Elsőnek úgy volt hogy hitelre veszek egy újat és beszámíttatom.
De mikor tájékozódtam a könyvelőmnél kiderült hogy hitelt nem lehet.:(((
Na akkor kinéztem a rengeteg hahu-n lévő ből egyet.Egy vasárnapi napon elautóztam 250 km-t megnéztem. Majd kis várakozás után mikor elvitte egy vevő az SV-met megalkudtam rá és annyira rendes volt az eladó (ő hozta be digóból csak nem gondolta mennyire nehéz eladni egy japomániás piacon) még le is szállította nekem.
Mindenkinek szeretném megköszönni a bíztató hozzászólásokat. Nagyon jól esik, hogy ilyen sokan próbálnak tanácsokkal, tapasztalatokkal segíteni.
Először is sikerült a műszaki dolgokkal kapcsolatos aggodalmamat, kételyeimet, elhessegetni. Soha életemben nem láttam még olyan motort, amibe 80e km. van! Ez egy igazán meggyőző érv, hogy a 3 hengeres motortól nem kel félni. (köszönöm csibu955)
A fokozatosság! 35 évesen nem gondolom, hogy nem ismerem a korlátaimat. Soha életemben nem voltam felelőtlen, meggondolatlan ember. Ez persze nem jelenti azt, hogy kezdő motorosként 1050 cm³ motorral kellene kezdenem ezzel én is tisztába vagyok.
meglátni és megszeretni, egy pillanat műve volt.
A hirdetésben szereplő gyönyörűség több szempontból is megfelelő lenne a számomra. Elég jó ár, kevés km., pöpec állapot, ..és a kék a kedvenc színem! :-)
Ma32: te nem kintről hoztad a motorodat? Ha igen, akkor honnan? Mikor? Hogyan? Mennyiért? Stb ..Minden részlet érdekelne.
triple1050: nagyon köszönöm, hogy a saját motorodat ajánlanád fel kipróbálás céljából, de sajnos 350km. lakom Budapesttől, így ez kivitelezhetetlen. Azért még egyszer nagyon köszönöm!
ui.: még mindig várom a hirdetésben szereplő paripáról a véleményeket. Személyesen nem ismeri senki?
köszi Csibu ! ez jól esett...ja-ja nem is arról van szó, hogy nem bírom(tudod az én drága tigrisem milyen kényelmes), csupán azt szerettem volna jelezni, hogy az ilyen amatőr, motorozni nagyon szeretőnek mi lenne a véleménye a márkáról...ahogy a nekem való idő eljön máris jelentkezem és veszünk finom mustárt a szomszédodnál, a határon túl...:)))
Üdv tamozsnyik! Kinézetre rendben van a kék álom. Kezdésnek lehet hogy tényleg sok a speed, nem a lóerő miatt hanem a nyomaték miatt ami nagyon hamar és durván jön, pikk pakk elemeli az elejét gázra rákuplungolás nélkül még 3dik ban is ha akarod. De ha agyban ott tudsz lenni és finoman bánsz vele akkor nem lehet gond. Ha gondolod valamelyik nap kipróbálhatod az enyémet már ha budapest jó helyszin, és meglátod hogy elbirsz e vele. Én SV 650nel kezdtem, utána átültem hayabusára és gyorsan összeszoktam vele, csak sajna ellopták. Úgyhogy bosszúból vettem egy speedet:) és nem bántam meg. Most 14000km van benne, és olajcserén kivül nem volt hozzányúlva. Alkatrész van az ebay-en dögivel hozzá.
Én eléggé nagyot léptem 125 utcai motor, Cr 250, majd jött a 955, egy ideig gondolkoztam, hogy lehet nem kellene ekorát lépni, de a túrázásokhoz azért nem árt a nyomaték, főleg jól megpakolva. De kimotorozni nem tudnék egy 675-öst, max egyenesben :D:D
A frontózás időkről én sem hallottam sok jót...sokat rontottak a Triumph hírnevén.
