tényleg nincs valakinek egy elfekvö Mazda dudája (nem a nagy Dudák magazin különkiadása az El Bundy ból :)) )
mert az enyém megholt. Már a második hagyott el, ezek olyan sza*ok hogy.. Igaz hogy 626-on eléggé lennt van, elöl, szerintem mindig elázik.
Abban bizom hogy az eredetit jobban megcsinálta a gyár, igy most olyant keresek.
Valószinüleg át is szerelem valahova feljebb, ahol már nem éri annyi viz.
1k huf, jelképes összegért át is venném, vagy valamiért csereberébe esetleg. :))
Hogy mennyi lehet az ára? Gondolom kb. annyi, mint a Lancer Evo, vagy a Subaru. Tehát olyan 10-12 milla körül már a tiéd is lehet... Hmmm... bárcsak lenne ennyi pénzem, egyb?l vennék egy .... lakást.
Azt a keveset amit a gumikról tudok több autón többféle gumival szerzett tapasztalatból merítem, plusz némi olvasmány. Semmit nem tudok hozzátenni a második mondatodhoz, a /65 egy cseppet komfortosabb a /60-nál. Felnikkel és gumikkal elég szabadon lehet játszani, amíg az adott helyen elférnek. A külső átmárőre persze érdemes odafigyelni, egy perc alatt kiszámítható, hogy az új garnitúrával hány százalék eltérés lesz a km-órán.
Volt itt egy trafi-hír, kiegészíteném: kétszer sikerült már majdnem belehajtani Pesten a Béke úton az fehér Feliciába (mármint a tafiba). Sajna éjszaka is kint vannak, a kassza meg a cukrászda után van.
Este talán kifogás lehet, hogy sötétedés után TILOS szembe vakuzni. Ha ezt megtudja az ellenőrzés, akkor nekik is kampó.
Kb. 8-9-ig vannak kint, az esti csúcsban élvezkednek...
"A Mazda6 nagyteljesítményű MPS változata. Az új, közvetlen befecskendezésű 2,3 literes turbómotorral szerelt csúcs-limuzin formáját a Mazda európai fejlesztőközpontjában tervezték meg. Az összkerékhajtású ezüst színben pompázó modell az RX8 sportkocsi légbeömlőnyílásaihoz hasonló megoldással büszkélkedhet. "
280 ló / 4WD
Gyönyörüüü...
Kiváncsi lennék mibe fáj egy MPS.
Ez már felveszi a versenyt egy EVO VII -es lancerrel. :))
"A Mazda6 nagyteljesítményű MPS változata. Az új, közvetlen befecskendezésű 2,3 literes turbómotorral szerelt csúcs-limuzin formáját a Mazda európai fejlesztőközpontjában tervezték meg. Az összkerékhajtású ezüst színben pompázó modell az RX8 sportkocsi légbeömlőnyílásaihoz hasonló megoldással büszkélkedhet. "
280 ló / 4WD
Gyönyörüüü...
Kiváncsi lennék mibe fáj egy MPS.
Ez már felveszi a versenyt egy EVO VII -es lancerrel. :))
netudGI: úgy tűnik, értesz valamelyest a gumikhoz, szerinted van annak valami hátránya, hogy elöl 195/60, hátul pedig 195/65 van? Annyit tudok, hogy előnye van, mert hátul jobban csillapít, de vajon van-e valami hátránya, pl. stabilitás szempontjából, ilyesmi?
Ma a fehervari uton "belebotlottam" egy ASTRA-ba, aminek a akkora trafipax volt a szélvédőjén, hogy a kamera szinte alig latszott!!!
Tehát mindenki ÓVAKODJON a lila Astráktól, amik ugy le vannak sotetitve, hogy at sem lehet latni rajta, de semennyit am, nem hogy 50% v mennyi is a limit!
Rendszam: HIB 723
Valamikor napvilagot latott egy kor e-mail, hogy 12 feher Astrat vett a rendorseg beepitett trafipaxxal, nem emlexem a rendszamokra, amit a level ir, de lehet, hogy igaz a hir?!?!?!?!?
