Régen jártam erre.Látom zajlik az élet.Nos akkor itt van nektek egy új kérdés:
-Első tárcsa/fékbetét csere volt ősszel. Egy hete elkezdett fütyülni a fék, de csak "hosszú" állás után, és első fékezés alkalmával. Aztán rendben.Kerék lekap, fék nem szorul, nincs kavics közte...
Egyébként tegnap egy fél napot elmerültem a fórum korábbi hozzászólásainak olvasásában. Nagyon érdekesnek és hasznosnal találtam. Sok olyan információt nyújtott számomra, amiről eddig fogalmam sem volt.
Ami az én Corsámat illeti, idővel szeretném majd még egy kicsit feldobni a kocsi külsejét, de csak óvatosan haladva. Egyelőre 5-küllős Alessio F1 alufelnit vettem, arra raktam a 14”-os Continental nyári gumikat, a gyári acélfelnikre pedig téligumit tettem.
Most azon töröm a fejem, hogy a hátsó lámpabúrákat füstös szürke színűre cserélem és ha sikerül baráti áron megoldani, akkor talán esetleg az első lámpákat is lecserélném a Cosmo és a Corsa Optima sportos „csőlámpáira”.
Ehhez szeretném kérni majd a segítségeteket. Ahogy a korábbi hozzászólásokból leszűrtem, pucsinszki talán tud nekem segíteni.
Előre is köszi. Üdv: Tom
ps: Megpróbálok feltenni valami képet a kocsiról, remélem sikerül.
Sziasztok !
A járművükkel maradéktalanul elégedett, boldog Opel Corsa tulajdonosok táborába tartozom.
A megrendeléstől eltelt 3 hónap várakozás után, 2004. nyarán volt szerencsém átvenni frissen gyártott autómat, egy a saját elvárásaim szerint összeválogatott és megrendelt Enjoy modellt.
Az elektromos ablak, a központi zár és a manuális klíma elengedhetetlen volt, s emellett a sportos "Design"-csomagot is kértem a kocsihoz, amely így belülről Cosmo és kivül pedig sportos króm-kipufogó jellemzi.
A fórumban mindannyiszor leírt típus-betegségek eddig még egyáltalán nem jelentkeztek. Ez részben talán azzal is magyarázható, hogy a másfél év alatt mindössze 15 ezer km-t mentem vele.
Minden Corsa tulajdonosnak kívánom, hogy hozzám hasonlóan sok örömöt leljen kocsijában.
Szavatosság keretében nem a kereskedőnek, hanem a vevőnek kell bizonyítania, hogy ő vétlen a meghibásodásban, az már eladáskor benne volt az áruban, de az átadáskor, a szerződés teljesítésekor még nem lehetett észlelni azt. Akkor válik jelentőssé a szavatosság, ha a jótállási idő már letelt, hiszen a rejtett hiba későbbi jelentkezésekor a szavatosság még él.
Mennyi időbe és pénzbe kerülhet egy ilyen bizonyítás?
"A jótállás keretében beépitett alkatrészekre nem érvényesithető külön jótállás, - a jótállás időtartama nem indul újra - kivéve ha a 12.pontnban a gépjármü jelentősebb részei alatt felszorolt részek cseréjéről van szó."
Ezt úgy értelmezzük ahogy akarjuk........
"részei alatt felsorolt részek" -> a vezérműlánc a motor része sicc.
Ebben viszont ha nem így értelmezzük akkor a szervíz garancia? Ami általában 6 hónap ha szakszervízben szerelik ba a gyári alkatrészt, és nem garancia időn belül. Ezis sicc.
Na most másik oldalról: Ha engem visszahívnak,hogy a gyár miatt kikell cserélni valamit és az 1 év alatt megadja magát akkor biztos birósághoz fordulok, bármennyibe is kerül.Ennyi.
De ez csak az én véleményem.
Pontosan arrol van szó, ha megveszel 1 új autót és elviszed mindenfajta kötelező szervizre,olyanra is ami csak ajánlott,akkor talán elvárom azt, hogy cserébe énis kapjak valamit a gyártól, különben a következő automnál, biztos más márkát keresek.
Abban kérem segítségeteket, elektromos ablakot akarok beszerelni corsámba, de Szeretném a kapcsolokat ugy megoldani mint a gyári. Igenám, csak hol lehet olyan kapaszkodót beszerezni, nem aranyárban(kárpittal 1üt van csak 50 kilóért darabja). Ha tudtok, akkor segítsetek lécci.
én nem tudom, hogy mit tennék, de 100% hogy nincs igazad.
majd utána nézek, ha lesz időm...
utána néztem.
idézek a szervizkönyv 53 ik oldaláról.
3. ........ A jótállás keretében az opel márkaszerviz dijmentesen visszaállitja a hibamentes állapotot.
.................
A jótállás keretében beépitett alkatrészekre nem érvényesithető külön jótállás, - a jótállás időtartama nem indul újra - kivéve ha a 12.pontnban a gépjármü jelentősebb részei alatt felszorolt részek cseréjéről van szó.
"aki meg egy ilyen alkatrész csere miatt nem vesz többet Corsát, az se-igy, se ugy nem vett volna."
F astrat akarmikor vennek ujra szemrebbenes nelkul mert olcso es megbizhato. Corsa sem draga de messze nem annyria olcso mint mondjuk az F astra volt es bar nekunk eddig nem volt vele gondunk igy elso hallasra nem egy orom a 25-30ekm-ketn szeteso kulissza (tudom kormanymu csak magyarosrzagon esik szet, de ott adtak el a kocsit...)
Fénykép felrakáshoz béna vagyok. Fiatal autóról van, tehát fényes, én ugyanis új korától kezdve alufelnivel szaladok. Ezért nem kell nekem ilyen úri huncutság, mint dísztárcsa.