Az automata kérdést egy kicsit rendbe kell tenni, mert elég téves infók mennek körbe.
Mint minden automata váltóban, ebben is van olajszűrő. Ezt viszont csak "komolyabb" bontással tudod cserélni.
Ha érdekel a gyári szám, akkor itt megtalálod:
ZF 4HP20-as váltóba összesen 8 liter olaj van, de egy normál olajcsere alkalmával csak 3 litert lehet lecserélni (anélkül, hogy szétszednéd a váltót - ugyanis marad a turbinában, a hőcserélőben és egyéb helyeken is olaj).
A csereperiódus használattól is függ. Ha főleg városban használod, akkor 60.000 km, ha csak autopályán, akkor 80.000 km.
Mégelfelejtettem megkérdezni,hogy a motorba milyen olajat ajánlotok és hány liter megy bele?? Valamint az automatában hány kilométerenként kell kicserélni az olajat és mennyi megy bele???
Sziasztok új vagyok itt a fórumon és van egy ezust 607-sem méghozzá 2,2 hdi motorral és automata váltóval.Volna pár kérdésem hozzátok remélem néhányan tudtok benne segíteni.Van egy pár apró problémám az autón amit szeretnék orvosolni.Kezdem elsonek,ha jobbra vagy balra tekerem a kormányt kopog az eleje az autónak de csak mindig az a fele amerre tekerem.Második problémám,hogy 60 és 80-as sebesség kozott ráz az autó és nem tudom mi az.Harmadik problémám,hogy tavaly ment a klímám és most elakartam kwzdeni vele lehuteni a kabint és nem megy csak a normális levegot fújja pedig legutoljára mikor még használtam ment.Felkéne csak tolteni vagy esetleg más gond lehet??? Válaszokat elore is koszonom :)))
Nem a szokásos méretet (225/50r17-et) raktam fel, hanem 225/55zr17. Mondhatni az autó sokkal finomabban nyeli el a kisebb úthibákat, mint az 50-es magassággal.
A kerékcsere után úgy döntöttem megmosom, szép, ragyogó napsütés volt. Alig lettem kész, rá kb. 2 perc és leszakadt az ég. Mikor lesz már jó idő? :(
2 hónapja vásároltam egy 3.0 V6-ost A tiptronic váltóba leszeretném cserélni az olajat .Kérdésem az lenne,hogy van benne szűrő?Mert az autósboltok alkatrész rendelési progija nem hoz fel szűrőt. Ha van benne akkor hol szerezhető be?Válaszokat előre is köszönöm.
sziasztok! Van egy peugeot 607 2.2 HDi autóm. 2 Főbb gonddal küzdök..... az egyik hogy egy kuplungszerkezet,kinyomócsapágy illetve alsó-felső kuplung munkahenger cserén vagyunk túl! A váltó azóta akadozik! tehát a sebességeket nagyon nehezen veszi be...... a rendszer tömített és többszörös légtelenítésen is már túl vagyok de még mindig fent maradt ez a hiba....esetleg valakinek valami ötlete?? (gyári cuccokat vettem meg tehát nem utángyártottakat) a Másik problémám pedig hogy az autó huzamosabb terhelés után át áll szervíz módra!! pl egy előzésnél ha elnyomom neki 100/km/h főlé akkor azonnal motorhibajelző lámpa bekapcsol és mint egy rossz trabant úgy viselkedik.... : többször volt diagnosztikai gépen és egyedül a részecskeszűrőt írja be tömítettnek ami persze 100% ig jó..... a motorkód lámpa bevillanásakor a környezetvédelmi folyadékra panaszkodik ami persze van is benne, újra is lett indítva és szállítja is az anyagot (bal hátsó kerék előtt helyezkedik el ) ez motorvezérlő hibára utalna???? ha van valakinek valami ötlete azt megköszönném mert már egy jó ideje küzdök ezekkel a hibákkal! Köszönöm előre is
Azt hiszem nézegetek inkább egy régi bömbit vagy egy ford-ot . (olcsobb alkatrézek és van egy nagyon jó szerelőm hozzá )
Azt nem gondoltam,hogy ennyire fog hiányozni a 3.0 v6 és az oroszlán , jön a 2. gyerkőc és így nem szeretnék már folyton a benzinkuton és a szervízbe lógni , nem tehetem...
Igen. Most elolvastam és rájöttem,hogy jobb ha csak így távolról nézegetem. Szart nem akarok így inkább nem veszek . Ez a biztos,mint utána a fejemet fogni. Köszönöm a válaszokat !üdv
Igen sajnos nem vagyok nagyon eleresztve és ennyiért nehéz nagy is és szép autót is venni,pláne,hogy jó is legyen. De azt hiszem az a legdrágább ha rosszat vesz az ember , és jönnek a gondok-kiadások.
3.0 v6 -ot nem veszek többet :) (max ha nyerek a lotton ) sajnos akár mi kellett hozzá , nagyon drága volt. Nagyon szépen ment és gyönyörű volt belül, imádtam, de sajnos semmit nem kaptam érte, hatalmasat buktam . árulhattam volna drágábban de akkor lehet elhúzódik az eladás 6-8-12 hónapig is. Nagy motort nehéz eladni. Addig meg bedöglött volna 2x és azt amit nagy nehezen kerestem volna rajta rá is költöttem volna. Persze nevetséges ,hogy egy ilyen felszereltségű autót 4 kilóért adtam el full bőr stb... de ez van. Kötöttem rá nem keveset (előző 2 hónapban 200.000 ft-ot ) csessze meg. De az egyik szemem sír a másik nevet. Ez egy ilyen dolog. De ezek a 607-ek mindig is tetszettek de azt hiszem okosabb lesz ha most nem a szívemre hallgatok .
Szia 2.2 benzint ne végy , olvass vissza , van itt egy srác aki sokat vacillált , de a végén csak megvette azóta egyfolytában szív vele.
Most mindgyárt kapok hideget meleget , de nagy általánosságban nem jó , akkor inkább a 3.0 v6 , 2.2hdi lenne a legjobb , csak abból 10-ből 9 szét van hajtva , de azért léteznek jól működő példányok is.