az emberek, mintha nem lenne amugy is mindenki idegbeteg.

 

Ha te vagy a BKV: oldd meg, hogy ne ket masodperc utan csukodjon vissza az ajto, plane ugy, hogy kishijan tenyleg kette is vagja a folyamatosan fol- es leszallokat (amugy is tudjuk, hogy ennel tobb ido se eleg szokszor, hogy megmozduljon a kozonseg).

Ha a vezeto vagy: ertek en mindent, csinaltam is jo sokaig, de vedd mar eszre, hogy babakocsival plusz masik gyerekkel probalkoznak, ne keresd a bajt.

 

Tudok rendszamot mondani, ha erdekel valakit, de nem csak egy ilyen van.

banatig Creative Commons License 2024.04.03 0 0 164392

A BKV esetleg megvenné?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (164390)
kopaszkapitany Creative Commons License 2024.04.03 0 1 164391

Januárban megkérdeztem Pali bácsit, nem szándékozik eladni 620-ast meg pótkocsit.

Előzmény: banatig (164386)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.04.02 0 0 164390

A nem MVK-sat én is hallottam, az kb valós.

Előzmény: banatig (164386)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.02 0 3 164389

Nem rég még pont egy BKV-s 280-ast vettek nosztalgia állományba, meg úgy en bloc értelmét se nagyon látom az eladásnak...

Előzmény: Obus (164387)
riezaK Creative Commons License 2024.04.02 0 0 164388

pénz kérdése de anno a cabriot is megvásárolták. 

Előzmény: banatig (164386)
Obus Creative Commons License 2024.04.02 0 2 164387

Nagy kár lenne, ha az MVK megválna tőle.

Előzmény: banatig (164386)
banatig Creative Commons License 2024.04.02 -1 0 164386

Állítólag az MVK és Pali bácsi is megválna a 620-asától. Ha ez igaz, a BKV nosztalgiaállományát gyarapíthatja valamelyik?

08-73 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 164385

Kiiktatás van, de hogyhogy visszacsuklósodott a 123/123A?

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.04.02 0 4 164384

A plusz 6 április 8-i kezdés.

A leglukasabb PCC-ket vàltjàk.

Előzmény: nemeza (164383)
nemeza Creative Commons License 2024.04.01 0 1 164383

A korábbi két csuklós SKN mellett megjelent a 6 korábbi kocsi is a futárban Óbudán bejelentkezve. Visszahozta őket a nyuszi?

Szépen felsorakoztak teszt névvel az MHU-k is. Mikorra várhatóak forgalomba?

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.03.28 0 1 164382

Megismerkedtünk a kocsival utánszállítás nélkül, jó szakmai kapcsolatunk van a GTKB-s csapattal.

Előzmény: MCA-001 (164381)
MCA-001 Creative Commons License 2024.03.27 0 1 164381
MCA-001 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 164380

Pár hónapja a Herosnál láttam őket.

Előzmény: nemeza (164375)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.03.27 0 2 164379

Igen, Ukrajnában vannak.

Előzmény: Törölt nick (164377)
Portwest Creative Commons License 2024.03.27 0 1 164378

Már Ukrajnában vannak.

Előzmény: Törölt nick (164377)
Törölt nick Creative Commons License 2024.03.27 0 2 164377

Ezek el is jutottak Ukrajnáig? Azt lehetett hallani hogy Kisvárdán vannak azóta is.

Előzmény: Kisvolvó (164376)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!