Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2017.11.18 0 0 10205

A Doberdós fordulás nem lenne rossz a 12-esnek se (meg 26-osnak, ha valami csoda folytán újraindulna), mert jelenleg a Klinkától a Derék utcára csak kerülővel lehet menni. Vagy egy TEVÁS, Augusztás kitérő a 12-essel vagy Temetős, Kassai utas kitérő a 22-essel.

Előzmény: marky-511 (10202)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.18 0 0 10204

A minap a Hatvan utcán járva láttam egy táblát kitéve valami Hatvan Corner nevű épületről, ami az elkerülő folytatásának a helyén van kitéve. Ez azt jelenti, hogy nem lesz folytatva az elkerülő a Mester utcáig?

marky-511 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 10203

A buszsávból lehet majd balra kanyarodni, a terveken is úgy ábrázolták.

Előzmény: ARC187V (10201)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 10202

https://www.google.hu/maps/@47.5612532,21.623515,3a,75y,295.8h,71.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sy8__aGlupy_wcZwVc4waVA!2e0!7i13312!8i6656

 

Térképes illusztráció a régi fordulóhoz. Ma már nehezen vehető ki hogy ott meg tudott fordulni egy busz, pedig de :)

De volt olyan, hogy valamelyik okos oda parkolt, amiatt ki kellett menni a Doberdóra.

Előzmény: marky-511 (10200)
ARC187V Creative Commons License 2017.11.17 0 0 10201

Sziasztok a 19.es hogy fog a piac utcára fordulni,mikor 1 irányu lesz a kossuth utca?ha ugy ahogy eddig akkor nem sok értelme lesz az 1irányositásnak.meg a merci citarokkat miért nem járatják mert szerintem lenne helye a városban.

marky-511 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 10200

Ahol most a megálló peronja van, és mögötte parkoló. Régen mindkét öbölben tilos voltmegállni, a busz ott fordult vissza. Nagyon régen még a 10-es is.

Előzmény: Adambence (10199)
Adambence Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10199

A 26-os anno hol fordult meg az Augusztánál? Vagy hogy volt régen?

Előzmény: marky-511 (10191)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10198

Csúcsidőben biztos nem, mert nem tudna kikanyarodni a Határ útról úgy 5 percig :)

 

Az ipari parkkal viszont egyre nagyobb forgalom jár, és előbb-utóbb zavaró lesz, ha az utat elállja egy tolató busz. Jó lenne, ha legalább tervben lenne valami alternatíva erre a helyzetre.

Előzmény: Econell99 (10197)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10197

Még azt is el tudnám képzelni, hogy néhányan még a Sárga dűlőre is kimennének megfordulni, ha tényleg ilyen rossz ot a helyzet. :)

Előzmény: marky-511 (10195)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10196

Ha jól emlékszem, akkor egy sima 46-os volt reggel a Nagyállomás felé.

Előzmény: marky-511 (10195)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10195

Nem nagyon tudnak mit tenni, más telkére nem építhetnek buszfordulót. Azért lenne jó tudni, hogy terveznek-e valamit a 4-es út és a Határ út kereszteződésébe (remélhetőleg körforgalmat), mert eleve nagyon gáz ott a helyzet.

 

Én csak 46E-n láttam eddig csuklóst. Mikor ment 46Y-n? Az tényleg elég necces lehet, de hallottam már olyat, hogy segítő személyzetet kért valaki a tolatáshoz. Azért is necces, mert sokszor beparkolnak abba a kis beállóba. Olyankor még nehezebb ott megfordulni.

Előzmény: Econell99 (10194)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10194

Azért ez elég gáz, hogy ilyen még előfordul 2017-ben. És mit csinálnak, amikor csuklós megy 46(Y)-nak? Mert néha előfordul.

Előzmény: marky-511 (10193)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10193

Betolat ebbe a kis sikátorba. Valamikor szép kis forduló volt a helyén, csak megvették a telket, a tulaj pedig elbontatta az utat. Ez még valamikor a '90-es évek elején történhetett. Szemben még látszik a régi megálló, a volt iskolánál.

