Keresés

Részletes keresés

wakond83 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2496

lánc felesleges, elvágnak bármit.

én inkább tárcsafék,kormányzár beakasztása kombót javasolnám.

bár nekem is volt láncom, de az csak az alkalmi tolvajt izzasztja meg.

sőt! mivel a volt scarám elöl hátul tárcsafékes volt, így mindkét tárcsára raktam zárat, plusz kormányzár, plusz láncos abusos lakat izé.

cserébe a hátsó dobozát akarták kinyitni, 15 pénz volt egy új eredeti zár bele.....

Előzmény: mucden (2492)
Szere28 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2495

Udv!

Nekem citadel motorlancom van az sem rossz. 

Udv!

Előzmény: conair2 (2493)
mucden Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2494

Köszi, ezeket a videókat ismertem :-)

Előzmény: conair2 (2493)
conair2 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2493

Én neked volnék megnézném ezt:

 

http://www.holkerekparozzak.hu/video/meddig-tart-egy-lakatot-elvagni-tesztek

 

Nyelnék egyet és vennék egy ABUS lakatot... Nem olcsó, sőt, de legalább nem szar... 

Előzmény: mucden (2492)
mucden Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2492

[OFF]

Láncot/zárat milyet ajánlanátok? Otthon teremgarázs, munkahelyen szintén teremgarázs várja. A városban (Bp) a körúton és környékén lesz parkolva, kb 2 órára délután/este (tehát akár sötétedés után is max fél tízig).

Szere28 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2491

Udv!

Hat igy jonak tunik amit leirtal. Akkor ez egy rendben levo motor leirtak alapjan erdemes megvenni szerintem. De ucb a nagy scaras ezt o jobban tudja.

Udv!

Előzmény: mucden (2490)
mucden Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2490

Sziasztok!

 

Úgy néz ki sikerült megtalálni a megfelelő robogót (1998, minarelli, 3KJ gyujtás, ahogy javasoltátok):

Scarabeo 50 2T DeLuxe 17000km

- második magyar tulajdonos, aki állítólag kihasználatlanság miatt adja el

- ami teljesen új: első hátső gumi, hátsó lengéscsillapító, gyetya, légszűrő, akku (még garis), szivató bowden, főtengely szimeringek.

- előző szezonban cserélt aktarészek: fékbetétek, görgők, szíj

- fényezés gyári, viszonylag ép, idomhibák javítottak, esésnyom nincs

- tartozékok: doboz, ponyva, számlák a cserélt alktarészekről

 

A tulaj fődarabhiára garanciát vállal.

 

Menetteljesítmény:

90 kilómmal 40-ig sokkal dinamikusabban gyorsult, mint az S51-es Simsonom. 40 fölött már viszafogottabb a gyorsulás, 60-nál jobban nem akrtam húzni, de valószínűleg ment volna még.

Fékek nem nyikorogtak, jól fogtak, tárcsák alig barázdáltak. Kormány egyenesfutásán állítani kellett, mert oldara húzott.

Pöcc-röfff indul, kipufogó nem lukas, füstölés bemelegítés után minimális, légszűrő nem olajos.

Az önindító gombját erősen kell benyomni, csak akkor működik. Gondolom oxidáltak az érintkezők.

 

Van még valami, amit szerintetek kifelejtettem a próbát illetően?

 

 

A motor szóban lefoglalva, esetleg szerintetek van-e így elmesélés alapján kizáró ok, mit nézzek még meg esetleg rajta fizetés előtt?

 

Előre is köszönöm a tanácsokat!

 

Szere28 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2489

Hulye sved mert itt a kocsi nem kocsi meg auto meg automobil hanem bil ezert lett tmobil ;-):-):-) de igen igazad van.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (2488)
Alkapánó Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2488

Szere!

 

Jóra gondoltál, csak rosszul írtad:)

 

Nem T-mobil (az a telekommunikációs cég), hanem Ford T-modell.;)

Előzmény: Szere28 (2472)
Alkapánó Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2487

Szia!

 

Köszi!

Igen 10 grammos a gyári is.

Utánajártam az E1 és E2 jelöléseknek.

E1 a 2004-ig gyártott 200-as és E2 a 2004-tőkl gyártott Piaggio blokkos. Az EURO 1 és 2 jelölések rövídítései.

 

Az Italmondo-nál 10,5g-os Malossi van.  Ez már túl nagy?? 

Előzmény: UCB Zoli (2475)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.13 0 0 2486

Üdv 

 

A jel kedvéért lett csak levéve az olajvető lemez. Fényképezés után vissza raktuk. 

 

Üdv 

Előzmény: Szere28 (2485)
Szere28 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2485

Udv!

Ha igy katszik a jel a vezermu kereken akkor onnan hianyzik egy alkatresz. Meghozza egy olajveto lemez. Ami a kartergaz kivezetesenek egy resze. Potolni kell mert kulomben sok olaj jut a szivo rendszerbe.

