Elég érdekes dolog történt tengap, leugrottem Fehérvárra , semmi gond nem is volt végig pályán szokásos nyugdíjas 120 tempóban a kis A4 1.8T (1997, B5) -mel. Megálltam egy fél órára és mikor újra indulni szerettem volna a fordulatszámmérő teljesen megbolondult...csináltam egy videot alább. Valaki tud esetleg orvoslást erre a gondra, vagy bármilyen ötlet mi lehet?
Elindítom a motort és mint az óramutató felmegy ameddig tud...magyarul kiakad, majd leálításkor szépen visszakerreg , nincs hangja, hazafelé így jöttem végig semmi más nem volt , néha a (Km/h1) kigyullad a komputeren (fogalmam sincs hogy van -e köze hozzá)...minden esetre nagyon bosszantó...
Üdv uraim!segítségeteket kérem abban hogy szeretném lefesteni az audi a4 b5 avantomat ami tipushibaként az üveg tetejénél két oldalt rozsdásodik és az egyik hejen már be is ázik.a gondom az hogy a rozsda kiölése miatt ki kellene venni a tetőn lévő műanyag sínt ami a tetőcsomagtartó melett az autó elejétől a végéig tart,csak az a baj hogy a fesők nagy része azt állítja hogy ezt nem lehet anékül kivenni hogy ne törjön ell!valakinek sikerült már valamijen uton módon kivenni ezt a műanyag szinrefújt takaró lécet ami állítőlag azért van hogy a tető ponthegesztéseit eltakarja!!!!! előre is köszi a segítséget!
Korábban kérdeztem az a4 b5 -be hol található a külső hőmérsékleti jeladó kaptam is választ többet is ugyebár a hűtő és a lökhárító között kéne lennie.
Kiderült, hogy nem én vagyok hülye azért nem találtam meg mert nem is volt meg rajta. Most viszont szereztem egyet, bele akartam rakni a hűtő elé fel is raktam csakhogy nem találom meg, hogy a csatlakozóját hová kéne bedugnom.
Valaki esetleg meg tudná mondani, hogy pontosan hol találom a csatlakozó helyét, esetleg valami nem túl feltűnő helyen lehet?
Köszönöm sz infót, bár ahogy írtam ha hátul nem jön ki semmi akkor nehéz lesz a folyadékot egy edényben felfogni :), valahol a műszarfal mögött és a küszöb mentén mehet a cső vagy eltört valahol a műszerfal mögött, vagy pedig még a motortérben...próbálgatni nem érdemes szerintem, nehogy valami zárlat legyen, időm lesz jobban megnézem addig a hátsót hanyagolom. Ezekszerint neked nyilván 2 motor 2 tartály, szerelhetőség szempontjából nyilván jobb, de 1 hibával több.
Ha el van törve vagy szét van csúszva a cső akkor vhol jelentkeznie kéne vízfolyásnak...
Azt csinálnám, h teletölteném a tartályt, hátul felfognám egy edényben a kilövelt vizet, majd ezzel feltölteném újra a tartályt, ha van hiány akkor valahol szökik..
Már ha jól értelmezem a problémát.
Egyébként 97-es A4 Avantom van, annak hátul van a hátsóablak tartály, bár ez TDi, ezekszerint ebben is jobb mint a benyás :D
Bocsánat elírtam, nem az A oszlopban, hanem az a oszlop környékéről jött a hang, mint amikor a cső elvan törve és mellette nyomja a vízet valami mögé. Hátul sem levegő sem semmi nem jön. Egyébként a tartály meg elöl van.
