Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SyL Creative Commons License 2002.09.27 0 0 4202
**Caris

Nem adod el a bordo Xedos -odat? Egy ismerösöm most akar venni Xedos6 -ost, ez a szin jön be neki legjobban.

Előzmény: Caris (4198)
SyL Creative Commons License 2002.09.27 0 0 4200
Méé, van olyan neeem ?? :))

Hihetetlen mit szoktak gyorsulni ezek a mamik, reggelenkénnt a piacra.. :)))

Előzmény: Caris (4198)
SyL Creative Commons License 2002.09.27 0 0 4199

Aprópopo,

tényleg nincs valakinek egy elfekvö Mazda dudája (nem a nagy Dudák magazin különkiadása az El Bundy ból :)) )
mert az enyém megholt. Már a második hagyott el, ezek olyan sza*ok hogy.. Igaz hogy 626-on eléggé lennt van, elöl, szerintem mindig elázik.
Abban bizom hogy az eredetit jobban megcsinálta a gyár, igy most olyant keresek.
Valószinüleg át is szerelem valahova feljebb, ahol már nem éri annyi viz.

1k huf, jelképes összegért át is venném, vagy valamiért csereberébe esetleg. :))

Caris Creative Commons License 2002.09.27 0 0 4198
Már látom is a hirdetést:

"10 éves Mazda 6 MPS eladó. Megkimélt, garázsban tartott, sérülésmentes. Egy öreg néni járt vele egy héten egyszer bevásárolni." :)

Caris

Előzmény: SyL (4197)
SyL Creative Commons License 2002.09.27 0 0 4197

Lakás priority nekem is elsöbbséget élvez, (talán egy 45nm -est már kapni az MPS áráért. :D

De nálam annyira reménytelen összerakni ennyit hogy hagyjuk is... :(

De azért hátha nyerek a lottón... (akkóó MPS is lösz)
.. bár még soha nem vettem szelvényt. :))

Bár ahogy Pigmy mondaná lesz az a MPS még 10 éves is.. igaz ? :))

Előzmény: Caris (4196)
Caris Creative Commons License 2002.09.27 0 0 4196
Hogy mennyi lehet az ára? Gondolom kb. annyi, mint a Lancer Evo, vagy a Subaru. Tehát olyan 10-12 milla körül már a tiéd is lehet... Hmmm... bárcsak lenne ennyi pénzem, egyb?l vennék egy .... lakást.

Caris

Előzmény: SyL (4190)
netudGI Creative Commons License 2002.09.27 0 0 4195
Hi Pigmy !

Azt a keveset amit a gumikról tudok több autón többféle gumival szerzett tapasztalatból merítem, plusz némi olvasmány. Semmit nem tudok hozzátenni a második mondatodhoz, a /65 egy cseppet komfortosabb a /60-nál. Felnikkel és gumikkal elég szabadon lehet játszani, amíg az adott helyen elférnek. A külső átmárőre persze érdemes odafigyelni, egy perc alatt kiszámítható, hogy az új garnitúrával hány százalék eltérés lesz a km-órán.

netudGI :)

Előzmény: Törölt nick (4186)
Zs Zs Creative Commons License 2002.09.26 0 0 4194
Volt itt egy trafi-hír, kiegészíteném: kétszer sikerült már majdnem belehajtani Pesten a Béke úton az fehér Feliciába (mármint a tafiba). Sajna éjszaka is kint vannak, a kassza meg a cukrászda után van.
Este talán kifogás lehet, hogy sötétedés után TILOS szembe vakuzni. Ha ezt megtudja az ellenőrzés, akkor nekik is kampó.
Kb. 8-9-ig vannak kint, az esti csúcsban élvezkednek...
speedy-gee Creative Commons License 2002.09.26 0 0 4193
Nem csak az, hanem az az agresszív és mégis hűvösen elegáns eleje, ahogy túrja az aszfaltot maga előtt...

Szinte hallom, milyen brutál hangja lehet. Mondjuk így fotó alapján nem döngetnék vele végig a Kőbányai úton. ; )

Előzmény: Caris (4192)
Caris Creative Commons License 2002.09.26 0 0 4192
az a kipufogó nagyon brutál!
Előzmény: SyL (4190)
speedy-gee Creative Commons License 2002.09.26 0 0 4191
Gyönyörű! KELL!
Előzmény: SyL (4190)
SyL Creative Commons License 2002.09.26 0 0 4190
Párizsi Autókiállítás - első nap

Az álmom:

"A Mazda6 nagyteljesítményű MPS változata. Az új, közvetlen befecskendezésű 2,3 literes turbómotorral szerelt csúcs-limuzin formáját a Mazda európai fejlesztőközpontjában tervezték meg. Az összkerékhajtású ezüst színben pompázó modell az RX8 sportkocsi légbeömlőnyílásaihoz hasonló megoldással büszkélkedhet. "

280 ló / 4WD



Gyönyörüüü...

