Keresés

Részletes keresés

appleman Creative Commons License 2011.12.14 0 0 807

Eladó M-Audio Axiom Pro 49 Professzionális MIDI billentyűzet!

NEM VOLT HASZNÁLVA! Teljesen karcmentes és a doboza is megvan, de már nem garanciális. 

Ajándékba adok hozzá állványt és kb 25 GB Loop-ot is:) 

Használható az alábbi szoftverekkel: 
Garageband, Logic Pro, Pro Tools, Cubase, Reason-al is. 
Ára: 100 ezer Ft /Az ár alkuképes!/

Bővebben itt olvashatsz róla:
http://xms.hu/apple.php?t=aximpro49

Video:

http://www.youtube.com/watch?v=C3iqyZi4GbE

petrov-z Creative Commons License 2011.12.14 0 0 806

Csatlakozom Davostinohoz: "mindenki mást mond úgyis, ezért nyilván a legjobb megoldás, ha bemész egy üzletbe és meghallgatod, kipróbálod őket".

Személyes és szubejktív tapasztalataim a következők.

Felnőtt korben tanultam meg zongorázni, tahát abszolut amatőr vagyok. Kisebb szonáták, Debussy a Kis néger c. kompozíciója a csúcs, amiket el tudok játszani.

Én mindig Yamaha rajongó voltam, de ... minden hangszert meg kell hallgatni.

Egyszer nem hallgattam meg, és internetről megrendeltem egy Yamaha digitális zongorát. Direkt nem mondom meg hogy melyiket, mert senkit nem akarok megbántani. Egy évig bírkóztam vele, és nem sikerült a hangját megszeretni ! Egyszerúen úgy éreztem, nem jön ki a dobozából, és ráadásul nem éreztem tisztának a felsőbb oktávoknál.

Most egy alacsonyabb kategóriás YDP 141-esem van, és képzeld imádom a hangját, van rajta egy hangrés csík ( a billenytűzet fölött), és talán ez az oka, de nem érzem úgy mintha dobozból szólna. (Van teste a hangnak, és annyi, amennyi egy panel szobában ideális). Több meg minek, ha nem koncertezel ?

A klaviatúra csak GHS ( alapszintű kalapácsmechanika) de a kezem jobban bírja, hiszen csak amatőr vagyok, mint a GH mechanikát.

Ugyanakkor azt tapasztaltam, hogy egy ismerősöm GH mechanikás yamahája sem egyezett teljesen billentésben az enyémmel. Szóval minden hangszer más, még ha bizonyos műszaki paraméterek egyeznek is leírás szerint.