Keresés

Részletes keresés

UnciAti Creative Commons License 2009.05.12 0 0 11290

Sziasztok!

 

Természetesen használni fogom a kuplungot, mert igazából én se hittem el a másik verziót.

 

Kösz a válaszokat.

 

Attila.

zöld_I Creative Commons License 2009.05.12 0 0 11289

 Urak!

 

 Elbaszarintott rendelés miatt van egy lánckerékpárom 600/650-es Banditra,illetve gsxf600/750re a vizes K7-K8-ra katalógus szerint felmegy, a gyári 525 helyett 530-as lánccal. 

 Ára: 8800 pénz

 Elöl 15 fog, hátul 47, JT lánckerekek.

 

 Igény szerint láncot is tudok hozzá adni.

redneF Creative Commons License 2009.05.12 0 0 11288
en is a kuplung hasznalatat javasolnam.
nem lenne szivem egy fel eves motorral ezt tenni, mondjuk egyikkel sem. nem veletlenul van rajta kuplung. "szinte rángatásmentesen" , hat ezaz.
Előzmény: UnciAti (11277)
konyvest Creative Commons License 2009.05.11 0 0 11287
szia!
szerintem nyugodtan használd a kuplungot, nem túl nagy meló, meghát nem véletlenül van a motoron:)
aki azt mondta hogy nem kell váltás közben kuplungolni annak biztosan nagyon sok pénze van... ha azt szeretnéd hogy nsokáig jó legyen, huzogasd csak bátran!
üdv!
Előzmény: UnciAti (11277)
Mcemru Creative Commons License 2009.05.10 0 0 11286
előre viszont maradjon a /70 megha a gyari /60-as is
a /60 a japok maniaja a tokeletes utakra
de itt azok nem vannak
a /70 jobban csillapitja uthibat es nagyon a tapado erintkezo felulete kanyarban, hatranya a lassabb bekormanyzas, de ugye ezert van /60 /600 a supermotoknak, csak azok mas teszta, szoval en mindenkinek a /70-est szoktam mondani meg akinek amugy /60 a szeria mert ez nem fugg a felnitol, de egyebkent utcara (sot nagy versenypalyara is) jobb
Előzmény: redneF (11285)
redneF Creative Commons License 2009.05.10 0 0 11285
jaja, akkor marad a 160-as hatulra. de nekem elol 120/70-es van, pedig /60-as kellene hogy legyen :(. na majd most veszek rendeset elore is :)
Előzmény: Mcemru (11284)
Mcemru Creative Commons License 2009.05.10 0 0 11284
na megse annyira volt biztos :)
ezek szerint 160/60 engedelyezett megiscsak hatra (kis KTM Duke II ilyen még pedig azon is csak 4,50 felni van)

http://www.banditalley.net/wiki/doku.php?id=bandit_alley_wiki
Előzmény: Mcemru (11283)
Mcemru Creative Commons License 2009.05.10 0 0 11283
hmm, az pedig szinte majdnem biztos h 150/70-17 gyarilag, de majd mingya megnezem mert a 750-es bandit az ritka azert
Előzmény: redneF (11282)
redneF Creative Commons License 2009.05.10 0 0 11282
nem gsx-f hanem 750-es banditom van, de a levego olaj stimmel. megneztem 4.50-es a felnije.
Előzmény: Mcemru (11281)
Mcemru Creative Commons License 2009.05.10 0 0 11281
GSX-F 750 a burkolt levegő-olajos?
na az meg pláne felejtős, arra 150/70-17 a gyári méret, mert keskeny a felnije...
Előzmény: redneF (11280)
redneF Creative Commons License 2009.05.10 0 0 11280
750-esem van, de nem tudom mekkora a felnim. csak az akcios gumiparos miatt erdeklodtem a szelesebb gumi miatt. tokeletes nekem a 160-as.
email megy
Előzmény: Mcemru (11278)
Mcemru Creative Commons License 2009.05.08 0 0 11279
jóval jobb a BT021 mint a régi BT020
nem bakelit, hamarabb melegszik be, 2 komponensű

ráadásul tavaly óta már BT021N-t gyártanak előre, ami 1mm több futófelületet tartalmaz
Előzmény: mechand (11274)
Mcemru Creative Commons License 2009.05.08 0 0 11278
600-650-es banditod van ugye?

keskeny a felnije, szerintem 5-ös de lehet csak 4,50-es
nem való rá más gumi mint a 160/60-as, elméletben és gyakorlatban is tilos rátenni 170 plane 180-ast, nem is kapsz

az en jósági sorrendem (nyilván túra, mert ez túramotor lenne vagy mi)
Dunlop Roadsmart
Michelin Pilot Road2
Bridgestone BT021-Metzeler Z6 Interact

a többi futotta még nem raknám kategória :)

árakért keress meg emailben
Meki
Előzmény: redneF (11266)
UnciAti Creative Commons License 2009.05.08 0 0 11277

Sziasztok!