 

Tudtommal a 39-es is Y-ban fordul, de ott kevésbé zavaró, mert jóval kevesebb az utasa, ritkábban közlekedik, és a Sárga dűlőn sincs akkor a forgalom mint a Határ úton.

Meg egy időben a 7-es is, amikor a Balaton utcán volt a végállomása, a Sikátor közbe tolatva fordult meg. Ha csuklós került valami csoda folytán a 7-esre, a Csordás - Tégláskert - Halász utcákat járta körbe.

Előzmény: Econell99 (10192)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10192

Egyébként tényleg, a 46-os hol fordul vissza a Határ úton? Nézegettem már Google térképen, de nem láttam ott fordulót sehol.

Előzmény: marky-511 (10191)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10191

Ahhoz a Határ úti "fordulóval" is kellene kezdeni valamit. Legalább egy olyan megfordulási lehetőséget kellene biztosítani, mint anno a 26-osnak a tüdőklinikánál. A szólók is nehezen fordulnak meg, pláne sötétben. Nem tudom, terveznek-e valamit, legalább egy körforgalom jó lenne a Határ út és a 4-es csomópontjában. Nem csak a 46-os miatt.

Előzmény: KSKs (10190)
KSKs Creative Commons License 2017.11.16 0 0 10190

Azért a 43, 46 meredek :D

A másik kettővel egyetértek.

Nyilván a 47Y mai formában sem a legjobb, és az Epreskert utca kiszolgálása sem, de ez külön történet.

A Határ úti IP felől érkezőknek nem artenatíva egy Tócóskerit kitérő a Nagyállomás elérése érdekében. A a főbb köztes pontok ill. végpontok közt nem lenne utas a nagy betérések miatt.

Ha már mindenképp a 46-ost össze akarod valamivel kötni, az a pl. 18-as. Kb mindkettő órás ütemű csúcson kívül, csúcsban a fél órás követés elegendő (sőt kínálatot ad a Monostorpályi útra), így a két járatból tudsz egyet csinálni. 

Alapvetően az jó gondolat, hogy 46+46Y ne legyen.

Előzmény: Econell99 (10186)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 10189

Jó lenne, csak előbb legyen ott egy rendes végállomás indítóhelyiséggel, nem csak egy földbe ásott oszlop egy parkoló közepén.

Előzmény: Econell99 (10188)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 10188

De legalább a 10-es és 42-es meghosszabbítása indokolt lenne a Repülőtérig.

Előzmény: marky-511 (10187)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 10187

A déli ipari park kicsit lejjebb lesz, kb. a Hosszúpályi úti kereszteződés szintjében, oda szvsz új viszonylatot fognak vinni. Remélem, nem csak a Nagyállomásról fog indulni.

Előzmény: Econell99 (10186)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 10186

A jövőre vonatkozóan nem tudom mik a tervek, de ha Mikepércsi úton tényleg megvalósul majd az új ipari park és irodaházak, a repülőtér forgalmának növekedéséről nem is beszélve, akkor a 44-es busz nagyon kevés lesz oda. Létre lehetne ott hozni egy végállomást, rendes buszmegállóval és busztárolóval.  Én így tervezném oda a járatokat:

10: Repülőtér - IT Services Hungary Kft.
Ez a járat messze a legjobb lenen a Mikepércsi útnak, a Repülőtérnek, és a jövőbeli ipari parknak és irodaházaknak.

 

 

42: Repülőtér - NYIP
Itt egy összekötőút kellene a Repülőtér és a Balaton utca között. A képen igyekeztem annyira kihúzni az útvonalat a Repülőtér közelébe, amennyire csak lehetett.

 

43: Repülőtér - Auchan Áruház

Erre azért lenne szükség, hogy a Szávay utca is el legyen látva, valamint a Csapó utca - Dobozi lakótelep környéke is.

 

46: Repülőtér - Határ út
Erre azért van szükség, hogy a Tócóskert is összeköttetésben legyen a Repülőtérrel, valamint az Epreskert utca is kapna egy értelmes viszonylatot.

 

marky-511 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10185

 

Szerintem lett volna (és lenne) forgalma úgy is.

