A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ezzel vége a nagy kiárusításnak, és nincs több eladható Ikarus 260-as, 280-as busz a BKV-nál, hacsak a nosztalgia flottából valamelyik nem kerül kidobásra.
Így van. Ugyanez az illető viheti a BPI-960-at is. A két IK435 együtt 1,7 millióba fáj így. Érdemes volt várni, korábban 1 db is épp hogy kijött volna ennyiből.
Hát ahhoz képest, hogy saját bevallásod szerint "jó sokat" vezettél, nem sok minden ragadt rád, vagy legalább is elég gyorsan felejtettél...
Nincs minden esetben mód kipróbálni a busz összes funkcióját, főleg, ha délutános az ember és 1-2 perc van a váltásra. Így van olyan, hogy az engedélyező funkció hiányosságai is menet közben derülnek ki; véletlenül rácsukódik valakire az ajtó, úristen,jajdeszörnyű, esedezek a bocsánatért az ismeretlen sofőrkolléga nevében is... Annyira örülök neki, hogy az ilyen soha semmit nem hibázó, tökéletes megmondóemberekből mindig teljes a létszám.
Mégis miért válna meg tőle az MVK? Ezeket a baromságokat honnan szeded?
Ez most itt OFF, de az utóbbi években kifejezetten pozitív irányba indult el az MVK nosztalgiaüzemhez való hozzáállása. Újra jár 7 év után a két Bengáli, retrósodott a 209-es Tátra, jelenleg is tart az AKD-707 felújítása, Pestről is érkezett egy 280-as (a 707 mellé minek?) meg eleve rendeznek nagyszabású nosztalgianapokat. Ha valamikor megvált volna tőle az MVK, akkor az olyan 2021 körül lett volna reális. Ott volt a mélypont, amikor évekig nem is jártak a nosztalgiák, és ilyen tiszais kiállítással szúrták ki az emberek szemét. Abba a 620-asba rengeteg munkát tett bele az MVK, és azóta is tulajdonképpen azt mutogatják legnagyobb büszkeségükként. Irreális, hogy eladják.
A legtöbb típusnál általában szarul működik és legalább lassú is, ezért nem használja nagyjából senki. Ha rácsukódik az utasra, az a legritkább esetben a vezető hibája.
Maskor is figyeltem mar utazas kozben, hogy a csuklos Van Hoolok nemelyiken engedelyezos uzemmodban mennyire eszetlenul hamar vissza akar csukodni az ajto (es sokszor el is indul befele). Ma is epp' ezen gondolkoztam, amikor a kovetkezo megalloban jott is a konfliktus es az odamondogatas (a vezeto nem tudom, hogy eszlelte-e egyaltalan, mert annyira nem volt hangos a dolog).
Tokjo lenne, ha ennyi ido utan megtanulnank vegre, hogy hogy kell kezelni ezt a mukodtetesi modot (utasok es jv-k egyarant). Ilyen, teljesen megoldhato apro hulyesegek miatt is hergelodnek egymasnak az emberek, mintha nem lenne amugy is mindenki idegbeteg.
Ha te vagy a BKV: oldd meg, hogy ne ket masodperc utan csukodjon vissza az ajto, plane ugy, hogy kishijan tenyleg kette is vagja a folyamatosan fol- es leszallokat (amugy is tudjuk, hogy ennel tobb ido se eleg szokszor, hogy megmozduljon a kozonseg).
Ha a vezeto vagy: ertek en mindent, csinaltam is jo sokaig, de vedd mar eszre, hogy babakocsival plusz masik gyerekkel probalkoznak, ne keresd a bajt.
Tudok rendszamot mondani, ha erdekel valakit, de nem csak egy ilyen van.