Ja, es vlszinuleg a M7-esre ment, szoval, aki arra jar, az figyeljen a lila, sotetitett Astrakra es VAGY ne VAGY 280 fölött előzzőn, "fő a stílusosság" jeligével! :-)))
Köszi amiket irtál. (jo a link, csak sajna ponnt az én coupe-m nincs benne, nagyobb felni, szélesebb gumi gyárilag)
Ha lecserélem persze azért megmarad a gyári, ugy hogy majd ha feelinget akarok váltani, depoba be, kerékcsere, aztán goo.. :))
Én sem vagyok nagy spiller. Az ET szám - ha lyól tudom - azt mondja meg, hogy a felni középvonala és a felerősítés helye milyen viszonyban van egymással. Vagyis, ha a lyukak száma stimmel, és egyáltalán felcsavarozható, mert ugye ez az első követelmény, akkor a gumi belső oldala a tornyot súrolja, vagy a külső oldala a sárvédőn kívülre kerül, amiért egy szigorúbb rendőr helyben leveszi a rendszámot. Itt megtalálod típus és évjárat szerint a gumi méretet, gyári felni méretét ET-számmal egyetemben. A legegyszerűbb szakember segítségét kérni.
http://www.gumibolt.hu/autotip/mazda.htm
Vagy itt egy másik, minnél több, annál jobb:
http://www.autogumi.com/felni/
Tapasztalatom szerint ugyanaz az autó kis felnin magasabb gumival, illetve szép nagy felnin alacsony gumival más világ. Az előbbi komfortos családi autót, utóbbi a közutak fenevadját képes faragni ugyanabból a kocsiból. Hogy mennyire szép, az csak kívülről látszik, Te meg benne ülsz. Az a kérdés, hogy a vezetési élményt, vagy az előkelő utazást keresed, amikor kocsiba ülsz. Mennyire megy fel az adrenalin szinted, amikor elképesztő kanyarsebességeket érsz el anélkül, hogy megcsikordulna a kerék. Vagy attól leszel-e inkább cvíder, hogy az addig csendes autódat szét akarja rázni az út, csörög, zörög benne minden. Egy ültetett kemény futómű hamarabb használja el az autót. A folyamat peres gumikkal gyorsítható.
A gumira is oda kell figyelni, mert azonos méretben van egyenes oldalfalú és van dudorodó is, a gumisok ez utóbbit ballonosabbnak mondják, és lehet, hogy a felni, meg egy egyenes falú széles, peres gumi elfér, de ugyanazon a tárcsán ugyanaz a méret de ballonos design-ban már szép fényesre polírozza a tornyot. Nem hiszem, hogy az én szempontjaim felemlegetésével tudtam volna Neked vagy bárkinek segíteni, mert ezek nagyon szubjektív dolgok, amik csak Rád és az Autódra tartoznak. Ha a sportosság, dinamizmus, vezetési élmény a lényeg, imádni fogod a gyönyörű nagykerekű autódat, keresni fogod a kanyarokat, szerpentineket. Ha komfortra vágysz, megkeseríti az életedet.
Van minden, RX2, 3, 5, 7, 8, Cosmo, R100, R360, Sport Toure, Mazda2, Mazda6 és persze a jól ismert 323, 323F, 626, Xedos. Minden Mazda képet szivesen fogadok.
Igen azt a cimet már le csekkoltam, nincs nekik.
Biztos van olyan amit nem tudok még, szivesen veszem ha megosztod velem amit tudsz.:)
pl. ET szám meg ilyenek, azt nem nagyon vágom.
Váltó táblázatban néztem hogy ki hogy a gyári 195/50R15 = 615 höz 16" ban a 205/50R16 ill. 17" os ból a 215/40R17 es áll a legközelebb.
Persze természetesen rá akarom próbálni mert lehet hogy rá sem megy, mondjuk a rugó also támasztékától (torony).
A kátyu téma engem is foglalkoztat, mert már alapból is a GT coupe kicsit keményebbre van hangolva. Nem tudom hogy milyem mértékben romlik az utazási komfort. Abban reménykedem hogy ha a 16 -os megoldást választom, 195>205 egyenesfutás, nem lesz olyan drasztikus a változás.
Ezt a címet gondolom ismered. Ha nem, érdemes meglátogatni, elolvasni, hogy milyen felni jó a Te gépezetedre, aztán olyat kell keresni. Nyilván tudod, hogy az átmérőn kívül egy csomó fontos paramétere van, aminek függvényében felszerelhető vagy nem. De ha rám hallgatsz, mindenképpen felteszel egy garnitúrát még vásárlás előtt, és kipróbálod. A jóslatom a következő: az autód elveszti a komfortját, az összes pesti kátyú sokkal nagyobb és mélyebb lesz, és mind a Te seggedet fogja kalapálni. Ezenkívül ezek a huncút kátyúk jobbra - ballra dobálják majd a kocsid elejét, mexünik az egyenesfutás is. De baromi dögösen fog kinézni. Ezután szálj ki, és dönts !