Van egy amiben 2011-es motor van de kevés a km benne. Abba megvásárolnám tartalékba de valószínű, hogy annyit nem tudok kigazdálkodni amennyit akarsz érte, majd csak akkor ha muszáj lesz!:) Az ülést szeretném rokoni, baráti, márkatársi, sporttársi áron megvenni, tudod mint minden eddigi dolgot amit tőled vettem! :)
Írtam volna ha lenne üléssorom :) Bár.... talán egy hátsót be tudok szerezni. Mit adsz érte? :) Injektor meg minek neked? Van 2010 utáni géped? Mondjuk lehet :) Amúgy 105E ft-ért vettünk / db. Ehhez képest sporttársi áron lenne :D
Én mielőtt felraktam végigfolyattam olajjal amíg a túlsó végén meg nem jelent. Ez kb. 7 hónapja volt. Naponta használom, még jó.
2.0- nál.
Ha egyhuzamba sebváltás nélkül megyek kb. 30-40 km-t, akkor az első kupplungoláson érzem h. keményebb. Ha utána rögtön benyomom az már könnyebb. Városba minden ok.
Mitől keményedik be? Kinyomó alsó és felső 3 hónapja cserélve volt.
Ma kaptam egy levelet a nissan márka képviselettől.Vissza hivási akció van a "köztes rögzitőfék csatlakozó" hibája miatt.Kiváncsi leszek a renault és az opel is visszahivja az érintett modeleket?27.-én viszem be megnézetni.
Elszomorító amiket írsz, a régebbi M9R-ek talán jobban bírják a gyűrődést? Melyik gyártmánnyal van a legkevesebb probléma? A Transitok jobban bírják? Én sajna vagy nem sajna de ezekkel az autókkal vagyok betárazva (Viva, Trafic). Valószínű egyébként, hogy egyszar ez mind! :) Apropó! Nincs sporttársi áron eladó középső és hátsó üléssorod? Vagy esetleg más fórumolvasónak?
szia vanyek bácsi, telefonon átvesszük a 2,5-öst, a történet, asszony haza ér, beáll az udvarba, és hallgatom hogy a kipufogóból mintha nem jönne a 4 henger hangja, ugyanakkor lüktetésszerűen mozog a motor a bakon, olyan mintha 3 henger menne
eladó renault trafic,opel vivaro gyári!!! 2010-es 2.0 dci első+hátsó(aggyal,csapágyal,abs karikával)féktárcsák és hozzá való betétek.62e km-t futottak.a hátsóknak alig van válla az elsőknek pedig 1 mm körüli van.
szevasztok fiatalok, motor rendben, (computer) kérdésem, olyan mintha 3 henger menne, de persze nem, csak olyan a fílingje és finoman rázza a kasznit, lehet-e ez valamelyik porlasztó problémája? rail nyomás 29000 kpa, állandó
Olvasgatni mindig szoktam csak írni nem :) Ha hangos a váltó akkor azonnal cseréltesd ki benne a 6 csapágyat és mehetsz tovább. Ha így használod annyora megnő a távolság egy idő után a csoporttengelyek között, hogy fogaskerék cserék is lesznek. A gépeink 7-800E km-nél teljesen meghaltak. Nem csak motor-váltó, de a népek is annyira lerugták belülről ha egyszerűen nem lehet emberek szállítására használni már :D Most vettünk 10 új Vivarot és 8 Transitot. Ki kell mondani egyik se ér semmit. Vivaro is 40-50E km-nél egy rakás szar. Minden ég a kijelzőn, állandó részecskeszűrő bajok, műszeregység cserék, tempomat nem működik. Garanciába persze nem nagyon vállalják a javítást, meg meg se tudják csinálni ezeket a 2013-14eseket. Pedig még M9R motorosak, mégis TELJESEN más mint a 2010-esek pl. Injektor, hűtők, szívócsonk minden más.... és nem jobb :)