Engedd le,és nyomj bele denaturált szeszt,meg kis tiszta gázolajat,a tankba. A denszesz keveredik a vízzel és elégethetővé válik ,a létrejött keverék.Ha beindítod valószínűleg hibamentesen ki tudod járatni a motrorból a szutykot.
Szia. Nem, eddig sem csörömpölt igazából csak hidegben, ismerem milyen amikor hideg és milyen amikor már bemelegedett, ez másmilyen volt. Melegen is hangos volt, általában nem lehet rádiózni csak ha igen hangosra húzom, azt nem bírja asszony :) Most viszont rendes hangerővel tudtunk beszélgetni, és ez tűnt fel.
Indulás után kb 5-6km kellett hogy beérjen a motorhoz a keverék. Feleségem vezetett, én hallgatóztam. Hirtelen észrevettük hogy nem kell kiabálva beszélgetni, aztán asszony mondta hogy mintha kicsit jobban húzna. A füstölést nem volt időm megnézni. Leállítás után, fél órával később sokkal könnyebben indult, még a feleségemnek is feltűnt pedig ő nem figyel az ilyesmire.
Most várom hogy beálljon, mérem a fogyasztást és hallgatózok. Holnap reggel lesz az első hideg indítás ezzel. Lehet hogy az egész csak placebo és szubjektív megfigyelés, de nekem eddig tetszik.
Benéztem, csak 0,5 literes volt az olaj. Bekevertem 1 liter gázolajjal egy műanyag üvegben, hogy lássam mi történik. Elsőre az olajat az aljára, utána a kannából a gázolajat. Mire az 1 liter kijött a kannából, az egész olaj egyenletesen feloldódott, tehát legközelebb elég tankolás előtt beönteni és rátankolni, nem kell üvegben kotyvasztani. A felét beöntöttem a tankba, kb 45-50 liter van most benne. Délután megyünk a kocsival, este beszámolok.
Vettem 1 liter occsó Hunoil Tech 2T olajat a fóti Cora-ban 690Ft-ért. Elvileg 4 tankolásra lesz elég, 1:200 arányban 50l dízel + 250ml olaj. Előre akarnám keverni 0.5 literes kólás üvegben és tankolás előtt beönteni hogy jól elkeveredjen. Még nem öntöttem bele, majd itt beszámolok a tapasztalatokról.
Enyémben nemsokára 250.000km lesz. A hétvégén végre beraktam a csövet a légszűrőhöz, közben bepillantottam a a szívó oldalra a szűrőház után, ahol a kartergáz visszavezetés van, szutykos olaj van benne bőven :( Illesztéseknél kifelé is szivárog. Be kéne tennem a lecsapatót de félek hogy télen befagy a trutyi és elzárja az egészet.
Terrano I, 2.7TD 1992évj, 100 méter után kigyulladt az izzítás mellett jobbra lévő üzemanyag szintjelző és nem alszik el. Tank kb 3/4-ig van. Tudja vki, hogy működik pontosan ez a lámpa? Hogy kap jelent a tankban lévő úszótól? Mi lehet szar?
Anno mikor cseréltem a difikbe Carlube márkát tettem, a váltóba már nem tudom. Ha a tiéd is kéziváltós akkor a váltóba és az osztóműbe azt hiszem ugyanolyan kell. Ezekben 100 ezrenként cserélem ha sokat dagonyázol lehet korábban is. Sztem válaszd a megfelelő viszkozítást és vmi középutat. Valvoline, Castrol ilyesmik. Jól nézz körbe mert árakban nagy elétérés lehet boltok között is.
Nekem a Pathfinderbe írt a könyv hátra spéci LSD olajat de ilyen minősítéssel csak a Castrol kínálatában találtam akkor megfelelőt, közel 4000 volt literje.
Leírnátok please, hogy ki milyen olajakat használ(t) a váltó, transzfer, első és hátsó diffibe? Lecserélném az összeset, de fogalmam sincs milyen kell, a kínálat pedig laikusként eléggé zavarba hozott :) Azt tudom, hogy hátsó diffibe valami spéci LSD olaj kell. Ha lehet, kérek konkrét márkát + terméknevet, hogy tudjam rendelni netről. A mennyiségeket tudom a könyvből.
Az új rádiókhoz szoktak adni kis keretfélét, én azzal tettem bele, kiszedtem a régit és simán be tudtam építeni a noname kínai mp3-as "fejegységet", egy Somogyi-féle "VoxBox vb2000" :) Van rajta USB és SD kártya hely, arról tolja az mp3-at. pont stimmelt hozzá a gyári ISO kábel, nem kellett átalakító.
Van egy eladó 3.3-as patrol 5 sebességes váltóm. Hibátlan állapotban! A terepváltó nincs rajt, fogaskerekes volt. Az előző tulaj szerint 1000km van benn. Ár: 25.000Ft
Vásárlás után nem cseréltem, gondoltam megnézem mennyi lenne kicserélni mielőtt jön a nagy hideg.
Márciusban elköltöztem és idén úgy tűnik nem tudom használni a Defa melegítőt, mert a kocsi kint áll az utcán és nem tudom kihúzni oda az áramot :( Pedig nagyon kellemes lenne és kíméletes a motornak.
TDi felirat miatt gondolom intercooleres, azok 8-9l körül esznek tudtommal, motor állapotától is függ és attól mennyire taposod. Az enyém sima TD vagyis intercooler nélküli, 10l alatt eszik, inkább 9 amióta nálam van ( Wynns injektor tisztító + Wynns Supremium Diesel adalékkal ). Terepjáró képesség nagyon jó főleg a rövid 3 ajtós változattal. Youtube-on sok terranos videó van, érdemes megnézegetni. Remélem segítettem.