Garira visszatérve:az enyém még pont az EU csatlakozás előtt érkezett. Meg amúgy is 4 éves, tehát gari már nincs. Az átrozsdásodásás garit megkérdem majd a cimbitől , mert az érdekel.
Na, elkészült a kocsi. A javítás összesen kb 160e HUF volt (szemlével, egyebekkel együtt volt 192e), úgyhogy kerüljétek a hengerfej-hibát! Ami érdekes, hogy a hengerfejet másik városba vitték át megcsináltatni, egy másik alkatrészt meg Németo-ból rendeltek (tehát nem egy gyakori hiba lehet ez). Amúgy NAGYON korrektek voltak a szervízben, bár ez nagyrészt a régi ismerettség következménye is lehet. Ja, és a kereskedő is beszáll a javításba!
Én tavaly ősszel vettem az 1,3 CDTI Corsámat, és mivel EU vagyunk ugyanúgy van rá garanciám. Vásárlás előtt megnézettem a kocsit a Wallisnál, plusz a szervízkönyvet is. ÉS abban maradtunk, hogy tartsam be az előírt inspekciókat és akkor természetesen érvényes a garancia. Amit már igénybe is vettem, mert a bal első lámpát cserélni kellett, mert ráolvadt az izzóra valami műanyag, és a Wallisnál azt mondták, hogy nem szedik darabokra a komplett lámpát kitakarítani a foglalatra ráolvadt műanyagtól, inkább cserélik gariba kompletten..... én meg nem tiltakoztam.
persze egyszerubb az eset ha magyaroszagon volt szervizben... de igazabol szervizbe sem kell vinni. eleg ha bizonyitod hogy szakszeruen otthon lvegezted a szukseges karbantartast es ellenorzest.
Persze ezt sem kell igazolod ha pl. 1 ev es 5ekm utan kettetorik a vizpumpa tengelye, vagy szetesik a kormanymu vagy hasonloak, amiknek semmi koze a kotelezo olajcserehez
Csak gyorsan el akartam mesélni, h beleöntöttem azt az stp-szeleptisztitót, s mintha kicsrélték volna az én drágám, alig merek neki odalépni, ugy érzem kimegy a ----m alól..-)))
Szóval, köszi a tippet.
Még azt nem tudom, h vezérműszíjat+stb-t tól-ig mennyiért lehet cserélni, s hol, mert most hallottam, egy olyat, h 50-es mindennel együtt....-((((((
Nem tudtok jó szervízt ajánlati a kötelező szervízhez? Lassan 27e km van a kicsikében, és sztem az olajcsere is megérett. Hallotam, hogy a szervíz alapdíja változó mindenhol, de lehet, hogy ahol olcsóbb, ott meg sumákolnak ezzel azzal, a végén drágábban jövök ki belőle, mintha többe került volna az alapszervíz.
Szervízről csak annyit, ha garis az autó akkor sztem nem szabad országhatáron kívül vinni kötelező szervízre. (De lehet hogy tévedek, bár a márkakereskedő beleköthet a garanciaérvényesítésnél. Ugyanúgy mint ahogy az én német autóm is elveszítette a gariját amikor áthozták M.o.-ra)
Ha meg nem garis már akkor a szervízciklus kötelező cseréit az ismerős autószerelő is megoldhatja, a gyári GM hozzávalókért meg szóljatok nekem.
Csak annyit hogy én sem akarom hogy a dizel kontra benzin legyen a fő témája a topicnak. Megbántani sem akartam senki benzinest. Csak örültem (a magam módján) az alacsony fogyasztásomnak. Ettől persze a benzinesnek is rengeteg előnye van. Apósomnak pl 1,4-es Astrája van. Azzal sincs bajom. Hamarabb melegszik, dinamikusabb 1-2-ben stb.
Gondold meg jól a 195/50-15-öt, ha pesti utakon jársz! Elég egy kis kátyú, 'oszt annyi a guminak, de még akár a felninek is. Nekem a magasabb 185/55-15 van rajta de tavaly 1 gumim bánta az utakat.
Nem tudom mit tartalmaz. Igazság szerint nekem AstraG és Zafi tapasztalataim vannak.(15 ezres periódussal) De elsőre nem tűnik soknak. Ahhoz képest hogy egy olajcsere 10k. Kassa csak 100km, gondolom ott van jó opel szervíz, vajon tudhatnak-e magyarul? Mert nálunk nem nagyon van. Kíváncsi lettem volna hogy a vezérműszíj+görgők+vízpumpa mennyi lett volna.
Sziasztok! A szomszédos Mazda 6 fórumról ruccantam át hozzátok egy kis érdeklődés végett. Akinek 1.3 as CDTI Opel Corsája van 2004/9-10 havi es érdekelne róla minden amit tudni kell ugyanis barátnőnek kellene egy jó kis autó csak nem igazán tudom még hogy pontosan milyet is szeretnénk. Én azért javasoltam neki a Corsát mert régen Astrám volt és motorikusan semmi gond nem volt vele. Ezért megköszönném ha megosztanátok velem pár infót fogyasztás,szerviz tapasztalatok ilyesmi...Előre isköszönöm: Jhonyka
Bocsi nem azert írtam hogy most veszekedjunk . Van mindkettonek elonye és hátrány a is , az biztos . Én amugy Szlovákiából vagyok és nálunk a diesel és a benzin kozti ár átszámolva 700000 Ft azonos felszereltséggel . Én csak ezért nem vettem dieselt ezért nem baj ha 2l-el tobbet fogyaszt. sok km-t mehetek le mire kiegyenlítem a kulombséget . Ennyi, befejeztem nem akartam senkit megbántani.
Szerintem,ebbe ne is kezdjünk bele.Ki,miért benzines vagy diesel párti.Véleményem szerint mindegyiknek meg van az előnye és hátránya.Ez a topik ne a benzines ill. dieselesek versenyéről szóljon!
Másodjára elolvasva ez elég durvára sikerült - a lényeg, hogy a gépezet még a szervízben van hengerfej-javításon, tán péntekre összerakják. Akkor majd megírom mit tettek és mibe fájt mindez (főleg a pénztárcámnak).