Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

3x Creative Commons License 2007.03.28 0 0 26879
3as BMW ???
Előzmény: Törölt nick (26878)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.28 0 0 26878

Na ezt nem értem:

 

"2. Egy full-full-fullextrás Octavia RS minimum millával olcsóbb, mint egy "fapados", alap 3-mas"

 

Az octavija RS dízel mennyibe kerül? Mert a mazda3 (90 LE-s) alap dízel 4 és fél milla körül volt tavaly nyáron. Sztem ettől jóval drágább.

 

Egyébként egy haveromnak van 2002-től egy octavia RS-e, benyás, 180 LE, nagyon meg van vele elégedve. Egyébként céges, de ő a cég tulaja.-)

 

Az egyik kollégával szoktam járni Bp-re néha az ő octaviájával (az újabb típus) megyünk, 2 éves, 110 lovas dízel. Jól megy egyébként, de sztem lomhább, mint az 1,4-es toyota dízelem!-) Bár jobban megy viszont, mert képes 200 fölé menni. (óra szerint) a toyo meg nem bírja elérni a 200-at, csak közelíti. (sztem annak pontosabb az órája) A mazda, meg 190-el gyorsabban megy a corolla 195-éhez viszonyítva.-)

Na nem ragozom, mert bonyolulttá válik....

Szal azér nem rossz az octavia, de pl nincs olyan kényelmes, mint a toyo, vagy a mazda, bár térkínálata elég jó.

Előzmény: Krisz1977 (26871)
Krinyo Creative Commons License 2007.03.28 0 0 26877
Ismerosomnek is volt vadiuj Skodaja, egy ev utan ugy elkezdett zorogni-nyiszorogni benne minden, hogy fulvedoben kellett vele autozni. Na jo, ennyire nem, de azert durvan fellazultak a dolgok... :(
cistron Creative Commons License 2007.03.28 0 0 26876

már csak 87 nap

 

XIII. Mazdataliig

Előzmény: cistron (26826)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.28 0 0 26875

Persze nem japán minőség, de azért az a széthullás valljuk be, hogy sofőrfüggő is. A céges autókat meg ne vegyük egy kalap alá szerintem a privátokkal, mert ég és föld a hozzájuk való viszonyulás, meg a velük való bánásmód.

 

Haver pl azért is vett pont Skodát, mert a 6 éves Fabiája eddig hibátlanul működik most már muterja alatt. Ezzel szemben a 4 éves S60 Volvót eladta, miután már ráköltöttek vagy másfél millát, csak mert a svéd megbízhatóság és minőség kudarcot vallott, mint céges autó.

 

De itt van egy Mazda példa: egy másik havernak volt egy ugyanolyan GC kupéja, mint nekem, ráadásul velem egyidőben. Pár hónap alatt szegényt úgy hazavágta a barma, hogy a szívem szakadt meg! Tengelytöréstől elkezdve mindent produkált vele, aztán kijelentette, hogy ennél szarabb autója még nem volt.

És ezzel szemben az enyém 10 év alatt bejárta Európát, mielőtt hozzám került és utána még 10 évig hibátlanul működött alattam!

 

Szóval lehet, hogy csak oda kell figyelni egy kicsit az autóra és akkor nem hullik szét.

Előzmény: SzaboZE (26874)
SzaboZE Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26874

Erről a témáról le kéne ülni beszélni 3 év múlva, hogy hullik-e ez-az ki az autóból? :)

A sárga kis motor ábrácska a műszerfalon rendre beindult 2-4 éves korban a céges skodáinkban. Volt 500k-s esedékes szervíztéma is (nem törés, hibás alkatrészek cseréje!)

 

SzaboZE

Előzmény: Krisz1977 (26871)
SzaboZE Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26873

Én is hallottam róla, a skoda elöl volt a megbízhatósági listán (de tudtommal nem az első helyen!), aztán a következő években elindult meredeken lefele... Fiatalon elölre kerülni egy dolog, de megtartani a pozíciót, na azt kéne.

 

SzaboZE

Előzmény: 3x (26864)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26872
Bizony, már be is zsebelték... :(
Előzmény: NeomatiK (26863)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26871

Hát bizony el kell, hogy mondjam, haverom pár hónapja előállt azzal, hogy új autó kellene és tetszik neki a 3-mas mazda. Leültünk mazsolázni a net elé és az lett a vége, hogy rövid úton letett a 3-masról egy dízel Octavia RS kombi javára.

Az okok:

1. Mivel csak dízelben gondolkodott, a 3-mas 1.6-os dízelje rettentő karcsú, (persze azóta bejelentették a 2.0 dízelt...).

2. Egy full-full-fullextrás Octavia RS minimum millával olcsóbb, mint egy "fapados", alap 3-mas. (A fullextrába mindent képzeljetek bele, ami csak létezik, a xenontól a keréknyomás ellenőrön át a 6 sebességes váltóig.)

3. Átlagfogyasztás 5,8 liter, annak ellenére, hogy 170 paci + 350 Nm.

Én csak utasként ültem benne, de mondhatom, hogy felejthetetlen élmény!!!

