Keresés

Részletes keresés

HáBé Creative Commons License 2006.01.22 0 0 769

Pontosan!

Előzmény: BGfromÉ-D (767)
Intersziti Creative Commons License 2006.01.22 0 0 768
"Meg mondjuk azt sem értem, hogy ha egy ajtó sem nyílik ki, akkor miért bimbammol indulás előtt?"
Gondolom azért, mert annak is _indításjelző_ a neve, nem?

Más. Ha minden igaz, holnaptól kezdve egyel kevesebb fogaskerekű fog üzemelni a világon, átépül a 2-es metró Lausanne-ban, Svájcban. Két kép az utolsó napok egyikéről:

Az egyik közbenső, felszíni állomás.
És mint ahogy nevében is látható, ő bizony egy metró volt.
Előzmény: Peti817172M (737)
BGfromÉ-D Creative Commons License 2006.01.22 0 0 767
Gondolom, ugyanúgy, mint a vonalon, csak fogasléc nélkül..:-)
Előzmény: Peti817172M (765)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.22 0 0 766
Izé, az első mondat után pont helyett "?" van :)
Előzmény: Peti817172M (765)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.22 0 0 765
Kocsiszíni váltóknál hogy oldják meg, hogy a keresztező sínszálba ne akadjon be a fogaskerék. (Ott ugyebár nincsen fogasléc).
HáBé Creative Commons License 2006.01.22 0 0 764

A járművezetői beo keret (forda) miatt van igy. Kívánatos lenne egész nap a 20 percest 3 vonattal+vezetővel vinni.

Kémvonat/aknavonat: egy kör az üzemkezdet előtt üresen, kipróbálni a bizbert, ellenőrizni a pályát. Héven és metrón is vannak ilyenek. Villamosnál valahogy nem tulajdonítanak neki lehetőséget.

Előzmény: gabor144 (763)
gabor144 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 763
Mi az oka annak, hogy a 20 perces követést egyes időszakokban 2, más időszakokban 3 vonattal csinálják? És miért pont ilyen beosztásban? És mi az az aknavonat?
Előzmény: HáBé (741)
HáBé Creative Commons License 2006.01.21 0 0 762
Hiányoltátok az egyeskét...
Előzmény: BGfromÉ-D (761)
BGfromÉ-D Creative Commons License 2006.01.21 0 0 761
Már nem.:-)
Ööö, tulajdonképpen mi bennük az érdekes?
Előzmény: HáBé (760)
HáBé Creative Commons License 2006.01.21 0 0 760
Még mindig?
Előzmény: BGfromÉ-D (759)
BGfromÉ-D Creative Commons License 2006.01.21 0 0 759
Az 1. 404-es.:-(
Előzmény: HáBé (758)
HáBé Creative Commons License 2006.01.21 0 0 758
BGfromÉ-D Creative Commons License 2006.01.19 0 0 757
Úgy van, bébi, újra okosat írtál, nyertél 1 hangszórót!

Még szerencse, hogy nem az általad leírtak jelentik 1 kocsi felújítását.
Előzmény: Peti817172M (755)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.01.19 0 0 756
Ez egyáltalán nem igaz. Olyan fényezése van, mint az egyesnek, és olyan színvilága is van az utastérben.
Előzmény: Peti817172M (755)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.19 0 0 755
Jut eszembe, sokan szt mondják, hogy az 56-66-os az első felújított vonat, de mitől felújított? Se egyedi nyitás, se kijelző, se műnéni, se elektronikus jegykezelő. Ezek nélkül pont ugyanolyan, mint a többi vonat, csak kicsit jobb állapotban van. De nem lehet felújított, ha egyszer nem tér el a többitől semmiban.
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.19 0 0 754
Ma megint közlekedett egész nap.

Egyébként feltűnt, hogy a végállomásokon 2x bimbammol ajtózárás előtt, sőt széchényi hegynál ma az első bimbam után még vagy 1 percet várt, mire jött a második és az ajtózárás. Egyébként 61-es vezetőfülkéje mögött bal oldalon a lámpa és az ablak közötti burkolólemezen valami fehér por van.
Előzmény: HáBé (752)
M41 2152 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 753

Szia!

saját néven szoktam aláírni, de az e-mail címemből lehet következtetni, hogy ki vagyok.

üdv. M41 2152

Előzmény: HáBé (748)
HáBé Creative Commons License 2006.01.19 0 0 752

Pálinkásat!

 

W1: a statikus terhelés. (áll rajtam az elefánt)

W2: a dinamikus, (már ugrál rajtam)

W3: a lüktető. (jobbra-balra cibál)

 

A gépek alkatrészeinek tervezésekor a méretezésnél ezt is figyelembe kell venni.

Előzmény: Peti817172M (751)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.18 0 0 751
Mi az a Wöhler 1?
Előzmény: HáBé (750)
HáBé Creative Commons License 2006.01.18 0 0 750

Valóban ez a hivatalos neve.

 

Más:

Mai képek:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1459/kepek/f63muvut62.JPG

 

Kár, hogy:

- leszállt a köd, pedig gyönyörű, zuzmarásak voltak a fák, oszlopok,

- az 1-eske megint a kocsiszíni vágányokat nyomta Wöhler 1-el.

Előzmény: BGfromÉ-D (749)
BGfromÉ-D Creative Commons License 2006.01.18 0 0 749
Úgynevezett kémvonat, nem?
Előzmény: HáBé (746)
HáBé Creative Commons License 2006.01.18 0 0 748

Jóestét!

 

A "pályaszámoddal" vagy az IRL neveddel irtad alá?

Ha a neveddel, akkor kérlek, mekkéled a pályaszámot is, hogy tudjam, Rólad van szó!

Üdv: HB

Előzmény: M41 2152 (747)
M41 2152 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 747

Szia!

Bocsi az offért, de magkaptad a mailemet, amit nem régen írtam a citromail-es címedre?

M41 2152

 

Előzmény: HáBé (746)
HáBé Creative Commons License 2006.01.18 0 0 746
Úgynevezett aknavonat.
Előzmény: Hungaroplan (745)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.01.18 0 0 745
Álljunk meg egy szóra! Mi az ott 4:20 és 5:20 között?
Előzmény: HáBé (741)
HáBé Creative Commons License 2006.01.17 0 0 744

A "szlenget" félretéve, nincs új Fogas. Nálunk egy sem, csak felújított:

http://fogas.cyberhungary.net/fogasuj/jarmu.htm

 

Előzmény: Hungaroplan (743)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.01.17 0 0 743
Lehet, hogy Ő a hatoskára is gondolt...
Előzmény: Peti817172M (742)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.17 0 0 742
Csak 1 új fogas van.
Előzmény: síncsavar (738)
HáBé Creative Commons License 2006.01.17 0 0 741

Kocsihiány esetén csak 2 szerelvény pörög, otherwise:

 

4:20(!!)-5:20 1

5:20-9:00 2

9:00-12:00 3

12:00-16:00 2

16:00-17:00 3

17:00-21:00 2

21:40-23:45 1

 

Ennyi pörög menetrend szerint munkanapokon.

Előzmény: síncsavar (738)
Peti817172M Creative Commons License 2006.01.17 0 0 740
Igen, én is reer gondoltam. Egyébként abban már nem HÉV-gyem van, hanem Volvo-gyem :) És a felfelé nyíl piktogrammal ellátott nyomógombbal is előrébb lehet léptetni (mellesleg nem a bimbam lépteti, hanem az ajtójelzés+minimális távolság megtétele)
Előzmény: BGfromÉ-D (739)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!