A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Biztos fura egy DBR nyelvezete, de ennek az értékhatára a járműszám és időszak szorzata, melyből egy ütem pl. a 10 csuklós. De éppen 15-öt is le lehet hívni csak akkor rövidebb időre.
Ehhez képest szivárognak be az SKN-ek az állományba, amik a TTP-hoz tartoznak.
Ja, az MHU-s tender az ekr-en még mindig a csodálatos nevű "Elektronikus katalógus előzetes benyújtási, teljesítési és folyamatos csatlakozási lehetőség biztosítása szakasz"-ban van, miközben a ted-en már eredményt hirdettek rá. Viszont az az eredményhirdetés is érdekesre sikerült: a szöveg alapján az MHU-s tender eredményhirdetéséről van szó, viszont lejjebb már gyanúsan a másik tender adatai találhatóak.
Az elmúlt időszakban (1-1,5 év alatt) egy kísérlet volt szolgáltató váltásra, az a hír járja,járta, hogy a víztorony körül épített majd " nem tervezetten lebontott" kerítés alapzat közbeszólt és kőbányai Solaris U10-esk lennének a rendszeresített típusok.
(Amikor először dolgoztam a vonalon, akkor azt abban a tudatban tettem, hogy utoljára is, mert másnaptól más szolgáltatóé lesz, akkor épp egy SKR-es Mercivel csináltam és az volt a másik kocsi is ami kint volt.)
Ami arra a vonalra több mint elég lenne. Ha nincs elegendő kiadható a "midikből" akkor jön a szóló volvo-k valamelyike Kőbányáról, ha az sincs elegendő, mert a 95/195 nagy része abból van mostanában kiadva ami a trolit illeti, akkor hétvégén a 105/210/210B-ről, a 91/191/291-ről fennmaradt SKR-ek is lehetnek kint, én személy szerint a troli mindhárom típusával csináltam már. Volt olyan nap, hogy két típussal is dolgoztam.
Mi lett ez az "úrizás" (MFW-NCZ mentesítés) a 121-en szombat óta? Midi helyett szóló hétvégén, hétköznapokon meg AA DR-ek meg SKR-ek? Készítik a népet a vonal meghosszabbítására?