Hahó!
A Mazda6 Sport, Sport Kombi és dízel nemzetközi menetpróbáján volt szerencsém vezetni mind a három kiadást. Hát, minden elismerésem! :) A 136 lóerős dízelmotor derekasan gyorsul, igaz városban nem kedveli az ötödiket (de még a negyediket sem annyira!) és országúton gyakrabban kell visszakapcsolni, de nem vészes. A kormány + futómű egység szenzációs! Pontos, jól tartja az utat, élmény vezetni! Létezik 120 lóerős dízel is, de nem sokkal olcsóbb az erősebbnél, így nem is nagyon tervezik behozni. Németországban a Mazda6 navigációs rendszerét is sikerült kipróbálni, nagyon precíz, és jól használható, megzavarni sem sikerült, gyorsan kalkulált. Hiányossága: menet közben nem engedi állítgatni, mondván a vezető figyelmét ne vonja el, de így az utas sem tudja állítani, pedig a távirányító ezért lenne... néha saját hibánkból kitöröltük az úticélt, de ez egy kis megszokással biztos menne. A műszerfal anyagválasztása korrekt, különösen tetszett a kevlár mintás betét :)
Üdv,
CsG
Vegul is nem vettuk meg a BD-s 323 GT-t... :-( Megneztuk meg1szer, majd beszeltem a szereloimmel es kiderult, hogy tul sokat kellett volna meg rakolteni, hogy megbizhato, vizsgazott auto legyen. :-(
Ezek utan talaltunk egy Subaru-t az asszonynak. Az is japan es milyen jo!! Tip-topp, 2/4WD es csak 1 literes a motorja! :-)
Sajnos ugy igaz, ahogy Pigmy irta!! :-(
Ha valahova kell MS SQL rendszergazda es programozo, akkor en is szivesen veszem a lehetosegeket! :-)
/topic on
Innentol kezdve -egy darabig- csak otthonrol tudok majd nyomulni - 56.6 rulez! Aztan majd kiderul! A feltoltest majd megoldom! Tovabbra is maradok tag, csak nem tudom, milyen surun jovok a forum-ra! Ha nagyon kellenek valami miatt, hivjatok a mobilszamomom - Mazda Klub oldalan fent van!
Az a mókás helyzet állt elő, hogy becsukták alólam (meg Gansta alól is) a budapesti céget, így állás nélkül maradtam. Gondoltam írok ide is, dolgoznak itt néhányan internetes cégnél, szóval ha kellhet valahova gyakorlott, legfőképp JAVA-s fejlesztő, ne kíméljetek ;)
Hát ez bizony gáz. A Ford minőség Mazda áron nem egy vonzó alternatíva. A 626 előnye pl. az Avesis-el szemben a származása. A Mondeo amúgy nem csúnya és még olcsóbb is, de részben a felhasznált anyagok, részben az összeszerelés minősége nem Mazda színvonalú. Reménykedjünk, hogy Mazda6-ot továbbra is a FelkelőNapOrszágában rakják össze. Egyébként csodák vannak. Pl. a VW Polo Classic és a SEAT Coedoba azonos szalagon készül, vegyesen, hol ez, hol az. Eleinte az egész világ azon röhögött, hogy ennek ellenére, a Polo lényegesen többe került, mert hátha nem mindenki olvas újságot. És ez az állapot tartható volt, a Spanyolok tudták az elvárt minőséget produkálni, sőt úgy tűnik a Csehek is tudnak VW-t összerakni, lásd Octavia. Szóval mekkkláttyuk.
"...Mindkét cél megvalósításában döntő szerepe lehet egyes típusok helyi gyártásának. Az első Európában készített típus a Mazda2 lesz, de később valószínűleg a 323 utódát is valamely európai Ford üzemben fogják építeni."
Nesze neked Mazda-minőség, ebből is legenda lesz :)
A 4,5 milla soknak tűnhet, de ha most lenne annyi felesleges pénzünk, azonnal ráharapnánk. (Már csak a ritkasága miatt is érdekes)
GTX létezett 1,8-as motorral is, a sok kis apróságon kívűl még annyi a különbség, hogy annak kisebb a turboja és kisebb az intercoolerje is. Ja, és az csak 160LE körüli.
Amikor hasonló kategóriájú autókat nézegettünk, felmerült a Lancia is, de aztán a hatalmas minőségbeli különbségek miatt hamar elvetettük. Ha igazán autózni akarna vele az ember, bérelni kellene egy teherautót, hogy szedje utánunk össze az alkatrészeket.
Összesen 2500 db készült (ebből 300 eleve versenyautónak - kevés kárpittal, bukócsővel), tehát valóban nem egyszerű találni. A szervizelése költséges sport - mint midegyik hasonló autónak, úgyhogy az ember vagy nagyon gazdag, vagy megpróbál vigyázni rá. Alkatrész-ügyben hasonló a helyzet: minden van, csak bírd kifizetni. (Van sok kézzel megmunkált alkatrésze.) Utángyártott dolgok ritkán vannak (pl. ablaktörlő lapát ;-) A turboval eddig nem volt gond (általában strapabíró darabok), most megjelent rajta egy kis olaj...
A vásárlásban nagy trükk nincs, vagy jó, vagy annyira nem és akkor javítani kell, akkor nyilván olcsóbb. (Most aztán sokat segítettünk.) Ezért célszerű megmutatni olyannak, aki már látott lehetőleg több különbözőt (Mester Zoli, Tóth Józsi). Még az fontos, hogy a GTX / GT-R különbségre oda kell figyelni!! A GTX is jó autó, de azért más az értéke - sokan tesznek a GTX-re nagy lökhárítót és "lyukas" motorháztetőt, és árulják GT-R-ként.
Ha valami nem érthető, akkor szivesen segítek. (persze a tapasztalatok alapján - hiszen nem _értek_ hozzá...)
A 323 GT-R papíron 186 LE; gyakorlatilag agyonütve, megfojtva :-)
Ha levegőt is kap (direktszűrő, megf. töltőnyomás) és megfojtva sincs (rendes kipufogó kevés katalizátorral ;-) akkor könnyen lehet 220-250 körül akár utcára is. A versenyautók meg nyilván szabály-függőek, elsősorban a szűkítő méretétől függő teljesítményt produkálnak, pl.
305/402LE
Hétvégén voltunk Ringen haverral, volt több kategóriában verseny(Astra kupa,Tura,N,Forma...)
de ami a lényeg talákkoztam Kincsesékkel, épp az idöméröröl jöttek. Vitték az 1st gen Rx-7 -est,
és egy piros 2nd gen verseny gépet is.
Dumáltunk is vele, megmutatta a gép szivét.
Sajnos nem láttam a versenyt mert nem maradtam sokáig délután. Ha volt valaki közületek, mondja már el mi volt, hogy szerepeltek, stb ...
Kérdések:
*** Gangsta vagy valaki aki tudja>
Hány Lovas egy 323F V6??
Ill. hány lovas Netpostman 323 1.8 GTR Turbo gépe??