Kiváncsi lennék mibe fáj egy MPS.
Ez már felveszi a versenyt egy EVO VII -es lancerrel. :))

SyL Creative Commons License 2002.09.26 0 0 4189
Párizsi Autókiállítás - első nap

Az álmom:

"A Mazda6 nagyteljesítményű MPS változata. Az új, közvetlen befecskendezésű 2,3 literes turbómotorral szerelt csúcs-limuzin formáját a Mazda európai fejlesztőközpontjában tervezték meg. Az összkerékhajtású ezüst színben pompázó modell az RX8 sportkocsi légbeömlőnyílásaihoz hasonló megoldással büszkélkedhet. "

280 ló / 4WD



Gyönyörüüü...

Kiváncsi lennék mibe fáj egy MPS.
Ez már felveszi a versenyt egy EVO VII -es lancerrel. :))

Zs Zs Creative Commons License 2002.09.26 0 0 4188
Köszi :)
Zs Zs Creative Commons License 2002.09.26 0 0 4187
Hali! SzaboZE-nek elment a mail a pontos címmel és időponttal :)
Törölt nick Creative Commons License 2002.09.26 0 0 4186
netudGI: úgy tűnik, értesz valamelyest a gumikhoz, szerinted van annak valami hátránya, hogy elöl 195/60, hátul pedig 195/65 van? Annyit tudok, hogy előnye van, mert hátul jobban csillapít, de vajon van-e valami hátránya, pl. stabilitás szempontjából, ilyesmi?
Előzmény: netudGI (4183)
Liqquid Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4185
FIGYU MINDENKI!

Ma a fehervari uton "belebotlottam" egy ASTRA-ba, aminek a akkora trafipax volt a szélvédőjén, hogy a kamera szinte alig latszott!!!

Tehát mindenki ÓVAKODJON a lila Astráktól, amik ugy le vannak sotetitve, hogy at sem lehet latni rajta, de semennyit am, nem hogy 50% v mennyi is a limit!

Rendszam: HIB 723

Valamikor napvilagot latott egy kor e-mail, hogy 12 feher Astrat vett a rendorseg beepitett trafipaxxal, nem emlexem a rendszamokra, amit a level ir, de lehet, hogy igaz a hir?!?!?!?!?

Ja, es vlszinuleg a M7-esre ment, szoval, aki arra jar, az figyeljen a lila, sotetitett Astrakra es VAGY ne VAGY 280 fölött előzzőn, "fő a stílusosság" jeligével! :-)))

L

SyL Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4184

Köszi amiket irtál. (jo a link, csak sajna ponnt az én coupe-m nincs benne, nagyobb felni, szélesebb gumi gyárilag)
Ha lecserélem persze azért megmarad a gyári, ugy hogy majd ha feelinget akarok váltani, depoba be, kerékcsere, aztán goo.. :))

Még 1x -er Thx.

SyL

Előzmény: netudGI (4183)
netudGI Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4183
Halihó !

Én sem vagyok nagy spiller. Az ET szám - ha lyól tudom - azt mondja meg, hogy a felni középvonala és a felerősítés helye milyen viszonyban van egymással. Vagyis, ha a lyukak száma stimmel, és egyáltalán felcsavarozható, mert ugye ez az első követelmény, akkor a gumi belső oldala a tornyot súrolja, vagy a külső oldala a sárvédőn kívülre kerül, amiért egy szigorúbb rendőr helyben leveszi a rendszámot. Itt megtalálod típus és évjárat szerint a gumi méretet, gyári felni méretét ET-számmal egyetemben. A legegyszerűbb szakember segítségét kérni.

http://www.gumibolt.hu/autotip/mazda.htm

Vagy itt egy másik, minnél több, annál jobb:

http://www.autogumi.com/felni/

Tapasztalatom szerint ugyanaz az autó kis felnin magasabb gumival, illetve szép nagy felnin alacsony gumival más világ. Az előbbi komfortos családi autót, utóbbi a közutak fenevadját képes faragni ugyanabból a kocsiból. Hogy mennyire szép, az csak kívülről látszik, Te meg benne ülsz. Az a kérdés, hogy a vezetési élményt, vagy az előkelő utazást keresed, amikor kocsiba ülsz. Mennyire megy fel az adrenalin szinted, amikor elképesztő kanyarsebességeket érsz el anélkül, hogy megcsikordulna a kerék. Vagy attól leszel-e inkább cvíder, hogy az addig csendes autódat szét akarja rázni az út, csörög, zörög benne minden. Egy ültetett kemény futómű hamarabb használja el az autót. A folyamat peres gumikkal gyorsítható.

