Az enyém 2004 augusztusi és csütörtökön cserélik a kormányművet.A váltórudazaton pedig állítottak mert a kettest akadozva vette.A váltón segített ez a kis beavatkozás.
El is felejtettem, hogy még valamit akartam kérdezni. Állítólag a kormánymű is romlik rendesen, vagy ez is csak gyermekbetegség volt, a 2004 - esektől már nem jellemző? Tapasztalatok?
Ok, legfeljebb várni kellene rá vagy 200-300 métert, mire jó lenne, addig úgysem püfölném. Ha meg aztán tökéletes, semmi gondom nem lenne vele. De jó lenne már egy Corsa.... :)
Nekem az a tapasztalatom, hogy a műanyag kulisszával hidegen-melegen sz.rakodott, egyformán kis mértékben. Néha nehéz volt berakni de ennyi. Most a fémmel az a gond, hogy hidegen idegesítően nehéz betenni, de ha bemelegszik akkor nagyon jó. Csöbörből vödörbe... Na mindegy csak ne hagyjon cserben.
easytronic,2004 dec,1,2 twinport:a később jövőknek
korábban ígértem(2049;2310 én már akkor is éltem),hogy Austria,Deutschland után beszámoló;na most beváltom a fenyegetést- na jó fél évvel utána,de akkor is
tisztelt nagyérdemű!
úgy kezdődött,hogy keletről nyugatra,mert fájós gerinc-hévíz 2 hét,terv: majd innen tova,autó jelenség:mikor ha nem indulás előtt,fékezés,fékezés óvatos megállás mint mindig,motorház felől csattanás;próbálás,jelenség;próbálás,jelenség:mintha egy tengelyről le akarna repülni axiálisan egy tárcsa de nekivágódik v.minek és csattan, kétségbeesés,szervíz;
még nagyobb kétségbeesés.vizsgálat;hallják,de hibajelző nem mutat semmit;laikus(én )gondol,gondol;sebváltó vagy kuplung,szervíz mondja:nyugodtan menjek,na jó,úgyis nach rüsselsheim fahre ich.
keresztül ausztrián meg németo.;hát hogy min.120 vagy fölötte;1x,2x még bemutatta a jelenséget(azóta is),de vidáman müködik.
tapasztalások:az tuti,hogy odakint jobb a benzin nem létezik hogy ilyen sebességek terhelések mellett ilyen jól foggyasszon.
egy év után;12 500 km,átlagfogyasztás:5,81l(vezetett tank,számolt érték)sok város(nem bp)
az első hideget indítás után nem szereti a váltó,3000-3500 ig is képes pörögni és csak utána vált fel 2-be;utána teszi a dolgát
különösebb probléma nincs;ez idegesít egy kicsit,de még garanciális,
szervíz monta novemberben levélben mingyán itt lesz az 1 éves kötelező,menjek;nem mentem
Ez itt a gond.. nálam ott nem kijelző, hanem kis pakolotányér található az általad említett kijelző helyén... Az egyetlen kijelző, amely mutatja a hőfokot, az a magnón van....
C corsa az. Lehet, hogy picit elkerüljük egymás mondatait. Grundig CAR 200X vagy milyen magnó.. bal oldalán a kis kijelző, mutatja rádióállomást, hőfokot.. ha azt kiszerelik, helyére kerül a CD-s, de nem tudom, hogy arra rá lehet-e kötni a hőmérőt... Nem biztos, hogy egy SONY-s zenegép képes mutatni a hőfokot a Corzában. Jó választ adtál, csak szerintem nem értettem egészen :S
Akkor végül is az RDS-t nem látom? Azért nem értem mert a magnó cseréjével a magnó kis kijelzője is kiesik, ami mutatja a hőfokot. Az új lejátszón a rádió információt látom.. és akkor csak azt nem értem hogy hol látom a hőfokot :$
Igen, tom, hogy azoknak sobb van, de annak meg is kérik az árát, és ha a Corsa váltója is jó lenne, sztem jobb választás lehetne. És ha a Corsában viszonylag jó a váltó, akkor nem lenne kérdés, hogy milyen autó kéne...
NEm. Azért cserélik ki,mert az 1 és a 2 es akadozik,vagy egyátátalán nem veszi a fokozatot. A hiretelen hátrameneteben való reccsenés teljesen normális..MIvel irányt váltasz..Finoman csináld, vagy állj meg a kocsival. A váltó nem lett jobb mint amikor kijött a gyárból. Ugy működik ahogy kell, könnyen puhán.Hogy strapabírobb lett e az majd kiderük újabb 40 ezer km múlva..de mivel fémből van így valószinűsíthető.
De az 1-2 sebességben lévő akadozás meg a hirtelen hátramenetbe kapcsolásnál lévő reccsenés még ugye megmarad? Ettől jobb lett a váltó, vagy csak strapabíróbb?
szatocs987: én a szervizben kérdeztem egy ismerősömtől. Ő mondta,hogy 2004 eseket fémmel szereleik már. Az ez ezelöttikben csak a dizeleket csinálták fémmel.A több müanyag. De igazából hogy ez 100%-ig igaz e..azt csak a gyár tudja..De most a szerelő haverom mért mondana hülyeséget nem?:)
Volna egy kérdésem hozzátok a magnó kiszerelésével kapcsolatban. A gyári kazettás magnó van benne nekem még, viszont klassz a külső hőmérő. Attól tartok, hogyha veszek egy CD-s cuccot bele, azon nem fog menni a hőmérő, gondolom nem lehet rákötni. Szeretnék CD-s MP3-as zenegépet bele, de nem biztos, hogy megéri nekem ezért a külső hőmérőt rááldozni. Van megoldás rá, hogy olyan zenegépet vegyek ami valahogy kompatibilis az Opel hőmérőjével?
Mikor múltkor velekitől megkérdeztem, azt mondta, hogy a váltókban még a 2004 - es széria után is maradt a műanyag. Akkor most mégis azokon ki lett cserélve fémperselyesre?
Ilyenkor jó lenne belelátni a kicsike lekébe. 2000.11havi, én vagyok a harmadik tulaj.Az előző kettő nem tudom hogy csinálta,de én Pesten és környékén hajtom(sok váltás,sz*r utak),46000km-vel vettem, most 58000 van benne.
Remélem ez valami elsőszériás szuperkemény műanyag :-)
Nálunk 46 ezret bírt..De az nagyban függ a kocsi használástól is. Mármint hogy használod. Hosszabb utakon mész sokat, relative kevés váltással, vagy állandoan városban sok sok váltással. Ezis nagyban befolyásolja a kopást. 2004 es auókat mát mind fémmel csinálják. Az elöttieknél kikopik.