Sziasztok! valaki segítsen! a hátsó ablakmosónak hol megy el a csöve? kipróbáltam hátul és valahol az A oszlop környékén csobogó hangot hallottam, nem tudom hogy pontosan hol, de nagyon remélem semmi elektromos dologhoz nincs közel :S:S:S egyáltalán eltörhet vagy bármi a cső ott? vagy közvetlen a szivattyúnál folyik ki és csak behallatszódik az utastérbe? :S kezdek aggódni. Audi a4 avant /b5/ 1999 1.8 T
Köszönöm a választ, digit órám van de az ablaktörlőkaron nincs kapcsoló, csak felül 1db 3 állásos azzal meg a szakaszos törlést lehet állítani úgy tudom:S lehetséges hogyk icserélték a műszerfalat vagy a kormányt? de igazából minden tökéletesen működik.
A pillanatnyi fogyasztást elvileg az ablaktörlő karon lévő fel-le gombbal tudod megnézni. Ha analóg óra van benne, akkor a tekerőjét kifelé húzva abba az irányba fordítva tartot amerre állítani szeretnéd. Remélem tudtam segíteni! :)
Egy 2002-es A4 1.8 T -m van, nemrég vettem. 1 hétig semmi baja nem volt csak lemerült az aksi. Aksi csere után reggelente nagyon nehezen akar beindulni. Kb. 4-5x próbálkozom az indítással mire beindul és 1-2 percig nem lehet a gázpedálhoz sem érni, mert azonnal lefullad (van amikor magától is), de ezt csak akkor csinálja, ha ki van hűlve a motor. Amíg meleg a motor addig pöccre indul és semmi baja. Hideg indításkor a fordulat 800-on van és nekem elég kevésnek tűnik, szerintem 1000-en kéne lennie minimum. Még annyit, hogy amikor végre beindul és gázt adok (üresben van az autó), akkor késve reagál a gázadásra (1-2 másodperc). Hallottam egy olyat, hogy valószínűleg aksi csere miatt elvesztette az autó az alapbeállításokat és ezért nem indul rendesen hideg motorral. (Az új aksi rendben van, töltés is renben van. Folytószelep kitakarítva.)
Sajnos nem értek hozzá, de remélem itt talán válaszokat kapok.
sziasztok! most vásásroltam egy 1999 audi a4 avant b5 1.8 T /150Le nem quattro/ -t. Nagyon csini állapotban van kívül belül. szépen megy, viszont egyik problémám, hogy hazafele úton elromlott a km-óra, leeseik álló helyzetben 0 alá, és kb 50-60as tempónál 30-at mutat :( :), a másik, hogy a vízhőfok először nem ment fel csak 70-ig, mostmár feljebb megy 85-90-ig, tovább nem de sűrűn kapcsol a venti, meg ingadozik. ez talán termosztát lehet? harmadik meg mikor menet közben megyek ugye gyorsítok és leveszem a gázról a lábam egy ilyen fütyülőkerregő szerű hang jön elő/ha nem kuplungolok akkor is/ erre azt mondták páran hogy a lefújószelep lehet. a negyed problémám, hogy az lcd kijelzője, osztott 2zónás. a felső egyáltalán nem működik az alsó meg elég halvány, meg nem tudom hol lehet pl az órát beállítani vagy a pill.nyi fogyasztást nézni. Tippeket előre is köszönöm szépen. :)
Sziasztok.Azt szeretném kérdezni hogy 2005-ös évjáratú B7-es kasznis Audi A4-be gyári telefontartó van beszerelve.Próbáltam leszedni de akkor két hatalmas lyuk tátong a felfogatásoknál.Lehetséges hogy más telefon kihangosítót kössek össze vele ill.milyen megoldások vannak arra hogy tudjam hsználni a gyárit de ne ezzel a tartóval mert ebbe nem is passzol a telefonom.Köszi.