Más:
Ma már nem bírtam magammal, jó idő volt, több mint 4 hónap állás után úgy indult a gép ahogy elvártam, pöc-röf.
PatóPali: Petikém annyira azért ne szerénykedj :D napi 6-700km-t simán teljesítesz. Vagy még többet is! Remélem lassan elnéztek felém.
Én ugyan nem vagyok olyan profi motoros, mint az itteni barátok, nekem egy tigrisem van (955i), de visszautasítok mindenfajta alaptalan véleményt a Triumph-okról. Szoktunk gurulni együtt jópáran Triumph-fal, nekem még senki nem mesélt ilyen dolgokat ... tehát: vegyél nyugodtan - nem bánod meg...(persze jó tudni az előéletét).
Na ja..........vannak mocskosul olajevő cbr-ek,meg váltószéthulló kawák,fesszabályzós suzukik dögivel.Bár ezek mind rendben vannak csak az az egy triumph kinyuvad akkor mind széthullik.Muhaha.:)))))))))))
Kering egy vidi egy 1200 daytonáról, ahol szétszált a henger valóban, a 90 évek elejéről. De a végén leírták, hogy meg lett csináltatva, bár gondolom blokkcsere, és utánna hiba nélkül használták. példa haver venni akart egy R6-os yamahát és a próbaóton történt meg ugyanez. Sajnos bele lehet nyúlni....használt motort azért használt motor.
Érdekes dolog ez a japo mániásoknál.Annyira kevés triumph fut a magyar utakon hogy szerintem szinte senki nem látott meghibásodott triumph-ot.:))))))))))))A középső hengeres sztorival engem is riogattak..............asszem egy db gépen alapul és az ha jól tom 4 hengeres volt és külföldről jött.
Viszont a speed-et nagyon megfontolnám.Kezdőként nem egy 130 lovas igazi energiabombára ülnék.De te tudod.
Jó a gondolkodásmódod :D!!! Csak így tovább, a Triumph blokkokkal nincs gond, biztosan van, volt, lesz olyan amivel volt már baj, meg biztosan lehet olyat venni amit nagyon agyunütöttek, vagy nem szervizelték stb...
955 Rs-em van, nem is gondolkozom más márkában. A közelebbi baráti köröm nekem is japós de hát ez van...10 éve még nagyon nem volt a köztudatban a Triumph, sőőt sztem amióta kihozták az 1050-es blokkos gépeket, illetve a 675-ös és a speed is megnyert sok összehasonlító tesztet azóta veszik többen és azóta tudnak róla többen magyarországon. Eger környékén van egy baráti köröm, na ott csak európai motorok vannak, senkinek esze ágában sincs japót venni.
Az, hogy mi romlik el rajtuk az mind kamu...hülyeség. Persze abban van igazság, hogy nem kapsz hozzá minden sarkon alkatrészt, viszon az új árak nem drágábbak mint bármelyik japóhoz, és a kereslet sem akkora, tehát elvileg ugyanott vagy :). A 955-öshöz az ebay-en már van minden, szinte fillérekért, az 1050-t nem tudom.
Jaa az én gépemben 80e km van, ami nem sok de több mint a legtöbb japóban, bármikor bárhová el indulok vele. és persze 3-4 hónap állás után is egyből indul, nem úgy mint pár japó gép :D
Ha nincs ellen kifogásotok, akkor csatlakoznék a topichoz.
Több éve már, hogy készülök motort venni, de mindig közbeszólt valami.
Legelőször, mikor megláttam a Triumph Speed Triple-t rögtön beleszerettem, és tudtam, hogy egyszer nekem is ilyen motorom lesz. A sportos formája, a gülü szemei, a dupla kipufogója, a kerekei, stb.stb. az egész motort egyedivé és különlegessé teszi.
Na mostanra összejött egy kis kavics, csak az a baj, hogy egy kicsit elbizonytalanodtam. Minden nagyon oké, még mindig nagyon szép és nagyon tetszik a speed, Ő A NO.1.
