Fater kocsijában volt ilyen, nyakig volt sárral mikor megnéztük vétel után. :D Erről a típusról nincs sok tapasztalat, mert vissza nem tettük. Nem tudom méretben mekkora lehet, ha megvan még akkor lemérem neked. Egy próbát megér és akkor nem kell kipróbáláshoz venned egyet, a 12-14 elég sok értük!!
Direktszűrőnek magában nem sok előnye van, max. szép lesz a hangja. Igazából komplett rendszerrel együtt az igazi. Sűrűn kell tisztítani és az olaj nem olcsó hozzá, ha nem takarítód véletlenül akkor elég nagy galibát csinál. Ha veszel szerintem K&N kitet vagy valami márkásabb szettet vegyél. (ezek 30-40körül vannak)
Xenonra nagyon rászálltak a sünök, jobban jársz, ha egy projektoros lámpát veszel és abba teszed, abban annyira nem feltűnő, sima tükrösben szerintem vakítani fog..... ;)
A minőségi könnyűfém felnik valóban könnyűek csak az áruk súlyos! :DD De ugye a rugózatlan tömeg. ;)
Mert gondolom annak idején valami aluminium ötvözetből (könnyűfémből) csinálták, így lett alufelni, de szerintem csak a magnézium (ötvözet) felnik a könnyűek, ami Subarunál is elérhető. Tehát csak a fém típusa könnyűfém :)
"A könnyűfém-kohászat a „nemvasfémek” közül a 4,5 kg/dm3-nél kisebb sűrűségű fémek érceiből való előállításával (metallurgiájával) foglalkozik (a nehéz- vagy színesfémekkel a színesfém-kohászat). Gyakorlati szempontból a legfontosabbak az alumínium, a magnézium és a titán."
Ezek az "alap", középkategóriás gyári cuccok elég súlyosak sajnos... pl. még a 17-es TT felnit emeltem, majd bexartam :o
Sziasztok!Új vagyok,szerintem nagyon jó kis topikot hoztatok össze! Nekem egy 1.6 16V-s Borim van,3és fél éve vettem,nagyon összenőttünk.Mára már családi autó,anyósomék 300km-re laknak,ezt havonta megtesszük,de meg se kottyan neki!Remélem nem szóltam rá! Öszintén szólva két dolog érdekelne igazán: 1.Szeretnék direktszűrőt a járgányba,de a boltos nem tudta megmondani,hogy milyen szűkítőcső kell hozzá.Én arra gondoltam,hogy a motorvédő burkolat jobb alsó sarkában lévő levegőszűrő nyílásba tétetném a szűkítőcsövet,majd a végére a szűrőt.Jó megoldás lenne?Találtam a neten olyan adaptert is,amit közvetlenül a pillangószelepre kell fabrikálni,de akkor a motorburkolat mehet a garázs sarkába pihenni! 2.Október végén vettem végre egy Xenont a gépsasba.Persze jött a dec15,amikortól a zsaruk fokozottan ügyelnek az utólagos xenonra.Amúgy 35W bixenon,gyémántfehér,szóval nem az a tipikus,ami a nagyvérű kocsikba van gyárilag. Szerintetek így is csesztethet a jard?