Keresés

Részletes keresés

Panzerbear Creative Commons License 2018.01.27 0 1 454

Nem spóroltak, az ÖBB feliratból nagyobb már nem fér rá :-) Szoftveresen leszek kíváncsi mit sikerül kihozni az alap verzióhoz képest...

Előzmény: Zsivany2 (453)
Zsivany2 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 453

Köszi!

Nem vitték túlzásba a dizájnt. Valousek után elég gyengék... :)

Előzmény: Panzerbear (452)
Panzerbear Creative Commons License 2018.01.27 0 0 452

Előzmény: Panzerbear (451)
Panzerbear Creative Commons License 2018.01.24 0 2 451

Hónap közepén típusolok rá. Már "várom" :-) 

kopaszsop Creative Commons License 2018.01.17 0 1 450

azosztigen! 👏👍

Előzmény: Ashi Valkoinen (446)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.01.16 0 3 449

Igen, LEGO-ból van. Ráadásul tudja azt, amit az igazi, kétáramnemű. :)

Előzmény: Panzerbear (448)
Panzerbear Creative Commons License 2018.01.16 0 0 448

Lego? 

Előzmény: Ashi Valkoinen (446)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.16 0 1 447

:)

Előzmény: Ashi Valkoinen (446)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.01.16 0 4 446

Még egyszer köszönöm a segítséged, ehhez kellett!

 

Előzmény: Törölt nick (437)
czzf50 Creative Commons License 2018.01.16 0 4 445

"50kN vonóerőnél az egér és minden más tárgy zuhan le az asztalról."

 

Vigyél egy macskát, majd az tartja az egeret.  :-)

Előzmény: Törölt nick (425)
Panzerbear Creative Commons License 2018.01.11 0 0 444

Még nincs itt egy sem, söt kaptam olyan infót, hogy bérmozdonyok lesznek forgalomba állítva, amig nem lesznek kész a véglegesek. Hamarosan kiderül. 

Előzmény: Zsivany2 (443)
Zsivany2 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 443

Milyen festést kaptak? A mostanában szokásos egyszínű pirosat?

Előzmény: Panzerbear (442)
Panzerbear Creative Commons License 2018.01.11 0 0 442

Februárban munkába állnak az ÖBB elsö Vectronjai. A Wörgl-Brennersee Rolakon kezdenek. 

Sabee Gigant Creative Commons License 2018.01.10 0 1 441

Honnan rendelt volna? Vagyis inkább miből? A 25 opciós Traxxot is lefújták. Leghamarabb a következő uniós pénzügyi ciklusban, azaz 2020-2025 között lehet új járműbeszerzés. Mondjuk az se lenne hülyeség, hogy ha majd 160-nal lehet menni 2020 körültől a 30a-n, a 100-ason és a 120-ason, akkor bérelni vagy 10-20 Vectront mondjuk az ELL-től (vagy aki megnyeri a tendert).

Előzmény: Freebob (440)
Freebob Creative Commons License 2018.01.10 -2 0 440

Máv már rendelt Vecronokat?

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.01.08 0 0 439

Köszönöm, király vagy!

Előzmény: Törölt nick (438)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.08 0 1 438

...

Rákattintva látszik, hogy az MS-nél van egy "többlet", a bal oldalon a belső ÁSz alatt van még egy szellőzőnyílás, ez pedig az ellenállásfékhez tartozik.

Egyébként ugyanúgy néznek ki.

Előzmény: Törölt nick (437)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.08 0 2 437

Vectron AC

 

Vectron MS

Előzmény: Ashi Valkoinen (436)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.01.08 0 0 436

Ma vegigneztem par videot, ugy tunik, mindegyiknel ilyen felemas a kiosztas. Amelyik oldalon a teton kozepen van a ket kurt, azon az oldalon van 1-1 racs, az atellenes oldalon 2-2. 

 

(Vectron modellt epitek, ahhoz lenne fontos a kerdes tisztazasa, ma az eddigi okoskodasom alapjan beepitettem az egyik oldalra a hianyzokat, de ha a fentiekben valaki egy jellegrajzzal igazolna vagy cafolna, azt megkoszonnem!)

Előzmény: Nydqist (435)
Nydqist Creative Commons License 2018.01.08 0 0 435

Ezekből lehetnek később Last Mile gépek, talán emiatt.

Előzmény: Ashi Valkoinen (434)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.01.08 0 0 434

Viszonylag részletkérdés érdekelne a GySEV csak váltóáramú Vectron mozdonyairól.

