Van pár fám, szőlőm és egy picike veteményesem, ahol minden terem. 10l permetlét szoktam keverni és mindent ugyanazzal permetezekezek.
Ez 125km-re van tőlünk, gyakran kéthetente látom csak, így automatikusan permetezek, ha ott vagyok.
A paradicsomot és a többi növényt is kiültetés után 1-2 héttel Rézoxikloriddal lepermetezem. Ettől " megvastagodik" a levele és ellenállóbb lesz a növény a betegségek ellen.
Azután azzal permetezek, ami éppen a kezembe kerül.
Mikor kiültettem a palántákat akkor hallottam a palántadőlésről vagy miről, akkor permeteztem DITHANE-val. Ha jól látom akkor abban mankoceb van. Akkor azzal kellett volna gyakrabban permetezni?
Idén először ültettem paradicsomot így elég kezdő vagyok a témában. Eddig szépen nőttek, de most 1-2 tő elkezdett elszáradni. Először csak elkókadtak, mintha vízhiányos lenne, de mára szinnte csak a zöld paradicsom maradt a száron a levelek teljesen elszáradtak. Mi lehet ennek az oka?
Idén először ültettem paradicsomot így elég kezdő vagyok a témában. Eddig szépen nőttek, de most 1-2 tő elkezdett elszáradni. Először csak elkókadtak, mintha vízhiányos lenne, de mára szinnte csak a zöld paradicsom maradt a száron a levelek teljesen elszáradtak. Mi lehet ennek az oka?
Első lépésben én is poloskára gyanakodtam, de idén még nem láttam őket. Tavaly rengeteg volt. :-( Lehet, hogy idén illegalitásba vonultak, és az éj leple alatt szívogatnak? ;-))
Lehet, hogy mégiscsak kell áztatnom egy kis büdös csalánlevet.