 

Üdv mindenkinek,most írok ide először.

 

Tavaly novemberben vettem egy 650 SA-t, újonnan Hollóséktól.

Életem első új motorja,nagyon megkedveltem. Kérdésem a következő lenne:

Szabad kuplung nélkül váltogatni vagy nem túl egészséges a váltónak?

Van aki azt mondta,hogy csak kuplunggal,és volt olyan is aki 3-as -tól felfelé és vissza nem kell kuplung. Kipróbáltam és elég szépen ugrál felfelé, szinte rángatásmentesen.

 

Nem szeretnék ártani a váltónak,mert sokáig meg szeretném tartani a vasat...:))

Ti mit javasoltok?

 

Üdv,     Attila.

ovadriva Creative Commons License 2009.05.08 0 0 11276
Ez most komoly? :)
En meg sose mertem vele ugy kanyarodni, de szerintem nem is tudnek, mert leesnek a motorrol ugy besz#rnek :)
Valaki mondta, hogy a kozepsztendere meg a labtarto elott ert le, hat azt nem akasztanam fel az aszfaltra... lehet csak en vagyok tul beszari :D
Előzmény: mechand (11272)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2009.05.08 0 0 11275
A BT-020 konnyen kockara kopott, mig a BT-021 nem. Persze latszik rajta (es erzodik ha az ujjad vegighuzod a feluleten), hogy kicsit kockasodott, de menet kozben nem erezheto. Ezen a teren sokkal jobb, mint a BT-020.
A BT-020-szal valahogy olyan erzesem volt temposabb haladasnal mintha mindjart elcsusznek, valahogy nem ereztem, hogy bizhatok a gumiban.

A BT-021-nel eddig ez nem jott elo. (persze, lehet, hogy csak bemagyarazom magamnak)
Eddig nekem bejott.
Előzmény: mechand (11274)
mechand Creative Commons License 2009.05.08 0 0 11274
Lehet nem is fér be hátra a 180-as. Én is most nézek új gumit. Csak én a M sportec M3-at ill. a Pilot Power 2CT-t nézegetem. De lehet BT-021 lesz. Csak az majdnem olyan mint a gyári csak két komponens. Vajon ez jobban tapad mint a BT-20-as? Elöl BT-011 van gyárilag. Ehhez képest milyen lehet a BT-021 első?
Előzmény: redneF (11269)
mechand Creative Commons License 2009.05.08 0 0 11273
Igen, abból jön le a 20 %. Nekem 85 lesz az acél. Többet nem adnék egy kipufogóért, ezért sem rendeltem karbont vagy titánt.
Előzmény: Lefty_Géza (11267)
mechand Creative Commons License 2009.05.08 0 0 11272
Túl nagy a gyári. Leér kanyarban. :)
Előzmény: ovadriva (11264)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2009.05.07 0 0 11271
En a gyari BT020-at BT021-re csereltem. Ez is mar ketkomponensu.
Igenyeimnek teljesem megfelel, eddig mindig en voltam a gyengebb lancszem.
Előzmény: redneF (11266)
ovadriva Creative Commons License 2009.05.07 0 0 11270
haho! februarban rakattam fel a dunlop roadsmartot, mentem vele 2000km-t.
Elegedett vagyok vele, meg ajanlani is merem, foleg miota Meki is dicseri :)

Biztos van mas jo gumi is, de en ezt probaltam.
Ja, 650esen van, azota sokkal jobban kanyarodik.
Előzmény: redneF (11266)
redneF Creative Commons License 2009.05.07 0 0 11269
csak azert gondoltam, mert van egy akcios gumiparos, amihez a hatso 180-as. de akkor inkabb maradok a 160-asnal. gondolom nem veletlenul van ez rajta gyarilag.
amugy metzeller roadtec z6-ot, es a michelin pilot road 2-t nezegetem. valakinek valami tapasztalat?
Előzmény: tangerine (11268)
tangerine Creative Commons License 2009.05.07 0 0 11268
Nem érdemes. Drágább, nehezebben kanyarodik, fogyasztás megnő.
Előny? Jobban néz ki, legalábbis sokaxerint.

