Az egyértelmű,hogy a Kevin Moore-os időszak volt a legjobb.Az az ember egy zseni.A legegyszerűbb témái is tele vannak érzelemmel.
Viszont Rudess is nagyon jó a maga nemében,és jól jártak vele.
Sherinian nagyon nem illett oda sem emberileg,sem zeneileg,pedig zenésznek ő is nagyon jó.
Hát szerintem sokat vesztettek az új billentyűssel...
Unalmas lett a Dream, és önismétlő. A zongoratémák meg mindíg ugyanolyanok:-((
Derek-el csináltak valani újat, de az igazi akkor is Kevin Moore volt...
Hammond: hallgasd meg a 6 o'clock-ot az Awakeről!!! Az a legállatabb:-)
Közben írok pár Hammondos dolgot:
Deep Purple! Most épp a Book of Taliesyn-t hallgatom, teljesen jó, ősi hangzású, a standard Purple hard rock albumoknál némileg progresszívebb hangzású dolog.
Aztán pl. az István, a Király! Ott is van végig, csak néha hátra van keverve. De Illésekben is van, most pl. a Human Rights jut eszembe, az is egy jó kis album, csak a Kéglidalt kellett volna lehagyni róla, az inkább hatvanas, mint hetvenes évek jellegű.
Legjobbak között van nálam: LGT: Ringasd el magad.
Pl. A szerelem börtönében, nem is beszélve a Kotta nélkülről...
Közben az jutott eszembe, hogy a Hammond az egyetlen billentyűs hangszer, ami rockzenekarban az elektromos gitárral egyenértékű tud lenni- a torzítás és a rengeteg modulációs lehetőség miatt. Ma a billentyűsök vagy szőnyegeznek, vagy szólóznak, de riffeket nem szoktak játszani!
Ezért bírom pl. a Dream Theater: A Change of Seasons lemezét, az hemzseg a Hammondoktól...
Az új billentyűs ugyan szerencsére nem úgy mozog, mint egy...(moderáltam magam:)), és jobban illik a zenekarba-jobb dolgokat is ír-de az orgonaüvöltés nagyon hiányzik!!!
Egyébként pont Neked írtam, nézd meg a nexusos honlapról elérhető mail fiókodat... de lehet, hogy ott már csúnyákat gondoltam, ne vedd túl komolyan:))))
Hmm, és véletlenül orgonagyújtást nem csinált régen?
Vagy ez ilyen rockújságíró- pletyi?
Esetleg keverem a Hendrixszel?:)))
Szerintem valami régi mélre írkáltunk, azért nem kaptátok meg eddig.
Most King Crimson Islands-et hallgatok...Jó!
Csak orgona nincs benne, mellotron is viszonylag kevés- nem is, most kúszik be pont!!!
"I like this resonance
it elevates me" - tízpontos kérdés: ki írta?
Oldfieldből a 83 előttieket kell hallgatni:-)))
Utána már csak az Amarok (90) és a TB2 (92) értékelhető szvsz:-(
De mondjuk egy Ommadown, vagy egy Hergest Ridge az nagyonállat:-)))
Meg is hallgatom őket gyorsan:-)
Visszaszívom, amit a reménytelen digi kütyükről mondtam-épp most javítottam meg a CD-ROM drive-ot egy csillagcsavarhúzó és egy flakon wd-40 volt-folt-nincs-folt-csodapaszta segítségével:))))
Ugyenezen módszerrel sikerült abszolválni a szintim problémáit is- sajnos háttérvilágítást nem tudok teremteni az lcdhez:(
DE
Vintage billentyű rulez, nagyon is.
Attistól kérdezném, hogy a Trinityből elő lehet-e csalogatni valami jófajta modulálható orgona-szinuszt, vagy rögtön lezlizni is akar?
Ennek nem örülnék-az XP-10esről is nagyon nehéz volt levakarni a műanyag Leslie szimulációt- az igazi sokkal jobb!!!
Mi a véleményetek az orgonagyilkos Emersonról? Én mindig sajnáltam szegény leszúrt hangszereket...
Mike Oldfield engem néha nagyon lefáraszt- nagyon sok téma, nagyon kevés ismétlődés, szóval nem sok szerkezete van-
Mondjuk ő itt majdnem off, a művei inkább a beteg gitárszintihangoktól, mintsem üvöltő orgonahangoktól hangosak...
Különben legjobb cucc a Portable B3, abban minden benne van ami kell, és egy nagyobb autóban el is fér...
OFFOFF
Most sakkozunk a másik zenekarral (Alhana), minden próbán lép az egyik zenekar...
És közösen rendeztük be, van a kávéfőzőtől a bőrkanapéig minden...
Úgyhogy nem biztos, hogy szívnátok, csak hasonló mentalitású embereket kell találni.
ONON
Aha, mi is, szétszórva minden felé XV, XXII, IX, XIII, VI, jó, mi? Ráadásul ebben igazából Göd és Egerszalók is benne van...
Mi is egyzenekaros próbatermet kerestünk, de az szinte reménytelen... ez a mostani egy ésszerű kompromisszum eredménye- és elég sokat lenn tudunk lenni.
A cucc alapján ráadásul nagy hely kéne nektek...
Nem tudok ilyet, de ha van valami,szólok.
Fejezzük be az offolást lassan:)
Teljesen szétszórva (XIII., XI., II. ker)..
És most olyat keresünk ahol CSAK mi vagyunk. Eddig mindíg szívtunk, ha más is volt lent, nem beszélve arról, hogy az ember nem mehet le akkor amikor csak akar:-((
De ha tudsz valamit, azt megköszönnénk:-)
Sajna nemigen tudok segíteni, mi is fél év után találtunk...
De ez végre jó! Két metálzenekarral közös, de nagyon jó fejek, no problem.
Hova valósiak vagytok? Hátha mégis tudunk valamit...
Emerson:
(TD)Do you use any special technique for miking the Leslie?
This time out we're using these new Sennheiser MD504 clip-on mics. We've also been using them on Carl's drum kit. We just clip them right onto the cabinet and we get an excellent sound. I've done all kinds of things with Leslie miking in the studio Ń all kinds of very interesting combinations. I think one time we even had eight mics on it at different distances and different angles.
És olvasgattam utána: 30-40 centire optimális a miki...
Ilyenje van:-)))))
Nálunk is átlag 100-an szoktak lenni:-)
A s.y.b.e.r.i.a. project nem igazán floydos, inkább keményebb, és nyersebb progrock.
És eléggé depresszív:-))))
Király a stúdió:-)
A koncerten meg Attis is volt rajtam kívül a zenekarból.
A P.F.M.-et ismeritek? 70-es évek, olasz progrock. A Genesis fölfedezettjei- olyan is... szvsz nagyon nagy Genesis-kópia, az eredeti sokkal jobb:)
Viszont, Hammond-hegyek befigyelnek!
Akkor is a kedvencem a Salisbury eleje, ott van vagy két orgona/Leslie szólam, kavarog az egész, mint az istennyila!
A Spock's Beard-nek most még csak a neve tetszik, de az nagyon!!!
G.G., Attis! Tudtok valami jó módszert a Leslie mikrofonozására? Nem eccerű...
(Ha ugyanis belenyomod a mikit a lezli torkába, nagyon nagy lesz a helikopterzaj!)
Felvételkor még O.K., távolabb kell vinni. De koncerten hogy?