 

Szóval sajnos nem kell meglepődni a Skodán, nagyon jön felfele és igen, képes lenyomni a Hondát és a 2.3 Mazdát is, méghozzá lazán. Igazából szerintem az MPS az ellenfele a Mazdánál. (A Wankeleseket most ne nézzük!)

(Valamelyik nagyobb motoros A6-os Audira mondta haverom egy legyintés kíséretében, hogy esélytelen.)

 

Persze ez most nem azt jelenti, hogy átpártoltam Skodáékhoz, én minden jó dolgok ellenére maradok a bütykölnivaló, törődésre éhes, pénznyelő, 16 éves mazdámnál, mert annak lelke van! :))))

 

Azt elárulom viszont, hogy ha új autót vehetnék, verjetek agyon, de az lehet, hogy nem Mazda lenne, hanem mindent átgondolva és főleg átszámolva egy Octavia Scout.

Előzmény: 3x (26864)
aati Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26870
az:))

121kw az sok
Előzmény: Törölt nick (26869)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26869
Konvergencija program áldozata a mazdád?-)))
Előzmény: aati (26868)
aati Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26868
En meg nem kaptam, de elore orulok neki....
Előzmény: Törölt nick (26867)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26867

Unokatesóm az opel corsájára 5 KW-ról kapott határozatot és csekket! -)))

Be is fizette rögtön, hogy ne kerüljön elő a késedelmi pótlékosokkal.-)))

Egyébként a forgalmijában valójában ez az érték szerepel.-D

 

Ano az opel kombim is forgalmi szerint 830 kg volt, valóságban 1200 valamennyi.-) Azután fizettem a súlyadót én is.-)))

m626 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26866
naná, hogy megjött...6880/félév...
Előzmény: NeomatiK (26863)
NeomatiK Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26865

Talán 1 vagy 2 éve hasonló hírek jöttek a ködös albionból. Azaz valami megelégedettségi mutató (vagy más szempont szerint - már nem emlékszem) szerint a Skoda az első helyen végzett.

Előzmény: 3x (26864)
3x Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26864
Elvtársak, most olvasom, hogy a Skoda Octavia lenyomta (sic!) a japán autókat a brit középvezetők között. Minden tekintetben, beleértve a fenntartási költségeket, a megbízhatóságot, teljesítményt.
Ez az első eset, hogy az említett kutatásban nem a Honda, Mazda vagy a Toyota nyert.
Én mindent elhiszek, de nehogy már a Skoda Octavia lenyomjon teljesítményben egy Honda Accordot, vagy akár egy Mazda 2.3-at !
NeomatiK Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26863

A 45kW a gépjárműadóhoz még jól jöhet :)

 

Tényleg, nektek már megjött az új szisztéma szerinti csekk?

Előzmény: Krisz1977 (26861)
NeomatiK Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26862

Sajnos nem derül ki a képekről, hogy szemcseszórták-e a hengerfejet vagy utána mivel fújták le.

Ha egyszer felújítom a blokkot + h.fejet, gyöngyház fehérre vagy metál vajszínűre fújnám. Kérdés, hogy van-e olyan festék, ami bírja az ottani hőmérsékletet. Leginkább a leömlőhöz vezető kipufogócsatorna lehet forró. A többi helyen csak kb 90°C körüli lehet.

Előzmény: Krisz1977 (26825)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26861

Már megint van egy-két érdekes hirdetés:

Benzines, 1998 ccm, 45kW, 62 lóerő.  :DD

Vagy pl.:

Mazda 626 GLX benzin-diesel.   (Ez teccett a legjobban!!!)

 

 :DDDDD

m626 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26860
hmmm...jó megfigyelés...
Előzmény: aati (26859)
aati Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26859
ez pl. szerintem csukva volt elorol/haturol
hianyzik a kuszobspoiler folytatasa a lokos alol

Előzmény: m626 (26857)
m626 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26858
meg van egy másik, '92-es, 105ezer km-el...ne röhögtessenek már...15 éves cirkálóban 105 ezer...muhaha
m626 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26857
sőt...ez például gyanús..csilivili motortér, 2 színű gyertyakábelek...vagy csak megszállott :)
Előzmény: aati (26856)
aati Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26856
Ennek a motorteret sem surun nezegetik. Ami jot is jelenthet.

Előzmény: m626 (26855)
m626 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26855
ez is milyen szép ...
m626 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26854
basszus, ne add fel mostmár...vegyél egy donort ausztriában 300 euróért, aztán JOIN...nem tudom...valami...
Előzmény: Törölt nick (26852)
m626 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26853
:) remélem nem pinkre fújod le :)
Előzmény: aati (26851)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26852
Az semmi, de ők tuningolnak össze-vissza, mer nem jó a gyári, én meg csak egy gyári szinten működőt szeretnék egyszer... :)) Bár már kezdem feladni.
Előzmény: m626 (26850)
aati Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26851
akkor nem is mondom, hogy ez is egy futo projekt:)
Előzmény: m626 (26850)
m626 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 26850
basszus, hogy van neketek időtök ennyit pepecselni ? :) :) :) irigylésre méltó...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!