Van egy olyan próblámám, hogy amikor beindítom az autót, egyből kiírja a kijelző, hogy "OK", pedig akkor kéne írnia amikor már beteszem "D"-be. Ez most második alkalommal fordult elő, és ilyenkor a kijelzőn nem írja a sebességfokozatokat" P-R-N-D-4-3-2" és tiptronicra és a 4-3-2-re sem reagál, akárhová kapcsolok olyan mintha "D"-ben lenne és az első sebességfokozatot 2-2200ig elpörgeti és csak utána vált tovább. Valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Erre a kérdésre én is várom a válaszokat, mert az ablaktőrlő bajuszkapcsoló végén nekem sincsennek gombok. :(
+Az enyémbe a gyári Concert Cd ljátszó van és ha hozzájutnék egy gyári navihoz, akkor nekem szükséem lenne egy olyan beépítő keretre, amivel a klímakezelő panel teljesen lecsúszik (a mostani üres helyére) hogy legyen elég hely a navinak?
+ még egy kérdés, a 2001-ben gyártott audi A4 (B6) az normálsi, ha olyan a jobb oldali bajusz kapcsoló, hogy csak simán abalktörlőt és mostót tudsz vele vezérelni? számítógép navigálásosgombok nincsenek rajta? csak anynit mutat a kocsi, hogy menyni távolságot tehetek még meg, pillanatnyi fogyasztást meg ilyeneket nemtudok kapcsolni a bajuszkapcsolóból adódóan. (lehet kicsit érdekesen fogalmaztam, már késő van, msotértem haza a melóból) :D
Sziasztok! Remélem jó helyre írok! Nos következő a helyzet, 2002-es Audi A4 tulaj vagyok (2.0 Benzin) mostanában ha hidegen elindítom az autót akkor az alapjárat pár másodpercig szép egyenletes (1000 fordulat/perc gondolom a szivató <vagy nem tom ebben még van-e> miatt van akkor ilyen magasan) eddig semmi gond majd miután eltelik pár másodperc akkor elkezd döcögni a motor az alapjárat fel alá ugrál 800 és akár 2000 között is majd ezt csinálja egy pár másodpercig 2-3-4 max 5 és utánna szépen beáll 1000-re majd szépen legyem 800 ra ahogy illik.... Továbbá miután elindulok az autóval a benzin mutató és a kilóméter óra hülyeséget kezd mutatni. Benzin mutató egyik pillanatban azt mutatja, hogy full tei másik pillanatban tankoljak mert üres és ezt így fel le (illetve a számítógép is ezt mutatja hogy ugrál a megtehető távolság)... és egy idő után abbahagyja, a Km.óra meg vagy a pontos sebességem mutatja vagy elkezd fel alá ugrálni vagy abszolút nem mutat semmit. A kérdés, a motor össze vissza mozgása és a mutatók mozgás összefüggsében lehet egymással és esetlegesen a számítógép a hülye? (hozáteszem a kocsi semmi hibát nem ír ki, még ha rá van dugva gépre akkorsem) Vagy két egymástól különálló hibáról beszélünk és a motor teszem fel javítható valami szelep vagy akármi cserével? A Választ előre is köszi!
Sziasztok van egy kis problémám az automal a4 1.8 t 2002 es menet közben egyszer csak vilog a chek lámpa és elkezd rángatni az auto . Meg köszöném ha valaki tudna segiteni gépen volt semmit nem talált. Én gyujtótrafora gondolok de ez csak az én gondolatom.
én is most szívok egy fiatalabb a4 izzításával, bár nekem zárlat miatt ment el valami. ha le van véve a vízhőfok jeladó csatija, akkor van izzításom. nézd meg első körben a reléket, biztiket, mert lehet hogy annyival megúszod.
Ilyen melegben nem is fog izzitani szerintem... Úgy probáld ki, hogy adsz neki külön áramot ha kivetted, és akkor látni fogod hogy felizzik -e vagy nem...
reggel neheten indul megnéztem az izzító gyertyákat azok jók de viszont egy gyertyát kivettem ráraktam pipát, rá raktam gyujtásta és nem izzít mind a 4 pipánál megnéztem nincs izzítás sehol.
Ma kormány gömbfejet cseréltem, és azt vettem észre hogy az axiál csuklónál folyik az olaj, szerintem szervó olaj. Mi lehet ennek az oka? A4 B5 1,9TDI 110ló