van egy feleslegessé vált kartergáz olajleválasztóm, kínai gyártmány valami noname TWE felirattal, de Godspeed Project gyártja - vagy fordítva, mindegy :)
A kartergáz visszavezető csőbe kell beilleszteni, mielőtt a szívó oldalba belép, lecsapódik benne az olajgőz, víz és más trutyi, ezt elvileg visszavezetve elégeti a motor, delegtöbbször a turbó lapátokon, intercoolerben rakódik le. Nem lehet azonnal érezni a hatását, motor állapotától függően kell a cuccot üríteni, van leeresztő csap. Kiönteni nem szabad, erősen szennyező.
Ha valakit érdekel, jutányos áron átadom. Amazon.com-ról rendeltem kettőt, az egyiket a saját autómba építem majd.
A képen látható ezüst színben, minden tartozékkal ami a képen van, dobozában.
A terranoban kiengedett kupplungál zörög vmi a váltónál. Kinyomócsapágy vagy nyelestengelycsapágy? Ha nyelestengelycsapágy frankón szét kell dönteni a váltót? Csinált vki ilyet mekkora meló ez?
Sziasztok, keresek 1996-os TD27 motoromhoz a képen piros nyíllal jelölt alkatrészt, a légszűrő háztól a bal első sárvédő mögé kanyarodó műanyag beszívó cső. Ha van valakinek vagy tudtok bontásban lévő autóról megköszönném!
Nissan Laurel 2.8D autóból, (LD28), frissen felújított (új dugattyúk, gyűrűk, csapágyak, tömítések, felújítot hengerfej, új generátor belső), önindítóval, generátorral, adagolóval, és minden hozzá tartozó portékával (kivéve hűtő mert az rossz). Az autót 5 éve használom, de nemrég sajnos belémjöttek, már nem tudom megjavítani.
A motorcserét ha kell, itt helyben elvégzi az a műhely aki felújította a motoromat, még garit is ad rá.
Segítségetek kérném! Van egy 3.0 terranom 90-es évjáratú, ami valami gyújtásproblémával küszködik. Valamikor előjön, hogy van egy kis gyújtáskimaradás valamikor nem. Amikor előfordul akkor csak rángat, de érdekes módon olyan 2000-es fordulat környékén eltünik. Nem lenne valakinek valami tippje, hogy mi a retek lehet vele. Gyertya, elosztó, rotor cserélve van. Előre is köszönöm!
Sziasztok, tudja valaki hogy lehet leszedni a gyári tetősínt egy 1996-os Ford Maverickről. Nem látok sehol leírást és így nem férek be néhány helyre, ahol jó lenne. Pl az IKEA Örs vezér téri alsó parkolójába 2 centi miatt nem tudok beállni, mindig kívül kell parkolni és kirángatni a cuccot :(
Néztem a tetősínt de nem látok külső rögzítést, attól félek hogy csak belül, a kárpit alatt vannak a csavarok.
Sziasztok! Most lettem tulaja egy 1993-as patrol GR-nek. Szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e hozzá valahol fellelhető szerelési könyvet, valamint a képen megjelölt elem nevét szeretném megtudni, mert cserére szorul. Esetleg ha valaki meg tudná mondani, hol lehet ilyet jó áron beszerezni, azt megköszönném. Köszi a választ előre is
Sziasztok! Most lettem tulaja egy 1993-as patrol GR-nek. Szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e hozzá valahol fellelhető szerelési könyvet, valamint a képen megjelölt elem nevét szeretném megtudni, mert cserére szorul. Esetleg ha valaki meg tudná mondani, hol lehet ilyet jó áron beszerezni, azt megköszönném. Köszi a választ előre is
Segítséget szeretnék kérni... Az mellékelt képen látható műszer csoportot keresnék, ami működik. Vagy ha valaki ismer olyan valakit, aki ilyet tud szerelni, akkor az elérhetőségét.
Ennek a műszer csoportnak a kisebbik problémája, hogy a fordulatszám mérő mutatója és a sebesség mutató is ugrál (ez nem nagy gond), viszont ami elég idegesítő, hogy üzemanyag szinttől függetlenül a visszajelző lámpa folyamatosan világít.
Jap-ker-ben már voltunk, az ott kapható műszer csoport sem megfelelő sajnos.
Egyébként ez egy 2000-es évjáratú 2,7 TDi Terrano II Elegance.
Járt már vki úgy h szvárog az adagolóból a gázolaj? Ha megállok kb féltenyérnyi folt lesz alatta de több nem folyik ki. Vkinek van ezzel tapasztalata hol szokott engedni. A motor kulcsra azonnal indul és azonnal megáll.
Srácok tudja vki h a 3literes dízel terrano kézi váltójának végáttétele más-e mint a terrano I 5 sebességes kézijének áttétele? Ill. cserekompatibilis-e a 2 váltó.
Autópályán szeretném h egy kicsit gyorsabb legyen.
Én nem húztam le, de ahol az a cső a bemenő légcsőbe csatlakozik ott gyenge a bilincs és szivárog az olaj, végig a blokk oldalán lefelé a szervóhoz azon az oldalon. Ebből gondolom hogy sok olajgőz van a kartergázban.
Megérkezett a kartergáz olajleválasztóm (Amazon). 2 darabot rendeltem, egy lilát a saját Fordomba és egy ezüstöt (hátsó szándékkal). Teljesen zárt henger, alján lecsapoláshoz egy 12-es gumigyűrűs csavar, tetején 2 könyök csatlakozó, oldalán kukucskáló - retekszintmutató. Nincs benne kicsapódást segítő rács vagy kanyar, ahogy pl más leválasztó leírásban szerepel, valójában belül teljesen üres. Majd csinálok saját képeket róla ha valakit érdekel.
valójában egy kínai cucc dobozára ez van írva T.W.E. "Motorsport Quality 2003 Advanced Lühejin Jiyoutouqihu" LOL. Árához képest igényes, minden része alu kivéve a csatlakozókat, azok réznek vagy bronznak tűnnek. Szerelékeket adnak hozzá, csavarok csőbilincsek tartókonzol miegymás.
Beszereléshez a kék áttetsző szilikon (szerintem műanyag) csövet le kell cserélni komolyabb benzincsőre vagy hűtőcsőre, mert leírások szerint a motortér melegében hajlamos megolvadni, összeesni.
Most már csak a szívó oldalt kéne kitakarítani és ezt beszerelni.