Egy cimbora most rágódott egy ilyenen 450 lett volna egy elöl sérült 94-es. Motorháztető,lökhárító, bal oldal lámpa volt sérült. Szerintem 700 körül cakkpakk meglett volna, csak szegény anyagilag nem volt eleresztve. :(
én is a 121-et választanám, főleg, hogy vagy 2x vezettem is egy ilyan panka félét:)), még a színe is ilyen volt. meggyőző volt, főleg a menetteljesítménye
na, erre gondolva dobtam fel ide az ismerős kocsiját, aki egyébként ugyanúgy szerelmes a kicsibe, de hát náluk is kezd már túl sok autó állni a ház előtt...
"Leon, francia ótókat a nagyobb japán autóknál is ugyanígy olcsóbban találsz! :)))) "
Jah, ezért modtam én hogy az én személyes véleményem szerint ennyit kérni érte sok. Én ilyen kis autóért tuti nem adnék egymilliót, vagy többet max ha új az autó. Akkor már inkább legyen +2 év, de egy nagy, kényelmes verda ugyanennyiből. :-) Jóéjt!
Ez klimás, megnéztem a többi 121-et, mind 1 milla körül jár. Kivéve ez: 1993. XII. MAZDA 121 CT 1.4I 16V kiváló műszaki állapotban, bôrtetôvel, riasztóval, komplett téligumi garnitúrával eladó. Iár.: 880.000 Ft
Ha viszont azt nézzük, hoyg ennyiért 1.15 egészen tisztességes autókat is lehet kapni :-))) Nem ilyen bevásárló ótócskákat, akkor igenis sok szerintem. '94-es R19 ugyan ilyen felszereltséggel megvan ennyiből, és mégis nagyobb. De ebből már picit idősebb '92 Accord is kijön, ami ugye klasszisokkal más, mint a '93 121 :-)))