Keresés

Részletes keresés

BöPö Creative Commons License 2009.05.16 0 0 1888
Engem érdekel...de teljesen amatőr vagyok a témában.Ezt a "nagyteljesítményű ledet" hol lehet beszerezni?
Szerinted akváriumnál is működik??
Előzmény: manta-z (1887)
manta-z Creative Commons License 2009.05.11 0 0 1887
Sziasztok!

Akit érdekel annak leírnék néhány tapasztalatot a 1774-es hozzászólásomban lefényképezett saját építésű növénykeltető lámpával kapcsolatban.
Tesztképpen ültettem magokat a lámpa alá és "hagyományos" természetes megvilágítást alkalmazva is. A lámpa gyakorlatilag csúnyán rávert a természetes keltetésre, kb 2-3szor olyan gyorsan megy végbe mint hagyományos úton és a magok kikelése jóval nagyobb arányú a lámpával mint a természetes fénynél. lámpával kb 95% természetes fénynél olyan 75% volt ugyanabból a tasakból kivett magoknál kb. azonos körülmények között. Alapvetően bio párti vagyok :), de palántanevelésre ezt fogom használni ezekután.

OFF
Kaktuszmagokat is neveltem a lámpával a kaktuszok a mai napig ez alatt vannak, immár kb 2 centisek a növények. Többé búzacsíra miatt sem kell bioboltba mennem, szinte "hallani" ahogy csíráznak a magvak...
mángorló Creative Commons License 2009.05.09 0 0 1885
kijöttek az első bimbók a rainbow bicolor cherryn:)
libapék Creative Commons License 2009.05.08 0 0 1884
Hajjaj, már egy hónapja.
Előzmény: Törölt nick (1881)
beetee Creative Commons License 2009.05.07 0 0 1882
Én van amit már egy hónapja - próba cseresznye alapon (bejött) és vannak a különlegesebbek, amikkel vártam és a borsó is az útjában van...
Előzmény: Törölt nick (1881)
caterina3 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 1880
Köszi, ez jó ötlet, ezt fogom tenni! :-)
Előzmény: Anzika (1879)
Anzika Creative Commons License 2009.04.28 0 0 1879