Szerintem aki egyszer motorozott az nem szokik le róla. Főleg ha egy street triple van a birtokában. :). Engem a hányinger kerülget ha arra gondolok, hogy valaki megveszi, ezért nem is erőltetem. De sokszor áldozatot kell hozni...Szerintem soha nem szorul a háttérbe és mindig hihetetlen jó érzéssel tölti el az embert, amikor autóval van és elhúz mellette egy mocis, hogy én is megtehetem ha akarom :) Ezt mindig érzi az ember :)
:) csak nehogy megpimpósodjon az a jó bor!!! Ha a westend felé jársz szívesen látlak egy kávéra vagy ebédre, csörgess meg.
Szerencsére nálunk minden rendbe és csak nő a cég. Tavaly egyedül voltam most 20-an húzzuk az igát! Egyébként jól tertom magam én is :) A tv néző izmaimat folyamatosan alakítgatom :)
Igen májusban lesz két éves és imádom ha ráülhetek :) Bár tavaly is csak a munkába járás maradt illetve párszor eltudtam menni mocizni a srácokkal. Most éppen árulom. Na nem azért, mert bármi gond lenne vele csak három gyerek mellett nem lesz még ennyi időm se...Kaptam céges kocsit tehát a melóba se ezt fogom gyűrni arra meg, hogy a garázsba álljon luxus...Szombaton szépen leportalanítottam és néztem a napsütésben. Szerintem gyönyörű :)))
Minden alku kérdése, de 1,2-ért valóban nem válnék meg tőle. Viszont sztm olyan nagyon sokkal többet sem nagyon lehet érte kapni. Gondold át esetleg, hogy mik a lehetőségeid, mert a behozatal gondolom nem kis macera és a biztos előélet is számíthat.
Mész Te ám a jó büdös francba az öregedéssel:) Az idővel csak beérettem, mint a jó bor és egyébként meg a 13 meg a 14 évvel fitalabb kollégáimat imnden "szeren" überelem a konditeremben. És még mindig jó rám az 52-es Triumph kabát. Te belefogytál már? :)
Amúgy jól vagytok? Mostanában rátok se járnak könnyű idők gondolom. Rég dumáltunk. Egy barátom naked kupát szervez az idénre a Continental támogatásával. Érdekel?
nehéz erre racionális választ adni. Merthogy nincs is. Valami olyat szoktam mondani, hogy ha már feleségemet nem cserélgetem, legalább a járműveimet cseréljem le néha. Egyébként azokat sem szoktam gyakram. A Triumph előtte egy Hondám volt azt is az ötödik évében eresztettem el.
Igen, jól látod: a fórum életrelehelésében aktív szerepem volt, de az utóbbi két évben kissé háttérbe szorult a motorozás. Egyszerűen időm nem nagyon maradt rá.
Köszi a jó tanácsot. Ha be akarom vinni szervizbe, akkor gondolom érdemes ezt telefonon előre lebeszélni. Egy ilyen átvizsgálásért mennyit kérhetnek el? Mindenkép ésszerű lenne, mert ez így elég zsákbamacska.
Most nézem, Csorna hozzám kb.450km.! az nem gyenge.........
Hát............csak annyira mint minden seftes.Meg kell nézni az árut rendesen.Sajnáltam kicsit csórikámat mert evvel nagyon mellényúlt.Nem azért mert nem jó a gép mer az.
Viszont itthon eladni egy trumphot rémálom használtan annyira kicsi a célközönség.
Én lealkudtam annyira hogy épp nem bukott rajta.Annyiért behozta ide meg leszállította nekem pest mellé. Nem keresett rajta semmit csak a pénzénél volt.
Mondjuk szerintem kis csatt lehetett rajta mert enyhén hajlott az első teló.Tizeek vannak benne mert nem érződik/látszik csak méréssel mutatható ki.De orvosolva lesz.Még így is bőven belljebb vagyok mint a legolcsóbb 2009-es bárhol európában.
Forgalomba helyezés sima liba csak meg kell lennie a papíroknak.
Lazán KB 2 nap de feszítve mehet egy nap alatt csak nagyon le kell szervezni.
Van valakinek Tiger 955i-vel tapasztalata? Azt hallottam, hogy nagyon jó a blokkja, kíváncsi lennék gyakorlati tapasztalatokra. Futásteljesítmény, megbízhatóság, esetlegesen előforduló meghibásodások, fenntartási költségek. Ilyenek érdekelnének, mert szemezek eggyel, de még nem volt angol motorom. Az is érdekelne, milyen szervízintervalluma van pl. a 955-ösnek és milyen karbantartási költségekkel kell számolni? Az utóbbi években V-strom-om volt, de eladtam és most váltanék.
És milyen irányban 350 km? mert Én vas megyei vagyok, és ha gondolod akkor megvizsgálhatod/kiprobálhatod a 955-ös gépet (ez is kék), hátha ez már tényleg a pont lenne az i-n.Én ZXR- 400-ról ültem át a Speed-re, hát a nyomatékkülönbséget könnyü volt megszokni:-)!Viszont kezdőként a kawa, az tényleg nagy falat volt, és tuti ha a Speed-del kezdtem volna akkor sokáig nem lett volna gyári állapotú.Egyébként tegnap próbáltam egy 600 gixxert lóerőbe egyformák, de a kissebb nyomaték miatt sokkal könnyebb vele motorozni.
Tamozsnyik! Remélem sokunk nevében beszélhetek ha azt mondom, ismeretlen erdetű motort (ilyen összegnél) mindenféle képpen nézesd meg szervízben, vagy egy általad hiteles személlyel. Nem elég ha "CSAK" jól néz ki.
Nem tudom mennyi pénzt szeretnél elkölteni, de ha hosszú távra gondolkozól (5-8-10év), akkor érdemes fontolóra venni egy új motort.
Sajnálom hogy nem jön össze a próbakör. Szerintem összeszoktok hamar ha megveszed. Én a helyedben nem sokat gondolkodnék, lecsapnék rá. A képek alapján nem lehet vele gond. Azt a fekete zöld 955-ös speed et én is láttam amiben 230000km volt, remélem az 1050es blokk is birja majd.
Ha komoly futásteljesítményű Speed Triplet akarsz látni, menj el a Krisztiánékhoz a Triumph BP-be, ott van egy 230e km feletti futásteljesítménnyel. Ha jól tudom - és ha a szervízes Zolika is jól tudja - csak egyszer volt megbontva a hengerfejnél a blokk...
Vagy itt egy ODO 955I Daytonából (ugyanaz a blokk, csak a Speedbe 120LE, a Daytona 147-149):