Köszi az infót.Valóban az történt.Kiderült hogy csak 1 rossz van.Meg a "profi" szerelők 1 foggal elrakták a szívótengelyt.Persze ezeket orvosoltuk. De a motor kuka.Totál szétkoptatta a katalizátorból belekerült por. A dugattyú és a henger között szinte lelehet köpni.Dúrva! Most bontott papíros motor vadászat van.160e-190e között beszélgetnek.De ha tudtok valami jót akkor beszélhetünk rólla. További szép napot.
A peugeot-nál volt dolgom és meg említettem nekik a trafó gondodat.Azt mondták,hogy minden trafócsere után az autó computerével össze kell hangoltatni a trafókat.Ezért van az,hogy nyomás alatt nincs szikra vagy csak gyenge szikra van.
Hát azt sajnos én se tudom mi koze van hozzá,de szerintem is semmi..naa majd az új olajcsere után meglátom,hogy fog mukodni a váltó,mert most hidegen néha ránt 1-et,de aztán mikor kicsit bemelegszik már jó..288,000 km van rajta és nincs is nagyon hibája a kocsinak..vettem bele most hutot,de nem eredetit és azt is megúsztam 15,000 ft-ból.Remélem a váltónak nem lesz semmi baja,mondjuk a legutóbbi olajcsere után nagyon finoman ment ...
Sziasztok olyasmi kérdésem lenne hozzátok,hogy mikor hütőt cserélsz az autoban,az automata váltóban is kikell cserélni az olajat??? Mert az egyik szerelő azt mondta,hogy kikell a másik azt mondta,hogy ne,mert bejuthatnak valami porszemcsék és az új olaj feloldja benne azt ami már le van rakódva és elcseszheti az automata váltót!!! Szerintetek melyik a jó válasz,mert mind a,ketten mást mondanak...
Kérdésem: be lehet állítani az elektronikát így: ha a távirányítón megnyomom a csomagtér nyitó gombot, akkor csak a csomagtér nyíljon fel, az összes ajtónak nem kellene vele egyszerre kinyílni.
Szerintem logikus ez a beállítás, pl. mikor bevásárlásnál míg bepakolsz a csomagtartóba, nem nyúlnak le cuccot a kesztyűtartóból.
A szalonban azt mindták, hogy nem lehet külön beállítani csak a magában a csomagtér nyitást.
Keresnék megvételre 1db felnit(5*108-ast 607-re)16" vagy 17"-est acél vagy alufelnit mindegy milyen állapotban, azért használható legyen(potkeréknek kell 2.2i-re)!
Sziasztok. Kérdés: 3.0 V6, hidegen rángat az autó alacsony fordulaton, a másik kérdés menet közben is néha ránt egy kicsit, a szervizben azt mondták tökéletes az autó. Szerintetek mi okozhatja?
Az enyém 2003.07. havi, még a régebbi, viszont a jobb hátsó kerékjáratnál nekem is ott a tartály, melyről megy egy gégecsőhöz hasonlító cső az autó alja felé, illetve mellette egyből az üzemanyagtöltő nyílást és az üzemanyagtartályt összekötő cső. A helyzet hogy nekem is beleért, azonban a gégecsövet és lepattintottam, és átfűztem máshol, így már közelebb tudtam a dobbetétet tenni a kasztnihoz, már nem ér bele :)
Egy kis okoskodással meg lehet oldani. (most jöhetnek a kritikák h mért kell a "sufni tunnnnnying" ,de mégis kényelesebb az 55-ös gumi, és szebben is áll vele az autó)
A lényeg ha átfűzöd a csövet feltétlenül húzzál rá egy gumi csövet a biztonság kedvéért, nehogy kikezdje a kaszni.
Mivel el van törve a dobbetétem am is, így keresnék egy jobb hátsót 2003as HDI-hez. Köszi :)
Sziasztok!ZoliUA hadd kérdezzek tőled valamit:neked milyen évjáratú az autód?Az enyém 2009-es tipusfrissített,és 225/50r17-es gumival a jobb hátsó kerék elött csak pár mm van a műanyag doblemezig,ami mögött ha jól tudom a részecskeszűrő tartálya van.A régebbieknek ha minden igaz kisebb a tartályuk.Lehet,hogy ezért több a hely a kerék elött,és ezért jó rá az 55-ös gumi?.Esetleg kis tuningolással befér?Ha van valami tipped azt megköszönném,nekem is jobb lenne az 55-ös gumi.Köszi:Karesz
Hátha Ti tudtok segíteni.3.0 v6 5 seb. motoros autóm van. Valós 205000km-el (ismert előélet). 2 hónapja kezdődött a probléma ami mainapig tart.Durrogni kezdett de keményen, motor 3000-ig forog.Hiba 3 db trafó( ezt írta az agya).Annyira durrogott hogy a hűtőfelöli hengersor 2 katalizátorját összeomlasztotta és eldugult a cső.Kinyomta a szelepszár szimeringeket a nyomás( hihetetlen de, igaz).Úgy füstöl mint egy Barkas -20°C -os reggeli indításnál.(Persze a katalizátorokat kidobtuk).Csere a 3 trafó, megy de kb. 10 másodpercen belül kiveszi a hengereket és kiírja újra gyújtáshiba 3 hengernél.Pedig cserélve lett gyertya+ trafó+ "főrelé".Kábelszakadás kontakthiba nincs.A kopogás érzékelőre gyanakodunk, de azt nemírja ki az agya.A belső hengersornál a szikra mintha villámlana, a külső hengereknél gyenge sárgás.Szóval megakadt a dolog.Remélem valami okos ötletetek akadna erre a dologra.Köszönöm hogy végigolvastad.
Emberkék épp ma vettem a kocsiba motorolajat ami elotte is volt benne,ezt még a Totál Hungária kft-ból kuldték nekem és jól is mukodott...ma fogom kicserélni az olajat.. Az olaj tipusa 9000 5w40....nálatok is bevált ez a fajta???
Nézd meg a 4482 számú hozzászólásomat, nekem a féltengely hibája okozta a remegést, csak gyorsításkor jött elő. Az a baj, hogy nem lehet a csuklót külön kapni és csak azt cserélni, komplett féltengely van csak, elég borsos áron. Nekem a gyári cseredarabos jól bevált, azóta nincs vele gondom.