Maradj a gyárinál inkább.

Én a GSX-re keskenyebbet tettem inkább (190 helyett 180)
Előzmény: redneF (11266)
Lefty_Géza Creative Commons License 2009.05.07 0 0 11267
Egy ismerosnek is Laser van, nagyon szep hangja van, nem az a fulsuketito, de hatarozott...
Mennyiert dobaljak most akciosan, a honlap 100e korul van a legolcsobb listaar is amit talaltam, ebbol jon le 20%?
Nezegettem meg tavaly Louis-ban a LeoVince dobokat is, akkor meg egesz korrekt arak voltak, de a mostani Euro arfolyam mellett marad asszem marad a gyari... :(
Előzmény: mechand (11263)
redneF Creative Commons License 2009.05.06 0 0 11266
udv banditak!

lassan megernek a gumiaim egy cserere. ki mit ajanlana? en kineztem ket tipust, de nem irom le, nem akarok senkit sem befolyasolni vele.

amugy 160-as gumim van hatul. milyen elonyom ill. hatranyom szarmazna belole, ha 170-est vagy 180-ast tennek fel?
redneF Creative Commons License 2009.05.06 0 0 11265
nekem van egy finster dobom (3 csavaros), es szivesen valtanek gyarira.
Előzmény: ovadriva (11264)
ovadriva Creative Commons License 2009.05.06 0 0 11264
a végén már csak nekem marad gyári dobom? :)
Előzmény: mechand (11263)
mechand Creative Commons License 2009.05.06 0 0 11263
Én most rendeltem Laser-t, az enyémhez. 650 K7. x-bike-tól. Ráadásul most 20 % kedvezmény van rá. E betűs.
Előzmény: scubatomi (11259)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.06 0 0 11262
Kedves Motoros Barátunk!

Szeretettel meghívunk, a már hagyományosnak számító SUZUKI HOLLÓS TESZTNAP-ra, mely 2009. május 16-án, szombaton lesz.

INGYENES, nyílt tesztnapunkon lehetőséget biztosítunk a motorok szerelmeseinek, hogy kipróbálhassák a Suzuki újdonságait.
Az esemény nem csak Motoros Ügyfeleinknek és a Hollós márkakereskedésnek fontos, hanem a Magyar Suzuki Zrt.-nek is, hiszen ebben az esztendőben, ez lesz a legnagyobb szabású rendezvény, ahol az emberek megismerhetik és kipróbálhatják a Suzuki-márka minden típusát.

Az új motorok tesztvezetése mellett, rengeteg színes program és BÜFÉ várja az érdeklődőket, sőt, a rendezvény kísérő jelensége, hogy a látogatók a VIP sátorban több, Suzuki Hollós támogatott olimpiai és világbajnok élsportolóval futhatnak össze.

2009 május 16. SUZUKI HOLLÓS MOTOROS TESZTNAP programja:
7:30 - tesztvezetés regisztráció
9:00 - tesztvezetés I. kör
11:00 - 11:30: Streetfighter Show l.
12:00 - 12:30: Egykerekű bringás bemutató
12:45 - 13:15: Jamrik Andris & Gizmó - triál és freestile bemutató
13:15 - 13:30: Szünet
13:30 - 14:00: Streetfighter Show ll.
14:00 - 14:30: Jamrik Andris & Gizmó - triál és freestile bemutató
14:30 - 15:00: Streetfighter Show lll.
15:00 - 15:30 Jamrik Andris & Gizmó - triál és freestile bemutató
15:30 - 16:00: Streetfighter Show lV.
16:30 - 17:00: Egykerekű bringás bemutató
18:00 - utolsó tesztkör
GYERTEK EL, mert vár az egész napos folyamatos motorkerékpár tesztelés és a temérdek attrakció...

www.suzukihollos.hu
dűzni Creative Commons License 2009.05.05 0 0 11261
Én még mindig Bódisékra esküszöm.
Előzmény: scubatomi (11259)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!