majdnem steril egy motor ez. jah és emellett még ismerős is valahonnan:) motormosást én nem szoktam csinálni, viszont a vízcsöveket le szoktam tisztitani 1 kis szilikonolajba mártott ronggyal néha. már amihez könnyen hozzáférni
:) ez jó ötlet. mikor érkeztek körülbelül vasárnap? mert nekem kora délután indulnom kéne vissza miskolcra sajnos, azaz olyan 13 - 14 óra fele legkésőbb.
Ha kepet tudnal folrakni konnyebb lenne,nekem legalabb is,mert a v6 nal van par db. vakumcso azon a helyen..... Ami ramegy a blokkra,nekem 1 elvolt dugulva es dadogott az auto....-leszedve es kipucolva(kifujva a sok dzsuva) mindjart jo lett minden... Kulonben pedig,lehet ez is okozza neked a fol-folvillano sarga lampat-mivel kaphat fals levegot-a 2.0 16v-nel volt ra pelda,de ott a gep ezt dobta ki hibanak....
Nekem 5000 froncsimba került mert az elsők is le voltak teljesen sötétítve, ennyire vágott meg a rendőr, másodszor meg úsztam, utána inkább kicseréltem az elsőket. Olyan helyre kell vinni vizsgáztatni ahol nem fontos bevinni az autót:-)
Ma elkezdett csöpögni a viz a kocsiból,és elvittem a szerelőmhöz.Nincs nagy baja.a fűtés cső van elmacskásodva,gondolom elfáradt.Kettő megy be az utastérbe,és a felső ment tönkre.Nem tudja valaki mennyibe fog nekem ez fájni?Bár tök mind1 ugyis kell,meg viszem olajcserére is,ahhoz már megvettem mindent.Ha esetleg tud valaki irány árat mondani(opel omage 3.2 v6) megköszönném!
Nekem kb. 25-30K volt az egesz auto+az elso szelvedore is 1 csik,mert hiaba szinezett volt nem igazan hasznalt-most mar fasza es betorni sem egyszeru az ablakot.... :-)
Ha igy van vagy veszel hasznaltan v. ujat......De ki pucolta ki neked....? Ha nem te akkor vedd le (kb.2perc)es razd meg,ha kotyog akkor jo,ha meg sem pisszen akkor kuka.... A szoftverfrissites olcsobb lenne,de annak jobban utanna kene jarni....
Nick köszi, jelentkezem ha fater elvitte megcsináltatni. A baj, hogy már többször "ránéztek", most tart ott, hogy alapjárati motort cserélne, de 30e pízt nem akar kidobni az ablakon azért kérdeztem tőletek. Köszönöm.
Shomee: ezek szerint mi bmwzünk, faterék pedig opeloznak:)
Mondjuk ez igaz lehet mert már láttam pár bovlit mer elég fos anyagból gyártják némelyiket! Pl faterom Octaviaján sem ér semmit szerintem ugyanugy bevág a szél!
szépek a verdák! - szélterelőt senki nem használ az ablakokon?
Ha már EGRnél tartunk - nekem hiába lett kitakarítva, 7-800 km után megint jött a hibaüzi és a rángatás. Utánna néztem neten és sokan azt írják, lezárás után is világit a "check engine" lámpa. Sőt valaki azt írta, hogy lezárás után sem javult a helyzet, mert az AGR szelep tengelye annyira kikopott hogy már nem zárt vissza. Ezt nem igazán értem, ha úgy is be van vakolva, akkor ez miért zavar?
A lámpa mondjuk jobban idegesít - állítólag a motorfék használatakor villan be a lezárt AGR és el sem alszik újraindításig, de azt is olvastem hogy a '97 utáni elektronika csinál csak AGR tesztet (ahol kibukik hogy le van zárva).
De állítólag van olyan update a vezérlés szoftverére, ami már nem csinál AGR tesztet és akkor nyugottan lehet lezártal furikázni.
Valakinek tapasztalat? - Vagy inkább csengessem ki azt a 28-30e egy új AGRre?
a vonószem takarómat még anno kilopta valaki :( azóta van új, de a szigszalagot meghagytam rajt, nehogy újra lelopják :D a gumik meg nyáriak már, egyelőre csak disztárcsa nincs rajtuk mert selejtesek a régiek.