Levike: úgy tudom, egyedül emprise-nak van V6-os MX3-a, õ meg nem járt erre mostanában, gondolom ezért nem írt :) Nézz körül a 4217-4216. hozzászólásoknál, ott volt némi infó róla.
Azt is lehet, hogy a grafikus verziót valaki más szerkeszti, úgyis az volt az eredeti téma, hogy jó lenne a kezdőoldalon választhatóvá tenni a kis letöltési sebességhez optimalizált és a szélesebb sávot igénylő grafikusat. A bontókat viszont mihamarabb fel kellene zúzni :)
Na majd minnyá beszélek az exkollegával :) Sávszélesség meg idõ itt van, gép is pluszba, majd idejön, oszt meghegeszti jól ;) Úgy is unatkozom itt napközben. Tényleg, még mindig nem tud senki se pogramozói állást, mondjuk jávásat?:) Gangstának meg egy SQL-eset... :)
Sziasztok, én ugyan Honda fan vagyok, de csodálom a Wankel motorokat, talán a club weboldálra is felkerülhet a link, ahol én megértettem hogyan is működik ez a konstrukció: howstuffworks.com : How Rotary Engines Work
Sajnos GangstaBoy visszafogott sávszélesség és internetidő miatt egyelőre nem tud update-elni. Nekem sávszélesség van, de hozzáértés nem sok. Szal valakinek segíteni kellene a honlap update-ben. A bontók is még emiatt nincsenek fent sajnos.
Nálam jelentkezhetne valaki, aki a honlap szerkesztésében tudna segíteni! Én szivesen felpakolom, de a szerkesztést elszúrni nem szivesen! :)
Hmm, motorcserén én is elgondolkodtam. Lehet, hogy ésszerûbb/olcsóbb lenne ausztriából behozni egy-két bontott motort (aztán valamelyik csak jó lesz :), mint a mostanit generáloztatni... Már így is van két motorom, elfér még... :))
Hali, nem tudom, csak terv volt-e, vagy megvalósult-e már, hogy a motorszámot nem kell nyilvántartani. Ha terv volt, akkor szvsz 1-2 év és lehet csereberélni papirok nélkül. Alkatrésznek kell vámoltatni, bár lehet hogy egy mondjuk hátul törött autóval jobban jársz.
Igaz, igaz! Elhamarkodtam. Elkapott a hév. A Miatásokhoz meg én nem néztem át. Egy ilyen sztorit nem mindenki él meg. Nagyon megörültem neki, hogy ismét körünkben van a fiú.
Sziasztok.
Akit erdekel a 323F-es mazda motorcsereje turbosra,annak irom hogy mar talaltam tobb motort is nemetoeszagban 800-1600 Euro kozotti aron.Egyenlore meg kerdezoskodom ,meg probalom jobban koruljarni a temat.Tavaszra szeretnek osszehozni egy ilyen gepet.Egyebkent tudja valaki hogy hogyan lehet behozni egy ilyen bontott motort az orszagba?Hogy kell levamoltatni,stb?
(Ezer bocs, hogy csak így beleszólok, de látom nem kapcsolt senki.)
Hát nem is örültök TudorG-nek, hogy életben-eröben újra(-születve) itt van köztetek?! Ö áramvonalasította a Miatáját a barátnöjével együtt az árokparton.
Üdv az élök sorában. Csak nem megjavult a verdád? Ugorj fel valamikor egy teára!
Valoszinuleg a kozeljovoben szuksgem lesz egy autora.
Az Mx-3mat neztem ki magamnak. Mik a tapasztalatok ?
Erdemes foglalkozni a 92 koruli 1.8-as V6osokkal ?
Fontos, hogy megbizhato legyen, es gyulolom a rozsdafoltokat az automon....
Ez legfőképpen marketing és eladási terület függvénye. Attól függ, mennyi km-t vállal be az aktuális márka képviselő. pl Európában egy tipusra mondjuk 20e ciklust számitanak, míg ezt a sivatag mellett 10e-re kötelezik. Mert ugye más körülményeknek kell megfelelni. Ezért térhet el egy tipuson belül a szervizciklus országonként is. Szal a 15 azt jelenti, hogy máshol lehet 20e meg 10e is :) Szerintem az 90-es évek fejlesztései óta elég jól bírják a gépek az extrém igénybevételt. Nemrég volt egy hir (asszem a totalcaron), hogy a tulaj 100e km után vitte szervizbe az autót, ahol megdöbbenve tapasztalták, hogy még olajcsere sem volt. Olajcs -> autó megy tovább :) Az viszont biztos, hogy 8e ciklussal az autónak nem ártasz, biztos meghálálja.