Az, hogy váltások közben mennyire nyikkan a gumi, azért főleg a kupplung állapotától függ!
Én pl. nitro nélkül határozottan elnyekkentem a 4.-et is, szinterkupplung előtt a 1-2 nyekkentés se ment!
Ez azt is jelentheti (én annó így értelmeztem), hogy 4-dikbe váltáskor már nem nyikkan a gumi.
Olyan autó Mo-on nincs, ami 100-nál gázadásra eltekeri a kereket száraz aszfalton rendes gumival szvsz.
Mikor megvettem a kocsim, 185-ös téli kerekek voltak rajta, és 4,27-es (rövid) difi volt a kocsi alatt. Ezzel a konfiggal 3-asba váltáskor határozottan (~1-1,5mp) nyikkant a kerék, pedig 3-an ültünk benne.
Nyári gumival hosszabb difivel örülök, ha 2-be nyikkan a 20i.
Akkor az én autóm 3-asba eltekeri a kereket? (Végül is igaz).