Az a helyzet, hogy körülöttem csak japofanatikusok vannak. Na ők folyamatosan negatív dolgokkal riogatnak: nagyon sok probléma van a 3 hengeres blokkal. A főtengely középső része meghibásodik. Ne vegyél 3 hengeres motort, mert nagyon meg fogod bánni, nincs hozzá alkatrész, nehéz szervizelni.
Na ezekre a kritikákra szeretnék választ kapni. Ugye nincs igazuk! A Triumph Speed Triple az álmom! Kérlek benneteket, segítsetek!
Ja, a Street Triple is nagyon tetszik Ő A NO.2. Lehet, hogy ez még ideálisabb lenne, mivel kezdő motoros vagyok. Erre is várok észrevételt.
Találtam egy kék csodát. Valaki nem ismeri véletlenül? Győr környéki (Csorna). A 3000 km. egy kicsit hihetetlen?! Azt írja az eladó, hogy lejárt külföldi okmányokkal rendelkezik. Kíváncsi lennék, hogyan működik, és mennyibe kerülhet ennek a gyönyörűségnek a forgalomba hozatala.
A mocival kapcsolatos mindenféle észrevételekre lennék még kíváncsi.
Hát az enyémen ilyen dolgok, hogy digitális ... nincsenek,meg köridőmérő...(úgyhogy nem tok segíteni.).Viszont ez még egy indok hogy egyszer meg kell lesnem a gépedet.egyszer....
Köszi a gumi infót, megkérdem majd hogy mi a választék. Én sem száguldozom állandóan, de a speed gyorsan huligánkodásra kényszeriti az embert, jó néha az adrenalin fröccs:). Március 15.-e 4napos ünnep lesz, ha ráértek valamelyik napon a 4 közül mehetnénk egy tavaszköszöntőt.
Én mentem volna kevesebbet is de ezek a srácok aszondtál lájtos téli lesz a tempó.Oszt nem volt az.De legalább megtudtam hogy a kék ledsor a műszerfalon működik.:)))))))))))))))Mostmár csak azt kéne tudnom hogy a sok firlefrancos dolgot hogy tom állítani a műszerfalon................köridőmérő és társai.:)
Én meg már azt hittem egyedül vagyok megbolondulva ezzel a 190-200 körüli "bejáratással".Viszont tény hogy nyár közepén nyugodtabban közlekedek.Na nem azt mondom hogy ilyenkor elmebeteg módjára száguldozok, de csak előbújik a kisördög belőlem.:-)
Brian, az tényleg korrekt csávó.Én is rendeltem tőle, minden OK volt!A kepesmotor.hu-n szokott hirdetni.
Hát a mögöttem jövő Z1000-eses srác aszondta a 2/a-n dobott egy 20 centit rajtam a vonal úgyhogy csúszkált.:)))))A sportmotoron keresd brian-t a motorgumik topikban.Elég jó készlet szokott lenni mintás pályagumikból neki.Én vettem előre egy D211-est a gyári qalifier helyett az még bir szerintem egy 2000-et és megy fel rá a másik.A háta még jó eléggé egy majdnem új pirelli rosso van fenn.Ha az elkopik nyár közepére megreszkírozok hátra is egy D211-est.Kérdéses mert csak 190-esvan belőle és hogy mennyit bir.Tapad nagyon a kopást kell tesztelnem.
A 2/a nagyon faja volt, jöttem rajta 180-200at nekem nem volt gondom csúszkálással a nagyivű kanyarokban. Az egykerékkel még én is óvatosan bánok, mert a hátsó gumám közepe már avétos és pikk pakk elforog. Nem tudtok olyat pest környékén, aki alighasznált sportgumikat árul, mert találtam egy srácot keszthelyen aki 18000 ért adja párban a pályán 1-2 kört futott gumikat. Jó lenne ha volna közelebb valaki.