Elbaszarintott rendelés miatt van egy lánckerékpárom 600/650-es Banditra,illetve gsxf600/750re a vizes K7-K8-ra katalógus szerint felmegy, a gyári 525 helyett 530-as lánccal.
en is a kuplung hasznalatat javasolnam. nem lenne szivem egy fel eves motorral ezt tenni, mondjuk egyikkel sem. nem veletlenul van rajta kuplung. "szinte rángatásmentesen" , hat ezaz.
szia! szerintem nyugodtan használd a kuplungot, nem túl nagy meló, meghát nem véletlenül van a motoron:) aki azt mondta hogy nem kell váltás közben kuplungolni annak biztosan nagyon sok pénze van... ha azt szeretnéd hogy nsokáig jó legyen, huzogasd csak bátran! üdv!
előre viszont maradjon a /70 megha a gyari /60-as is a /60 a japok maniaja a tokeletes utakra de itt azok nem vannak a /70 jobban csillapitja uthibat es nagyon a tapado erintkezo felulete kanyarban, hatranya a lassabb bekormanyzas, de ugye ezert van /60 /600 a supermotoknak, csak azok mas teszta, szoval en mindenkinek a /70-est szoktam mondani meg akinek amugy /60 a szeria mert ez nem fugg a felnitol, de egyebkent utcara (sot nagy versenypalyara is) jobb
keskeny a felnije, szerintem 5-ös de lehet csak 4,50-es nem való rá más gumi mint a 160/60-as, elméletben és gyakorlatban is tilos rátenni 170 plane 180-ast, nem is kapsz
az en jósági sorrendem (nyilván túra, mert ez túramotor lenne vagy mi) Dunlop Roadsmart Michelin Pilot Road2 Bridgestone BT021-Metzeler Z6 Interact
Tavaly novemberben vettem egy 650 SA-t, újonnan Hollóséktól.
Életem első új motorja,nagyon megkedveltem. Kérdésem a következő lenne:
Szabad kuplung nélkül váltogatni vagy nem túl egészséges a váltónak?
Van aki azt mondta,hogy csak kuplunggal,és volt olyan is aki 3-as -tól felfelé és vissza nem kell kuplung. Kipróbáltam és elég szépen ugrál felfelé, szinte rángatásmentesen.
Nem szeretnék ártani a váltónak,mert sokáig meg szeretném tartani a vasat...:))
Ez most komoly? :) En meg sose mertem vele ugy kanyarodni, de szerintem nem is tudnek, mert leesnek a motorrol ugy besz#rnek :) Valaki mondta, hogy a kozepsztendere meg a labtarto elott ert le, hat azt nem akasztanam fel az aszfaltra... lehet csak en vagyok tul beszari :D
A BT-020 konnyen kockara kopott, mig a BT-021 nem. Persze latszik rajta (es erzodik ha az ujjad vegighuzod a feluleten), hogy kicsit kockasodott, de menet kozben nem erezheto. Ezen a teren sokkal jobb, mint a BT-020. A BT-020-szal valahogy olyan erzesem volt temposabb haladasnal mintha mindjart elcsusznek, valahogy nem ereztem, hogy bizhatok a gumiban.
A BT-021-nel eddig ez nem jott elo. (persze, lehet, hogy csak bemagyarazom magamnak) Eddig nekem bejott.
Lehet nem is fér be hátra a 180-as. Én is most nézek új gumit. Csak én a M sportec M3-at ill. a Pilot Power 2CT-t nézegetem. De lehet BT-021 lesz. Csak az majdnem olyan mint a gyári csak két komponens. Vajon ez jobban tapad mint a BT-20-as? Elöl BT-011 van gyárilag. Ehhez képest milyen lehet a BT-021 első?
csak azert gondoltam, mert van egy akcios gumiparos, amihez a hatso 180-as. de akkor inkabb maradok a 160-asnal. gondolom nem veletlenul van ez rajta gyarilag. amugy metzeller roadtec z6-ot, es a michelin pilot road 2-t nezegetem. valakinek valami tapasztalat?
Egy ismerosnek is Laser van, nagyon szep hangja van, nem az a fulsuketito, de hatarozott... Mennyiert dobaljak most akciosan, a honlap 100e korul van a legolcsobb listaar is amit talaltam, ebbol jon le 20%? Nezegettem meg tavaly Louis-ban a LeoVince dobokat is, akkor meg egesz korrekt arak voltak, de a mostani Euro arfolyam mellett marad asszem marad a gyari... :(
Szeretettel meghívunk, a már hagyományosnak számító SUZUKI HOLLÓS TESZTNAP-ra, mely 2009. május 16-án, szombaton lesz.
INGYENES, nyílt tesztnapunkon lehetőséget biztosítunk a motorok szerelmeseinek, hogy kipróbálhassák a Suzuki újdonságait. Az esemény nem csak Motoros Ügyfeleinknek és a Hollós márkakereskedésnek fontos, hanem a Magyar Suzuki Zrt.-nek is, hiszen ebben az esztendőben, ez lesz a legnagyobb szabású rendezvény, ahol az emberek megismerhetik és kipróbálhatják a Suzuki-márka minden típusát.
Az új motorok tesztvezetése mellett, rengeteg színes program és BÜFÉ várja az érdeklődőket, sőt, a rendezvény kísérő jelensége, hogy a látogatók a VIP sátorban több, Suzuki Hollós támogatott olimpiai és világbajnok élsportolóval futhatnak össze.
2009 május 16. SUZUKI HOLLÓS MOTOROS TESZTNAP programja: 7:30 - tesztvezetés regisztráció 9:00 - tesztvezetés I. kör 11:00 - 11:30: Streetfighter Show l. 12:00 - 12:30: Egykerekű bringás bemutató 12:45 - 13:15: Jamrik Andris & Gizmó - triál és freestile bemutató 13:15 - 13:30: Szünet 13:30 - 14:00: Streetfighter Show ll. 14:00 - 14:30: Jamrik Andris & Gizmó - triál és freestile bemutató 14:30 - 15:00: Streetfighter Show lll. 15:00 - 15:30 Jamrik Andris & Gizmó - triál és freestile bemutató 15:30 - 16:00: Streetfighter Show lV. 16:30 - 17:00: Egykerekű bringás bemutató 18:00 - utolsó tesztkör GYERTEK EL, mert vár az egész napos folyamatos motorkerékpár tesztelés és a temérdek attrakció...