Persze hogy lenne, elég megnézni, hány iskolát érintene. Szerintem a parkolóhelyeket féltették, a mostani egyirányúsításból meg eleve rosszul jöttek volna ki.

 

És a Senger téren is mi értelme van annak, hogy a 42-45-46 buszok nem a troli megállójában állnak meg, mint minden más?

Ez is téma már a Segner tér átépítése óta. Nem tudom, miért nem lépték meg; bár amilyen kavarodás lesz ott a Petőfi téri építkezés miatt, talán jobb is.

Előzmény: Econell99 (10183)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10184

És a Senger téren is mi értelme van annak, hogy a 42-45-46 buszok nem a troli megállójában állnak meg, mint minden más? Az a néhány járat már igazán nem jelente gondot, az út melleti megálló meg megmaradna helyközi megállónak.

Előzmény: marky-511 (10182)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10183

Szerintem lett volna (és lenne) forgalma úgy is.

Előzmény: marky-511 (10180)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10182

Szerintem maradni fog egy kanyarodósáv a buszoknak. Van már ilyen a Segner térnél, és lesz is a Klaipeda - Szent Anna kereszteződésnél. Sőt, elvileg a Klaipeda - Kossuth kereszteződésben is lesz balra kanyarodó buszsáv, nem mintha bármelyik viszonylat azon az útvonalon közlekedne. Hacsak be nem engedik a belvárosba átmenetileg a helyközi buszokat.

Előzmény: Econell99 (10181)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10181

Ha egy irányú lesz a Széchenyi, akkor a Nyugati kiskörútról a Széchenyire nem fog tudni balra kanyarodni a 42-es, az átépítés után, tehát maradni fog az, hogy a Hatvan utcáig kell majd mennie.

Előzmény: marky-511 (10180)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10180

Egyébként kár, hogy csak félig érinti a 19-es a Miklós utcát.

Máshogy már nem is nagyon tudná. Volt róla szó, hogy oda-vissza a Miklós - Szent Anna utcán közlekedjen, még tizen-akárhány évvel ezelőtt, de nem lett belőle semmi.

 

mivel a Széchenyire az állomás felől nem fog tudni kanyarodni

Miért?

 

Előzmény: Econell99 (10179)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10179

Én azt tudom, hogy azzal nincs kiszolgálva, de ezzel odafent nem igazán foglalkoznak. :D

Egyébként kár, hogy csak félig érinti a 19-es a Miklós utcát.

A 42-esnél pedig esélyes, hogy majd a Hatvan utcán fog menni az kiskörútra, mivel a Széchenyire az állomás felől nem fog tudni kanyarodni. De ezt persze akkor, ha már a Nagyállomáson lesz a helyközi is.

Előzmény: marky-511 (10178)
marky-511 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10178

Amíg a buszvég a helyén van, addig a 42-est nem hinném, hogy áttennék a Hatvan utcára. Mellesleg az, hogy keresztezi a Miklós utcát, még nem szolgálja ki. A 19-esnek ott kell maradni, szerintem még használni is fogja valamelyik - jelenleg parkolónak használt - megállót is, a későbbiekben jó lesz átszállási pontnak, ha az elkerülőn közlekedni fog valami.

 

A 43-as indulhat a Doboziról, az Attila térről, vagy az Irinyi környékéről, ha járható lesz. Talán az Attila tér a legesélyesebb.

 

A Szent Anna utca ellátottsága már a 4-es villamospótló megszűnése óta ilyen, az ott lévő iskolák miatt nem is nagyon szeretnék, ha a parkolókat fel kéne áldozni egy megálló kedvéért. De legalább az Attila tér felőli része ki van szolgálva.

Előzmény: Econell99 (10176)
Econell99 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10177

És vajon mi lesz a 43-assal mi lesz? Az se lesz problémamentes.

Econell99 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 10176

Az átépítés után én úgy tudnám elképzelni, hogy a 42-es a Hatvan utcáról fog a Nyugati Kiskörútra és onnan fog menni egyenesen a Nagyállomás felé. Erre majd ráfoghatják, hogy ki van szolgálva a Miklós utca. Egyébként a Szent Anna utca kiszolgálása is botrányosan sz@r.

Előzmény: marky-511 (10173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!