A gumira is oda kell figyelni, mert azonos méretben van egyenes oldalfalú és van dudorodó is, a gumisok ez utóbbit ballonosabbnak mondják, és lehet, hogy a felni, meg egy egyenes falú széles, peres gumi elfér, de ugyanazon a tárcsán ugyanaz a méret de ballonos design-ban már szép fényesre polírozza a tornyot. Nem hiszem, hogy az én szempontjaim felemlegetésével tudtam volna Neked vagy bárkinek segíteni, mert ezek nagyon szubjektív dolgok, amik csak Rád és az Autódra tartoznak. Ha a sportosság, dinamizmus, vezetési élmény a lényeg, imádni fogod a gyönyörű nagykerekű autódat, keresni fogod a kanyarokat, szerpentineket. Ha komfortra vágysz, megkeseríti az életedet.

netudGI :)

Előzmény: SyL (4178)
SzaboZE Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4182
Van minden, RX2, 3, 5, 7, 8, Cosmo, R100, R360, Sport Toure, Mazda2, Mazda6 és persze a jól ismert 323, 323F, 626, Xedos. Minden Mazda képet szivesen fogadok.

SzaboZE

Előzmény: SyL (4181)
SyL Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4181
Ok. Akkor majd ha kell, valahogy eljuttatom hozzád az én kollekciómat, (van elég sok, de föleg Xedos6, 626 Coupe van).

Az ilyen régi csodákról is vannak neked képek??

Erdemes ellátogatni a mazda6 magyar oldalára, van egy kis mazda történelem, képekkel.

Előzmény: SzaboZE (4180)
SzaboZE Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4180
Ha lesz egy kis szabadidőm, asszem összedobok valami kis mazda oldalt, ott fenn lesz az összes mazda kép amit eddig összeszedtem.

SzaboZE

Előzmény: SyL (4179)
SyL Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4179
Közben egy kis retro feeling. :))

1968 - Mazda Cosmo 110 Sports Car (Az Rx sorozat elsö tagja.)


Mazda RX-2 Coupe and Sedan


Mazda RX-5 Cosmo Coupe
1975-77
Car of the Year in Japan, 1975

SyL Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4178
Szia!

Igen azt a cimet már le csekkoltam, nincs nekik.
Biztos van olyan amit nem tudok még, szivesen veszem ha megosztod velem amit tudsz.:)
pl. ET szám meg ilyenek, azt nem nagyon vágom.

Váltó táblázatban néztem hogy ki hogy a gyári 195/50R15 = 615 höz 16" ban a 205/50R16 ill. 17" os ból a 215/40R17 es áll a legközelebb.

Persze természetesen rá akarom próbálni mert lehet hogy rá sem megy, mondjuk a rugó also támasztékától (torony).

A kátyu téma engem is foglalkoztat, mert már alapból is a GT coupe kicsit keményebbre van hangolva. Nem tudom hogy milyem mértékben romlik az utazási komfort. Abban reménykedem hogy ha a 16 -os megoldást választom, 195>205 egyenesfutás, nem lesz olyan drasztikus a változás.

Mire érdemes odafigyelnem még?

uDv
SyL

Előzmény: netudGI (4177)
netudGI Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4177
Hi SyL !

http://www.gumibolt.hu/

Ezt a címet gondolom ismered. Ha nem, érdemes meglátogatni, elolvasni, hogy milyen felni jó a Te gépezetedre, aztán olyat kell keresni. Nyilván tudod, hogy az átmérőn kívül egy csomó fontos paramétere van, aminek függvényében felszerelhető vagy nem. De ha rám hallgatsz, mindenképpen felteszel egy garnitúrát még vásárlás előtt, és kipróbálod. A jóslatom a következő: az autód elveszti a komfortját, az összes pesti kátyú sokkal nagyobb és mélyebb lesz, és mind a Te seggedet fogja kalapálni. Ezenkívül ezek a huncút kátyúk jobbra - ballra dobálják majd a kocsid elejét, mexünik az egyenesfutás is. De baromi dögösen fog kinézni. Ezután szálj ki, és dönts !

netudGI
:)

Előzmény: SyL (4169)
SzaboZE Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4176
Gangsta: nekünk meg úgy tűnik lesz itthon széles meg sávos netünk, szóval én feldobom szivesen.

SzaboZE

Előzmény: GangstaBoy (4173)
Caris Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4175
sirk:

egylöre nem árulok el semmit, majd, ha konkrétabb lesz a dolog, akkor értesitek mindenkit... :)

Előzmény: sirk (4174)
sirk Creative Commons License 2002.09.25 0 0 4174
Caris:
> ne örülj, a következ? talin lehet, hogy nem a Te autód lesz a legöregebb... :D

Ne mar, mit tudsz?? :)

En akarok a rangidos maradni ! :))

Ha akartok jol sikerult kepet latni, egy szep autorol, akkor usgyi az RX-7 forumra :))

Előzmény: Caris (4168)
GangstaBoy Creative Commons License 2002.09.24 0 0 4173
Haliho!!

Na, ujra itt vagyok, de csak kicsit - itthonrol draga a net... :-(

Olvastam a forumot, a weboldalat hamarosan update-elem, csak a feltoltessel lesz egy kis baj.

Melo meg nincs, ha tudtok valamit, szoljatok! Koszi!

GangstaBoy

Hancu Creative Commons License 2002.09.24 0 0 4172
Ment egy mail, csak hogy ne offoljuk szét a topicot :)
Előzmény: SyL (4171)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!