Udv!

Előzmény: Janiscara (2483)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2484

Hello.

 

Na csak sikerült, bár a membrán kopott része pont nem látszik.

 

Üdv.

Előzmény: Janiscara (2483)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2483

1.                                                                                      


2.

3.


4.

5.

6.

Előzmény: Janiscara (2476)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2482

Hello.

 

Szelephézegot tudsz állítani, de néhány képet már nem tudsz felrakni. Vicces. Kis méretben engedi csak.

 

Üdv.

Előzmény: Janiscara (2481)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2481

Hát ez az hogy én sem.

Előzmény: UCB Zoli (2480)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2480

Hello.

 

Én nem látok képeket.

 

Üdv

Előzmény: Janiscara (2476)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2479

Első képen a membrán látható tolattyúval tisztítás után.

UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2478

Hello.

 

Elmegy még ötvenezret is az a membrán, ha néha takarítod.

 

Üdv

Előzmény: Janiscara (2476)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2477

Hello.

 

Nyugi legyen! Ne költekezz! Nincs baja a mocinak! Kicsit lóg a kipuff-himba, de nem fog beállni. Inkább majd a szívó kezd el kopogni veszettül nemsokára, ezt ne feledd! Ha leég a korom a szeleptányérokról, utánna kell állítani. A görgőknek semmi köze a menetdinamikádhoz, csak hosszabb az élettartama a malossinak. A légszűrő, és a szelephézag javított a mocidon. Gyertyát ne feledd!

 

Üdv

Előzmény: Janiscara (2452)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2476

 

Üdv

 

Képek a szelephézag állításról , általános átnézésről.

Első képen a membrán látható tolattyúval tisztítás után.

Második képen szelephimba szívó rész szelephézag állítás
Harmadik képen látható ahogy a jelen van a vezérmű tárcsa
Negyedik képen lehet látni azt ahogy ki kell néznie egy zsírban tocsogó variátornak
Ötödik képen ellenőrizzük, hogy milyen a variátor belső tükrös felülete. Ha egyenletesen jön át a fény a résen, akkor jó.
Hatodik képen a szelephimba kipufogó látható.  Ahol a csavarhúzó van, annak nem szabad kotyognia.





Szakszerű megfogalmazással pótoljátok ki a fogalmazásom majd. Tőlem ennyi tellett :)

 

Jani

UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2475

Hello.

 

20x17-es, 10 grammos. Ne tegyél bele nehezebbet, mert nagy fordulaton simán felrobban a variód. Versenyeken sokszor eldurrannak a variók, azoknâl, akik a rajtra hajtanak rá inkább, nem a versenyre.

 

Üdv

Előzmény: Alkapánó (2463)
Szere28 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2474

Udv!

Mindig a legkisebb hulyeseg a legbosszantobb.

Udv!

Előzmény: Janiscara (2473)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2473

Üdv

 

Kiderítettem a zörej okát, nem tudtam nyugodt lenni :D
Közép sztenderd most  nincs felrakva és az azt tartó szerkezet összeért egy vaslappal ami előtte van, hát az rezgett. Egy csavart betekertem a rugó tartó helyére és jó is lett. Milyen egyszerű volt és mégis mennyi bosszúságot okozott nekem :D

 

Jani

Szere28 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2472

Udv!

Ne akarj mindent megjavitani megmenteni. Mert van egy ido ami utan nem erdemes foglalkozni vele. Elkell dobni es masikat beszerezni. Mert ha minden jarmuvet megtartottak volna amit valaha is legyartottak volna akkor nagy bajban lennek. Mert akkor a Tmobilbol is 15millio lenne az utakon es a garazsokban. Nem kell mindent megjavitani csak azert is. Mert nem eri meg meg minek.

Udv!

Előzmény: wakond83 (2471)
wakond83 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2471

a saját felújításnak is meg van az előnye.

Előzmény: conair2 (2470)
conair2 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2470

Ha bármi komolyabb gond lenne csont nélkül eladnám inkább motorhibásan és vennék egy csili vilit, persze nem apróért, minthogy felújítsak egyet... , vagy vennék egy komplett blokkot.. Bár attól függ ki mennyit hajtja a motorját. 

Előzmény: wakond83 (2466)
wakond83 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2469

Üdv.

 

de az a wakond volt motorja, nem lehet elbontani sosem!!!

meg kell menteni!!!!

a membránt csak belinkeltem gyorsan sacc kb. mennyi lehet.

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (2454)
wakond83 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2468

Üdv.

 

csak olyannal menj, aki szemre, érzésre tudja, hogy jó-e!

 

Üdv.

Előzmény: Janiscara (2455)
wakond83 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2467

Üdv.

 

Zoli kihagyott egy alátétet:-)))))

viccet félre téve, meg kellene hallgatni, dekli nélkül is.

vagy az még jobb lenne, ha levennéd a szíjat.

 

Üdv.

Előzmény: Janiscara (2465)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!