 

Az oldalfal felett van egy szögben döntött, sötétszürke sáv. Több fotót végignézve úgy tűnik, hogy az egyik oldalon ezen a szürke sávon 1-1, a mozdony másik oldalán 2-2 szellőzőrács van.

 

Jól gondolom? Vagy más a szellőzők kiosztása az MS és a csak váltóáramú gépek között?

 

 

 

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 433

SBB Cargo új szekerei:
193 461, 193 462

ez utóbbi a Gallarate nevet kapta, így SBB szakított a hagyományokkal és nem svájci névre keresztelte el ezt a mozdonyt. Mondjuk Gallarate fizikailag olasz terület, de mégis több külföldi gép fordul meg ott mint olasz. A svájciak az első helyen állnak a listában.

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 432

Hamarosan munkába állnak a BLS Re 475 412 és Re 475 413 új jövevényei.

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.26 0 0 431

Nyilván csórikám nem tudta, .....

:))

Előzmény: Vectron162 (430)
Vectron162 Creative Commons License 2017.09.26 -1 0 430

Itt mindenki véleménye egyenlően fontos. Nyilván csórikám nem tudta, hogy a számítógépbe van beépítve. Csak ránézett a vezetőállásra és feltűnt neki a hiánya. Egyébként nekem ez a vezetőállás kimondottan tetszik. Letisztult és szép is. Véleményem szerint sokkal jobban sikerült a Taurus-nál. Az ülése viszont tényleg lehetett volna jobb minőségű is.

Előzmény: Törölt nick (429)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.25 0 1 429

:)

Aki válaszolt e témában, ő a Vectront csak kívülről, hallomásból ismeri. Se típusismerete rá, se nem vezette még.

 

De legyen az ő véleménye mérvadó, bánom is én.

;)

Előzmény: Vectron162 (428)
Vectron162 Creative Commons License 2017.09.25 0 0 428

Közben válaszoltak odaát. Az AFB kapcsolóját hiányolják elsősorban.

Előzmény: Törölt nick (425)
Vectron162 Creative Commons License 2017.09.25 0 0 427

Nos Igen.

Előzmény: kopaszsop (424)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.09.22 -2 0 426

Erre a véleményre írtam egy informatikai alapú választ ebben a topicban:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9234047

Előzmény: Törölt nick (425)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 -1 1 425

-    A napellenző rolók nagyon mélyen vannak, menet közben gyakorlatilag kezelhetetlenek. A korábbi verizót cserélték, most már legalább a helyükön maradnak és nem esik szét a „fixáló“ szerkezet.

-    Minden műanyag borítás sima és csúszós. Ez azt eredményezi, hogy a szem mamgasságban levő műanyag alkatrészere ha rásüt a nap ragyog és csillog, egyszerűen vakít.

-    a vezetőasztalon a sík felületek lejtősek és csúszósak. sehol egy perem. 50kN vonóerőnél az egér és minden más tárgy zuhan le az asztalról.

-    a berendezéseket kezelő kapcsolók gagyik, a kezelésük kemény (semmi finom rugózás), sokszor kikopnak, egyes részek elválnak magától a kapcsoló törzstől.

-    a szék kialakítása és kezelése egy katasztrófa. Nem vagyok egy vastag ember, de néha alig tudok belőle ki-beszállni

-    a klíma hangos, rezonál, a hőmérséklet tartomány igen nehezen behatárolható (redva analóg klíma, fényévekkel jobb a 187-es klímája. Na az IGEN, az Klíma! )

-    Az oldal vezetőálláson a kürt kapcsoló legalul van, ha kifordítod a széket, már szól is kürt (áttervezték vagy átépítés alatt).

-    a zajszigetelés egy katasztrófa + a hangos az alattad levő hajtómű

-    a padlófűtés ott van, de minek? Semmi érezhető hatása nincs.

-    nincs oldalablak, tolatásnál nagyon hiányzik

-    gagyi papírcsíptetők (írásbeli, egyebeknek)

-    az AFB kapcsolót betették képernyő menüpontnak. Nem vészes, meg kell szokni.

 

A mozdony egyébként villamosan és mechanikalag nagyon ott van, stabil gép, szinte soha nincs vele probléma. A kezdeti gyerekbetegségek megszűntek az egyre jobb szoftvereknek hála. Van, hogy hetekig nem látni hibát a képernyőn. Osztrák tapasztalat és nincs félelmem a mozdonytól.

Az így-úgy, hiányosan leoktatott típusimerettel elérhető magyar tapasztalatokról nem tudok nyilatkozni.

 

A vezetőállás tervezésekor mozdonyvezetőt biztosan nem kérdeztek meg (vagy csak valami kretén németet)

 

Előzmény: Vectron162 (423)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!