Annyit tudok, hogy a Földváry téren a buszmegálló mögötti üzletsoron van egy kulcsmásoló, ahol meg tudják csinálni a chipes kulcsokat is, persze jó drágán.
Szia, én is csak 1 kulccsal vettem (Ford Maverick) de még mindig nem sikerült másoltatni az immobiliser chip miatt. Körbekérdeztem, 16-20e egy szakszerűen másolt kulcs. Vácon van egy ember akinek van hozzá gépe, még nem jutottam oda hogy megkeressem és pénzem sincs külön ilyesmire, inkább a gázszámlát fizetem...
Múlt éjjel be volt dugva a Defa melegítő, úgy tűnik feltöltötte az akkut és reggel rendesen bemelegítette a motort, két gyors izzítás után pöccre röffent :)
Bedugtam az előmelegítőt, csak a hosszabbítóm volt szar, reggel tiszta jég a kocsi vazze. Elővettem egy másikat, bedugtam, 20 perc alatt leolvasztotta az összes ablakról a cuccot és befűtött az utastérbe. Az akkut viszont nem töltötte és a motort sem tudta már melegíteni, az indítás megint szar volt. Talán holnap reggel jobb lesz.
T1-ben a kézifék karja kapcsolgat egy kis kapcsolot ki/behúzáskor, tehát ha ki van engedva akkor kapcsol szét a kézifék alatt lévő kis műanyag borítás alatt, sztem azt nézd meg először.
A fogyasztási adattal várj, tapasztalatom szerint az óra nem lineárisan mér/mutat. Nekem az elején lassabban mászik le, aztán bevadul.
Bedugtam a Defát, reggelre csontra feltölti az akksit, meglátjuk. Ezért is szeretem használni, mert akksit tölt, motort melegít és az utasteret is befűti, ablakról a jég leolvad :D öröm boldogság amíg meg nem jön az ELMŰ számla.
Ma reggel kiengedés után égve maradt a kézifék lámpája. Először azt gondoltam befagyott, de nem, mert napközben kiengedett volna. Lehet vele menni, nem szorul és nincs semmi hangja, nem láttam semmi gyanús jelet.
Beszart a lámpa / visszajelző vagy a kézifék bovdennel van valami?
Más: a reggeli tapasztalatok miatt beüzemeltem a Defa rendszert, keresztbe állok a kerékpárúton és a kerítésen átdugva vezettem ki a kábelt.. Talán holnap reggel jobb lesz.
Más: 2T olaj téma, eddigi tapasztalatok: 65 litert tankoltam 1 héttel előtte, még nem villant fel a sárga lámpa. Aztán amikor kannába kellett vennem akkor kb 5 litert tankoltam rá. Aztán beöntöttem az olajat. Most 1-2 mm-rel vagyok a fél alatt (durván 30 liter fogyott?) de 420km-t mutat az óra. Ha ez igaz, akkor brutálisan megváltozott a fogyasztásom, 9 körüliről 7.5 literre... Egyelőre nem hiszem el.
Az a kérdés, hogy valamilyen olaj adalékkal (STP, Wynn's Supercharge) segítenék-e neki a hidegindításnál. Tavaly télen volt benne valami STP de akkor az előmelegítő is ment minden éjjel.
eddig nem volt vele gond, csak ma reggel a hidegben ezért gyanakszom a gyertyákra, mert izzítás után is szenvedett, 3-at fordított rajta mire beröffent.
Ma reggel elég nehezen indult be pedig még csak -1 volt, kétszer izzítottam és rossz volt hallani az indítómotort erőlködni. Ez normális van érdemes lenne kicserélni az izzítógyertyákat? Ha megveszem, itthon is ki tudom cserélni? Szerszámom nem nagyon van.