Problémáid vetexenek 1 5 éves gyerek gondjaival... Valamivel pl tovább kell léptetni ezt a "HÉV-Gyemet"( :-)). A másik pedig az, hogyha jól emléxem, a 'major az 1 /onos állomás, míg a 'h1 dupla. Feltételezem, hogy pl az engedélyező csak 1 oldalra működik...
Én sem tudom, hogy miért, de végállomáson a legtöbb egyedi ajtónyitásos járű telljesen kitárulkozik. De az egyeskénél már van egy kis gond a motorkocsi egyik ajtajával, kicsit bécsi metrós feelingje van:( De legalább nem megy ki az a kis meleg ami valahogy bejut az utastérbe az ellenállásokból, mert a fűtés nem volt bekapcsolva. Még szerencse, hogy lusta voltam biciklivel jönni, mert akkor most olvasztanám magam a radiátoron:-/ Egyébként nagyon tettszik, és jó belegondolni, hogy most hogy már két új fogassal lehet olyan nap, amikor csak új vasak járnak a vonalom (vagy esetleg a húszperces követéshez is három kell?)
Na, sikerült utaznom vele. Egy dolog volt furcsa, mégpedig az, hogy Majornál használta az egyedi nyitást, viszont a Széchenyi-hegyen nem, ott egyszerre kinyitotta az összes ajtót (nem volt mindegyiknél jelezve). Meg mondjuk azt sem értem, hogy ha egy ajtó sem nyílik ki, akkor miért bimbammol indulás előtt?
Ma délelőtt itthon voltam, ugyan az ablakon nem néztem ki, hogy mikor zörög el a házunk előtt, igy nem tudom Neked megmondani, hányas forgalmit járja, de a többinél nagyobb(!!!!!!!!!) zajszintjéről megállapítható, hogy közlekedik.
Nem feltétlenül. Van, hogy 22-es fokozatig kitekerve lépésben le lehet csurogni egy bedurrant kocsival.
Az igazán fontos és elhanyagolt momentum az, hogy amikor kiugrik egy motorzárlatos kocsi, és akár visszaesik, akár nem, utána a helyszinen a fogaslécet nem vizsgálják át pl. ultrahangos repedésvizsgálattal.
Ugyanis szinte biztos, hogy a nagy törőerő miatt a fogak profilján mikrorepedések keletkeznek, amely kellemetlen esetben egy későbbi fogtörésnek lehet az alapja...
"Tudják előre az utasok, ha a másik peron mellé érkezik a fogasuk?" Sajnos nem. És azt sem lehet tudni, hogy éppen közlekedik a fogas vagy nem. És ez nagy baj. BKV-hoz írt levelemre az állomási utastájékoztatásról, az volt a válaszuk, hogy idén kiépítésre kerül egy hangosbemondó rendszer. - Nem ártana...
Lehet, hogy nem fogtok örülni, de 61-est egyedül láttam a kocsiszínben, 51-est eldugták valahová.
Az elmúlt héten kétszer is volt olyan, hogy kitérős állomáson helytelen vágányra álltunk be, 28-án Erdeinél völgymenetben, ma Svábhegynél hegymenetben. Tudják előre az utasok, ha a másik peron mellé érkezik a fogasuk?