A teljesímény-adatok szinte követhetetlenek. Európában sokszor egy adott motornak is lehet sok-sok teljesítmény-adata, attól függően, hogy mikor és milyen országban került piacra. Elsősorban a biztosítási kategóriák miatt variálnak. Japánban meg általában erősebb ugyanaz a motor - más kompóter (más kipufogó, stb.)
/Érdekes módon a szigorú és "környezettudatos" Japánban, ahol egy gyár dolgozói pl. fizetésemelés helyett kérnek még 2 kertészt, megelégszenek azzal, ha egy 2000-ben piacra kerülő autó teljesíti mondjuk a 2005-ös környezetvédelmi normákat. Nem akarják szerencsétlennel teljesíttetni a 2025-ös normákat is. Ez csak az európai nagyotmondóversenyben divat :-/
SZiasztok. Nincs véletlenül valakinek 323-as BD-s mazdához váltó? Nekem az 1,1-es verzióhoz valóra lenne szükségem mivel egy versenyen ledaráltam a második fokozatot :(((
Háát semmi sem örök.
Szóval ha valaki tudna ilyent, akkor kérnék egy mailt a schufney@freestart.hu mailcímre.
Előre is köszönettel.
Üdv.
KoWee
En csak azt tudom, hogy a Mazda ebbol a motorbol csinalt 170 es 200 loeroset is. De nem tudom, hogy 626-osba melyik verziot rakta be.Es attol is fugg, hogy hol. Japan, EU, Us. Es raadasul eleg sok kocsiba raktak: mx-6, ford probe, 626, utolag mx-3 ;-)
ma átnézték a kocsimat, mert magas sebességnél, amikor fékezek, rángat. a szerelő szerint a baloldali kormánymű végpersely lóg. azt mondta, hogy nem vészes, évekig eljárhatok vele, de ha cserélni kéne, akkor hol lehet ilyet beszerezni? és kb. mennyibe kerülhet?
Mazda Tali képek a kep.tar.hu/szaboze címen. Könnyű összetéveszten a IV illetve VI -ot, nem értem miért nem lehet rendezgetni a könyvtárakat fel-le... :( A III taliról egyelőre még nincsenek fen t a képek.
A lényeg: 2.3L 280LE / 360Nm! És: "Az autó menetteljesítményeiről egyelőre semmit nem árultak el, de az valószínűnek látszik, hogy a Mazda6 MPS e tekintetben felveszi a versenyt a hasonló teljesítményű Subaru Impreza WRX-szel vagy a Mitsubishi Lancer Evo VII-essel"